Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

It is now 11 days left untill the War function is enabled! I suggest you all to stock up on food, gifts, weapons and moving tickets, if we get attacked…

read more on Erepublik.com

11 dagar kvar. Det känns som vi alla blivit inaktiva här då spelet just nu är inne någonstans i ingemansland. Men kom igen nu. Vi vill inte bli attackerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

It is now 11 days left untill the War function is enabled! I suggest you all to stock up on food, gifts, weapons and moving tickets, if we get attacked…

read more on Erepublik.com

11 dagar kvar. Det känns som vi alla blivit inaktiva här då spelet just nu är inne någonstans i ingemansland. Men kom igen nu. Vi vill inte bli attackerade.

Oj.

dax att handla :cry:

är det bara jag som inte kommer in på sidan just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Tweak samtycker så får gärna några av hans folk gå över till Bhubagifts. ND har trots allt över 500 mat och det kommer som sagt inte gå åt i första taget. Min stock däremot säljer slut samma dag jag lägger upp den.

Jag erbjuder samma lön som ni hade tidigare trots att ni kommer som oskillade, och höjer då även kobbes ifall det är så att ni får över 2.

PLZ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samtycker inte, varför skulle jag hjälpa dig när du gör allt du kan för att förstöra GTASajtens samarbete? Skulle väl egentligen inte vara ett problem men du har ju klart visat att du är ute efter att få förstöra det vi åstadkommit, så varför skulle vi gynna dig?

Jag dubblar det The Dude erbjuder tills jag fått svar på min fråga av honom..

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Tweak samtycker så får gärna några av hans folk gå över till Bhubagifts. ND har trots allt över 500 mat och det kommer som sagt inte gå åt i första taget. Min stock däremot säljer slut samma dag jag lägger upp den.

Jag erbjuder samma lön som ni hade tidigare trots att ni kommer som oskillade, och höjer då även kobbes ifall det är så att ni får över 2.

PLZ!

Om någon av mina anställda vill byta jobb får ni gärna göra det. Vi producerar för mycket för tillfället ändå. Jag tänker inte sparka någon, men jag tänkte att det var passande att skriva detta nu när The Dude söker folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samtycker inte, varför skulle jag hjälpa dig när du gör allt du kan för att förstöra GTASajtens samarbete?

Jag dubblar det The Dude erbjuder tills jag fått svar på min fråga av honom..

Vad har jag gjort för att förstöra GTAsajtens sammarbete menar du? Jag har kritiserat det men knappast förstört något för förstörandets skull.

Anledningen att du skulle hjälpa mig är för att det skulle hjälpa dig också. Man vinner inga priser med att ha det största matförrådet, men med förre anställda blir inkomsterna högre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju hellre bara sparka dem när du har sagt att du närsomhelst skulle vända hela GTASajten ryggen om det på något litet sätt gynnade dig själv, och en massa andra grejor. Du har väl nämnt statskupp och grejer med?

Som sagt. Jag har 6 anställda.

Att jag spelar erepublik för att min karaktär ska nå så mycket framgång som möjligt är inget jag sticker under stol med, innebär det att sammarbeta med GTAsajten-medlemmarna så gör jag det, men den dagen något annat "parti" verkar med gynsamt går jag över till det.

Du behöver uppenbarligen inte 6 anställda. Jag har som sagt tre anställda men oftsat bara en som jobbar, ibland är det ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag spelar erepublik för att min karaktär ska nå så mycket framgång som möjligt är inget jag sticker under stol med, innebär det att sammarbeta med GTAsajten-medlemmarna så gör jag det, men den dagen något annat "parti" verkar med gynsamt går jag över till det.

Du behöver uppenbarligen inte 6 anställda. Jag har som sagt tre anställda men oftsat bara en som jobbar, ibland är det ingen.

Hade nog runt 14 när mitt överskott var som störst, och många har fått gå sen dess. Har bara 6 nu ju. Ska tänka på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle egentligen kunna byta företag, då matmarknaden i Indien är mer än mättad (no pun intended), men det känns tråkigt att börja om på 1 i skill igen. :cry: Vad erbjuder du för lön Shantaram?

Edit: Ja, Gandhinagar var det ja!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor