Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, jag är här. Lade ut alla fyra biljetter på marknaden nu á 30 INR styck. Köp köp köp.

Saken är den att jag inte vet hur mycket folk är beredda att betala. 50+ INR är väl knappast värt att ens överväga. Den där satans moving-gynnande uppdateringen får ta och komma snart innan vi konkar hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag är här. Lade ut alla fyra biljetter på marknaden nu á 30 INR styck. Köp köp köp.

Saken är den att jag inte vet hur mycket folk är beredda att betala. 50+ INR är väl knappast värt att ens överväga. Den där satans moving-gynnande uppdateringen får ta och komma snart innan vi konkar hårt.

Jag gav dig 25 guld så att du kan börja exportera biljetter till valfritt land.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, tack! Ska kolla upp lite marknader utomlands nu och hitta den mest passande. Det roligaste vore dock att exportera till Österrike och sätta käppar i gamle Rootas hjul igen.

Återkommer senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast jag råder dig, Pico, var försiktig. När du skaffat en licens, se till att bara lägga ut en biljett till att börja med. Av någon outgrundlig anledning får inte vi (Indian Food) någon inkomst för maten som vi exporterar till Argentina.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, tack! Ska kolla upp lite marknader utomlands nu och hitta den mest passande. Det roligaste vore dock att exportera till Österrike och sätta käppar i gamle Rootas hjul igen.

Återkommer senare.

Jag har faktiskt snackat med Voxx och han har erbjudit att de exportera sjukhus till oss mot att vi exporterar något till dem (t.ex. biljetter) men marknaden i Österrike är ganska liten så jag vet inte om det är det bästa alternativet.

Idag aktiverades handelsavtalsfunktionen btw, så nu kan jag ingå handelsavtal med andra länder och på så vis bedriva handel med lägre importskatter. Tysklands president har redan kontaktat mig och vill sluta ett handelsavtal men jag har en känsla av att ett sådant avtal skulle vara ganska ruinerande för vår matindustri. :confused:

------

Btw

2. Buying Gold

Very shortly, Citizens will be able to buy Gold with real money. Yes we do have a plan after all to try and pay for all those servers and red bull :P).

At this moment Gold is needed when creating a company, buying an export license, upgrading a company and creating a party. Soon, Gold will also be needed when declaring a war and you will also be able to buy special goodies such as temporary strength boosters with Gold. More details to follow shortly.

It will still be possible to obtain Gold from invitations. Gold can also be obtained on the monetary market in exchange for local currency that is earned by playing the game and for this we redesigned this section to make it easier to use.

So you don’t have to buy Gold to play, its just one of several way you can get it. Of course buying Gold to create a company for example doesn’t mean you’ll be able to manage it so experienced players that don’t have deep pockets can still do better than players who want to progress faster and try to achieve that by buying Gold.

:) :)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan folk sluta slacka så förbannat. Ok om ni har något viktigt att göra ett helt dygn, men när ni varje jävla helg skiter i att logga in helt och hållet. Snart blir det sparken för ett par personer som verkligen inte kan avvara 1 minut av din tid varje dag.

Jag arbetar förvisso inte i ditt företag, men jag kunde tyvärr inte arbeta igår då jag var i Sthlm hela dagen. Bara så du vet Pico tänkte jag skriva, Tackleberry. Tråkigt med betalsystemet btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor