Umberto Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Sälen, stöten faktiskt When in doubt - use Göteholm. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 When in doubt - use Göteholm. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Så du tvivlar på att eXotic verkligen föddes i Göteholm? http://www.google.se/search?q=G%C3%B6tehol...lient=firefox-a Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) Så du tvivlar på att eXotic verkligen föddes i Göteholm? <a href="http://www.google.se/search?q=Göteholm&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a" target="_blank">http://www.google.se/search?q=Götehol...lient=firefox-a</a> Haha! LÖL. http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif (Btw. Bra att du påminde mig, jag hade lyckats glömma den där tråden) Redigerad 14 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Nu är jag tillbaka, men jag har skolarbete som behöver göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag åker till Berlin nu, återkommer på måndag eller tisdag. Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) For fucks fucking sake. Här jag lyckats förhandla ner priset på Robs vapenföretag (och betalat honom 50 INR för det) och kommit överens om att köpa det (och skänka det till lämplig person) när buggen väl var fixad och så går Giz och köper skiten. THE NERVE! ARRGH! edit: Sorry, sorry. Ett spontant vredesutbrott. Beklagar. --- @Stell: Job proposal plz. Redigerad 14 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) Då jag har tappat intresset för detta spel just nu, så skänker jag bort allt som jag kan. 5.00 Gold 125.70 INR 2st 1Q Gifts. Skriv så skickar jag direkt. Jag (Willie Bob) tar gärna emot. Är skyldiga personer guld, så det skulle passa perfekt. Redigerad 14 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag har också tappat intresset. Någon som ska ha det jag har kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag har också tappat intresset. Någon som ska ha det jag har kvar?Okej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Skickat och klart. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag kan behöva lite INR eftersom jag just nu går med minus varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Tråkigt att så många slutar. Men jag kan förstå varför. Hoppas spelet blir 'roligare' senare när betan går bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Tråkigt att så många slutar. Men jag kan förstå varför. Hoppas spelet blir 'roligare' senare när betan går bort. Ja, det är ju inte något jättebra spel just nu (även om det, som sagt, blir vad man gör det till). Själv vill jag se hur det blir när krigsfunktionen implementeras, därför stannar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Och när betan försvinner så kommer vi ha ett jättestort försprång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Tråkigt att så många slutar. Men jag kan förstå varför. Hoppas spelet blir 'roligare' senare när betan går bort. Mmm, det är dumt att sluta nu eftersom spelet inte är 100%, dessutom är det ganska väldigt osolidariskt mot de andra med tanke på kommande krig. Jag kan säga att det inte ens för mig som president finns så mycket att "göra" och det är inte så helvetiskt roligt heller men några klick (5-10 min) per dag är ju inte hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Umberto: Finns det någon stad som behöver en BTP-kanditat till nästa val? Om jag kan få tag på en flyttbiljett av Pico så omgrupperar jag gärna och "tar en för laget". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Umberto: Finns det någon stad som behöver en BTP-kanditat till nästa val? Om jag kan få tag på en flyttbiljett av Pico så omgrupperar jag gärna och "tar en för laget". Mmm. Gandhinagar isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Angående picos företag. sist så var det +2 i vinst går det fortfarande neråt pico? känns som vi behöver agera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts