Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LÖL.

(Btw. Bra att du påminde mig, jag hade lyckats glömma den där tråden)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

For fucks fucking sake. Här jag lyckats förhandla ner priset på Robs vapenföretag (och betalat honom 50 INR för det) och kommit överens om att köpa det (och skänka det till lämplig person) när buggen väl var fixad och så går Giz och köper skiten. THE NERVE! ARRGH! bomb_987685_0.gif

edit: Sorry, sorry. Ett spontant vredesutbrott. Beklagar.

---

@Stell: Job proposal plz.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att så många slutar. Men jag kan förstå varför. Hoppas spelet blir 'roligare' senare när betan går bort.

Ja, det är ju inte något jättebra spel just nu (även om det, som sagt, blir vad man gör det till). Själv vill jag se hur det blir när krigsfunktionen implementeras, därför stannar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att så många slutar. Men jag kan förstå varför. Hoppas spelet blir 'roligare' senare när betan går bort.

Mmm, det är dumt att sluta nu eftersom spelet inte är 100%, dessutom är det ganska väldigt osolidariskt mot de andra med tanke på kommande krig.

Jag kan säga att det inte ens för mig som president finns så mycket att "göra" och det är inte så helvetiskt roligt heller men några klick (5-10 min) per dag är ju inte hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor