Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tweak: Varför sparkar du inte ett antal anställda, du har ju redan flera hundra enheter mat och då landet bara har kanske 50 pers som käkar varje dag, och majoriteten förmodligen köper Q2, så kommer stocken räcka minst en vecka helt utan anställda tror jag.

Jag har skickat ut jobbförfrågan till alla under Human Resources, men tvivlar på att någon kommer börja :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett under att jag hinner in och skriva detta, jag har så fullt upp så jag knappt hinner med grejer. Har inte hunnit skicka så många "recruit" meddelande så ni vet, men jag har gjort så bra jag kan och skickat ett par varje dag. Om ni vill sätta in någon och hjälpa mig så är det väl bra.

Men hej och hå nu måste jag dra till replokalen snäbt som fän.

Edit: o shit juste, det är något jävligt skumt som händer. Min wellness bara går ner varje dag istället för att stanna eller gå upp, läskigt.

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wheey, försäljningsboom på gifts. Desvärre är mina anställda slöfockar och producerar inte nog, så det vore verkligen bra om någon kunde hoppa över till mitt företag. Lägg upp ert CV isf och ropa här.

ska jag börja jobba hos dig?

lägger ut mitt cv då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indian Food har inte fått ut en enda INR av maten vi sålt i Argentina så här långt, trots att jag testat med olika priser. Kan inte alls förstå varför.

Kanske det fungerar som så att 20% av din vinst tillfaller Argentina? Det skulle iofs vara ganska ologiskt men... :confused:

----

Behöver vi sjukhus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor