kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag har av mina kontakter fått reda på om en fredlig 'organisation' kallad NOWAR. Hon bad mig förmedla detta till vårat lands regering, så jag får väl göra det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Spam Snuten är iväg va? Inte jobbat på 4 dagar nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad ligger biljetterna på för pris? 30 INR styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Spam Snuten är iväg va? Inte jobbat på 4 dagar nämligen. Mmm. Han är på klassresa till Göteholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Du har 4 hos mig nu. nvm. Redigerad 12 mars, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Så fort jag köpt exportlicens dyker ett Argentinsk matföretag upp och säljer billigare. De verkar ha låg produktion dock, så vi kanske kan lyckas ändå. Tack till de som lånat ut guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Tweak: Varför sparkar du inte ett antal anställda, du har ju redan flera hundra enheter mat och då landet bara har kanske 50 pers som käkar varje dag, och majoriteten förmodligen köper Q2, så kommer stocken räcka minst en vecka helt utan anställda tror jag. Jag har skickat ut jobbförfrågan till alla under Human Resources, men tvivlar på att någon kommer börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Ett under att jag hinner in och skriva detta, jag har så fullt upp så jag knappt hinner med grejer. Har inte hunnit skicka så många "recruit" meddelande så ni vet, men jag har gjort så bra jag kan och skickat ett par varje dag. Om ni vill sätta in någon och hjälpa mig så är det väl bra. Men hej och hå nu måste jag dra till replokalen snäbt som fän. Edit: o shit juste, det är något jävligt skumt som händer. Min wellness bara går ner varje dag istället för att stanna eller gå upp, läskigt. Redigerad 12 mars, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 30 INR styck. Ok. Det ultimata sättet att få folk till Indien vore väl egentligen att göra som zizzy gjorde; att leta upp något hyfsat stort forum och börja dela ut invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Edit: o shit juste, det är något jävligt skumt som händer. Min wellness bara går ner varje dag istället för att stanna eller gå upp, läskigt. Slut på mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Ok. Det ultimata sättet att få folk till Indien vore väl egentligen att göra som zizzy gjorde; att leta upp något hyfsat stort forum och börja dela ut invites. Ja, du har rätt. Därför är det bra om vi nu börjar söka efter lämpliga forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Hmm, något konstigt händer. Det står att importskatten i Argentina är 20% och det är väl vad som läggs på priset (det måste vara så tycker jag)? Hur som helst har jag sålt ett gäng matprodukter nu, men har inte fått någon inkomst alls. Har vi någon slags 100% exportskatt i Indien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Wheey, försäljningsboom på gifts. Desvärre är mina anställda slöfockar och producerar inte nog, så det vore verkligen bra om någon kunde hoppa över till mitt företag. Lägg upp ert CV isf och ropa här. ska jag börja jobba hos dig? lägger ut mitt cv då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Slut på mat? Verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 ska jag börja jobba hos dig? lägger ut mitt cv då... Schyst! Du har fått ett erbjudande. Lönehöjning är aktuellt inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kan jag få jobb på Indian Food med 3.50 i food skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Kan jag få jobb på Indian Food med 3.50 i food skill? Vi kan inte ta in fler just nu, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Indian Food har inte fått ut en enda INR av maten vi sålt i Argentina så här långt, trots att jag testat med olika priser. Kan inte alls förstå varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Indian Food har inte fått ut en enda INR av maten vi sålt i Argentina så här långt, trots att jag testat med olika priser. Kan inte alls förstå varför. Kanske det fungerar som så att 20% av din vinst tillfaller Argentina? Det skulle iofs vara ganska ologiskt men... ---- Behöver vi sjukhus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Mmm. Han är på klassresa till Göteholm. Sälen, stöten faktiskt Kom just hem kollade igenom sidorna lite smått, ser ju bra ut Jobbade för dagen och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts