kobbe Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Hur blir det då med Q2 och Q3 mat? köper heldre sådan mat... Eftersom man inte kunde jobba på Q2 med för låg skill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Så. Nu är väl testperioden med rekryteringsmail över och vad kan man förmoda? Om jag räknat rätt och om alla har varit aktiva har hela 280 försändelser skickats ut. Det är rätt så imponernade actually. Men ja, jag har då inte sett en ökad population. Visserligen blev det 11(?) nya invånare på lördagen eller söndagen, men många av dessa var antagligen fakeaccounts eller nya inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Så. Nu är väl testperioden med rekryteringsmail över och vad kan man förmoda? Om jag räknat rätt och om alla har varit aktiva har hela 280 försändelser skickats ut. Det är rätt så imponernade actually. Men ja, jag har då inte sett en ökad population. Visserligen blev det 11(?) nya invånare på lördagen eller söndagen, men många av dessa var antagligen fakeaccounts eller nya inaktiva. Om det resulterar i fler invånare tror jag att det dröjer ett tag. Jag tror inte att alla köper första bästa biljett och sticker direkt, vi kan fortfarande hoppas. Jag skickade alldeles nyss iväg mina sista mail förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag skickade alldeles nyss iväg mina sista mail förresten. Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Nu har jag delat ut 15 stycket gifts några av mina nära och kära friends och arbetskamrater... så jag förväntar mig en rejäl wellness-boost tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Så. Nu är väl testperioden med rekryteringsmail över och vad kan man förmoda? Om jag räknat rätt och om alla har varit aktiva har hela 280 försändelser skickats ut. Det är rätt så imponernade actually. Men ja, jag har då inte sett en ökad population. Visserligen blev det 11(?) nya invånare på lördagen eller söndagen, men många av dessa var antagligen fakeaccounts eller nya inaktiva. Japp, bra jobbat. Ni får gärna fortsätta skicka rekryteringsmail (eller på egen hand kontakta folk i andra länder) om ni vill, men nu är det inte längre något krav. Vad gäller resultatet bör vi dock vänta till slutet av veckan innan vi drar någon slutsats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Som jag nämnt i tidigare poster går det inte att ha två matföretag i Indien just nu, det håller inte. Jag har kollat runt på olika länder och de enda man egentligen kan exportera till med en chans till inkomst är Argentina eller Schweiz. Jag skulle gärna testa att börja sälja maten (den Indian Food AB producerar) i Argentina, men det kostar trots allt hela 25 guld för en exportlicens. Jag har själv bara 10, och får inga fler invites verkar det som. Finns det guld Indien skulle kunna bidra med, Umberto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Pico, säljer du någonting med ditt företag? Jag menar, det är väl inte allt för många som köper moving tickets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Mmm... Jag kan ge statsbidrag till att köpa exportlicenser men jag vet inte om mat är värt att exportera eftersom alla länder redan producerar det och höjer tullarna till 99% om någon utomstående försöker komma in på deras marknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Mmm... Jag kan ge statsbidrag till att köpa exportlicenser men jag vet inte om mat är värt att exportera eftersom alla länder redan producerar det och höjer tullarna till 99% om någon utomstående försöker komma in på deras marknad. Jo, det är sant. Jag tror på Argentina dock, ska försöka skaffa fram guld på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Pico, säljer du någonting med ditt företag? Jag menar, det är väl inte allt för många som köper moving tickets? Alla tickets jag lagt ut på marknaden har sålt slut, så någon måste det vara som köper dem. Dessutom hoppas jag att handeln börjar blomstra när det avslöjas vad som mer är användbart med dem, som Umberto pratat om ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Skickade precis mina sista mail -- Irriterande med bugen så att man inte kan köpa företag =/, har försökt att köpa Indian Attack i flera dar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Jo, det är sant. Jag tror på Argentina dock, ska försöka skaffa fram guld på annat sätt. Jag kollade upp Argentina och du har ju rätt, de verkar vara en bra exportmarknad eftersom de inte har omfattande inhemsk produktion. Jag skänker 10 guld till dig så att ND Indian Food kan börja exportera. Godspeed! Redigerad 11 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Wheey, försäljningsboom på gifts. Desvärre är mina anställda slöfockar och producerar inte nog, så det vore verkligen bra om någon kunde hoppa över till mitt företag. Lägg upp ert CV isf och ropa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Alla tickets jag lagt ut på marknaden har sålt slut, så någon måste det vara som köper dem. Dessutom hoppas jag att handeln börjar blomstra när det avslöjas vad som mer är användbart med dem, som Umberto pratat om ett par gånger. Vad ligger biljetterna på för pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Jag kollade upp Argentina och du har ju rätt, de verkar vara en bra exportmarknad eftersom de inte har omfattande inhemsk produktion. Jag skänker 10 guld till dig så att ND Indian Food kan börja exportera. Godspeed! Tack så mycket! Om jag väl får fler invites lovar jag att skänka guld tillbaka, även om exportchansningen blir lyckad eller ej. Jag behöver nu 5 guld till, kan troligen låna av någon av mina anställda eller växla åt mig lite guld. EDIT: Någon som kan låna ut/sälja 5 guld? Redigerad 11 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Wheey, försäljningsboom på gifts. Desvärre är mina anställda slöfockar och producerar inte nog, så det vore verkligen bra om någon kunde hoppa över till mitt företag. Lägg upp ert CV isf och ropa här. Vad är lönen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Vad är lönen? De redan anställda har 2.5-2.8 i skill och får en lön på 3. Rimligt vore kanske att ge nyanställda 2INR. Eftersom det säljs så pass lite gifts så är det svårt att ge mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Vad är lönen? Du har 4 hos mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Alla tickets jag lagt ut på marknaden har sålt slut, så någon måste det vara som köper dem. Dessutom hoppas jag att handeln börjar blomstra när det avslöjas vad som mer är användbart med dem, som Umberto pratat om ett par gånger. Åh, härligt. Trodde verkligen inte att efterfrågan på moving tickets var så hög. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts