kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 yo.yo "sparkas" från FRA+ITA+VNZ området eftersom han redan har börjat skicka rekryteringsmeddelanden till folk TROTS att ingen skulle göra något innan jag gav klartecken!! Av de PM jag har fått mottaga verkar det dessutom som om han har lovat nya soldater både guld och hus om de flyttar till Indien och detta är givetvis helt absurt. Tack för det yo.yo. Därför stryker jag hela det området för tillfället. Finns det något sätt att se alla invånare i ett land på en lista eller nåt sånt? Det skulle underlätta när jag skickar ut brev. -- Ja det finns. Society --> India --> Population Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 yo.yo "sparkas" från FRA+ITA+VNZ området eftersom han redan har börjat skicka rekryteringsmeddelanden till folk TROTS att ingen skulle göra något innan jag gav klartecken!! Av de PM jag har fått mottaga verkar det dessutom som om han har lovat nya soldater både guld och hus om de flyttar till Indien och detta är givetvis helt absurt. Tack för det yo.yo. Därför stryker jag hela det området för tillfället. Men jag gjorde inte nåt av det där. Jag började samtidigt som de andra och jag lovade inte hus eller guld åt nån. Men om det är det du vill så får jag väl sluta då. Tack ändå för hjälpen Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Men jag gjorde inte nåt av det där. Jag började samtidigt som de andra och jag lovade inte hus eller guld åt nån. Men om det är det du vill så får jag väl sluta då. Tack ändå för hjälpen Kicken. Jag fick iaf PM med förfrågningar där det lät som om du lovat dem guld och hus om de flyttade till Indien men ja.. Vi behöver ju rekryterare så du kan väl få fortsätta trots allt. Jag skickar ett instruktions-pm till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Ang. rekryteringsmailen. Jag har fått många eller, flera svar där dom säger att dom gärna skulle flytta till Indien, men att de inte har råd. Hur gör vi med sådana? Jag har svarat väldigt vänligt att vi väntar på deras ankomst och önskar dom en bra fortsättning och hoppas att dom får ihop pengar (Ungefärligt). Men, vad ska man egentligen säga till dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag fick iaf PM med förfrågningar där det lät som om du lovat dem guld och hus om de flyttade till Indien men ja.. Vi behöver ju rekryterare så du kan väl få fortsätta trots allt. Jag skickar ett instruktions-pm till dig. Tusen tack, jag ska inte svika dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag ger gärna två Q3 gifts till någon som ger detsamma tillbaka? Någon som är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag ger gärna två Q3 gifts till någon som ger detsamma tillbaka? Någon som är på? Stöd Indien istället och köp från BhubaGifts. Q1 förvisso men inte jättemycket dyrare per wellness-poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Stöd Indien istället och köp från BhubaGifts. Q1 förvisso men inte jättemycket dyrare per wellness-poäng. Okej, ska köpa ett par då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Ang. rekryteringsmailen. Jag har fått många eller, flera svar där dom säger att dom gärna skulle flytta till Indien, men att de inte har råd. Hur gör vi med sådana? Jag har svarat väldigt vänligt att vi väntar på deras ankomst och önskar dom en bra fortsättning och hoppas att dom får ihop pengar (Ungefärligt). Men, vad ska man egentligen säga till dessa? http://www.erepublik.com/company-28291.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Okej, ska köpa ett par då! jag är på... jag skickar 5 st åt dig så länge då Q1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 http://www.erepublik.com/company-28291.html Åh, bra, tack! jag är på... jag skickar 5 st åt dig så länge då Q1 Skickat till dig också nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Nytt hus uppe, 150 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Nytt hus uppe, 150 INR. Köpte det nyss. Kostade visst 177 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Köpte det nyss. Kostade visst 177 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Det här håller inte, vi kan inte ha två matföretag i Indien. Både Indian Food AB och New Delhicious producerar för mycket mat och nu rear ND ut alla sina rester. Alltså kommer maten att köpas upp utan att ge någon större inkomst, men det är inte det värsta. När maten köpts upp har i princip alla invånare tllräckligt med mat för flera veckor, alltså kommer inte vi kunna sälja något på ett bra tag. Igår sålde mitt företag ingen mat alls, alltså gick vi 20 INR back. Om jag gissar rätt kommer ingen att köpa våran mat, så vi kommer att gå 20 INR minus per dag (om lönerna inte ändras). Jag har ingen bra idé på hur vi ska lösa det här, men att rea ut maten så där är ingen bra idé alls Tweak, du borde tänka dig för. Nu när det tyska företaget inte längre säljer här borde vi passa på att höja priserna! EDIT: Jag har höjt, jag råder dig (Tweak) att göra det med innan det är för sent. Det vore bra om ni andra (GTAsajtare) väntar med att köpa mat tills att Tweak höjer priset. Redigerad 11 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Nu har dem ÄNTLIGEN fixat 09 Dec, 1999 buggen. Tjoho! Men det står att jag jobbat sen 20 Feb så jag måste "re-employeea" mig själv I guess. Så, @PICO: Skicka en jobb-invite till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Håller med dig om allt Tac, men när jag sänkte var just det tyska företaget på marknaden. Och när de är 3 gånger bättre än mig måste jag ju vara 3 gånger billigare, eller hur? *edit* Vad tycker du jag ska ligga på? *edit2* Jag har fyra stycken arbetare med över 3 i skill, ska de över till dig eller? Vilka bestämmelser är det vi följer? Redigerad 11 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Håller med dig om allt Tac, men när jag sänkte var just det tyska företaget på marknaden. Och när de är 3 gånger bättre än mig måste jag ju vara 3 gånger billigare, eller hur? *edit* Vad tycker du jag ska ligga på? *edit2* Jag har fyra stycken arbetare med över 3 i skill, ska de över till dig eller? Vilka bestämmelser är det vi följer? Jag vet allvarligt talat inte hur vi ska/kan göra. Helst skulle jag inte vilja ha fler arbetare nu, då vi ändå producerar onödigt mycket. Men jag förstår att det är lika, eller t.o.m. ännu värre, för dig. Det skulle vara mycket bättre om GTAsajten hade företag i fler branscher, istället för att de flesta ska jobba i matföretagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag vet allvarligt talat inte hur vi ska/kan göra. Helst skulle jag inte vilja ha fler arbetare nu, då vi ändå producerar onödigt mycket. Men jag förstår att det är lika, eller t.o.m. ännu värre, för dig. Det skulle vara mycket bättre om GTAsajten hade företag i fler branscher, istället för att de flesta ska jobba i matföretagen. Japp. Jag menar, jag har 354 matpaket i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Japp. Jag menar, jag har 354 matpaket i lager. Ojdå, jävlar. Det går helt enkelt inte att ha två matföretag i Indien just nu. Om vi hittar något bra land att exportera till kan jag helt och hållet fokusera på det istället, alltså inte sälja något i Indien. Vi måste komma på någon liknande lösning iaf, om vi inte vill lägga ner ett av företagen. Redigerad 11 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts