Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är inne i tenta-p nu, men jag kanske kan ta det sista området ändå, Umberto. Helst ser jag att någon annan gör jobbet, men tar det inte lång tid per dag kan jag fixa det.

Tack, jag uppskattar det. Du gör vad du hinner.

-----

yo.yo "sparkas" från FRA+ITA+VNZ området eftersom han redan har börjat skicka rekryteringsmeddelanden till folk TROTS att ingen skulle göra något innan jag gav klartecken!! :lol::D:)

Av de PM jag har fått mottaga verkar det dessutom som om han har lovat nya soldater både guld och hus om de flyttar till Indien och detta är givetvis helt absurt. Tack för det yo.yo.

Därför stryker jag hela det området för tillfället.

SWE Qouad, oskarofrya

ESP gizmo91, kicken

POR kicken

ROM+TURTackleberry

BRA+NLD Always_Mongo

NOR+FIN Umberto

Allright, då är vi all set.

Jag kommer att skicka PM till er rekryterare med mer detaljerade instruktioner.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu har jag efter en hård vecka men massa stress + diarre och magknip hela tiden sovit sen klockan 16.00 i eftermiddag och är nu fit for fight igen. :)

Alla arbetslösa har erbjudits jobb av New Delhicious. Alla gtasajtare har fått höjd lön, och fler löneförhöjningar är att vänta på. :lol:

Att tjänstgöra som utbildningsfabrik åt Tackleberry och få pengar av hans företag ifall det skulle behöves, om det är vad som behövs för forumet, går självklart utmärkt för mig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

uhuh pico kan jag få en krona mer i lön? :innocent:

Can't do, vi har INR i Indien. :confused:

Jag hade gärna tagit ett område med Umbertan, men jag har dessvärre ingen tid alls. Har pluggat nästan hela min fritid sedan i måndags och kommer hålla på fram till påsklovet. Det inkluderar helger.

Så det enda jag gör just nu är att logga in och arbeta och träna för att sedan logga ut.

Tyvärr.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag den enda som inte får någon lön för arbetet (misstänker att de kan ha infört en ändring som gör att företagsägare inte ska kunna jobba för ett annat företag på samma gång)?

Får detta meddelande:

Salary:

4 INR / day

Moving skill 3.20

You had 5.62 productivity value but the company doesn't have the money to pay you!

@Umberto: Ser bra ut det där, jag ska nog kunna hinna med minst 10 per dag iaf. Bra jobbat.

EDIT:

Hmmm, verkar som att jag tjänar pengar ändå, fast att texten säger att jag inte gör det. Ska kolla nogrannare imorgon.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skickade du det till Qouad också, han står inte med i CC: *Alla namn* :innocent:

Japp, han är originalmottagaren.

Äh, nu ger jag upp. Vem vill ha 48 INR? :confused:

Whoah! Wtf?

Är jag den enda som inte får någon lön för arbetet (misstänker att de kan ha infört en ändring som gör att företagsägare inte ska kunna jobba för ett annat företag på samma gång)?

Jag antar att det är egentligen det som är meningen. Dvs företagsägare skall inte kunna jobba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoah! Wtf?

Blev less på Erepublik, inte så mycket som händer :confused:

Och ja, jag vet att större delen av idén går ut på att planera i den här tråden, men jag känner mig inte så delaktig (kan bero på att jag bara loggar in varje dag och jobbar/tränar, sen loggar jag ut igen).

Aja, Lajnux får mina pengar eftersom han var först att peta på mig :innocent:.

Ha det bra och lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev less på Erepublik, inte så mycket som händer :confused:

Och ja, jag vet att större delen av idén går ut på att planera i den här tråden, men jag känner mig inte så delaktig (kan bero på att jag bara loggar in varje dag och jobbar/tränar, sen loggar jag ut igen).

Aja, Lajnux får mina pengar eftersom han var först att peta på mig :innocent:.

Ha det bra och lycka till!

Tråkigt. Särskilt med tanke på att du är borgmästare i en viktig gränsregion och vi är på väg mot ett krig.

Btw borde du ha skänkt pengarna till ett företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor