kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Ursäkta, har vi redan börjat med rekryteringen, eller har jag fått någonting om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Tall Barr Guld:0.02 INR:182.10 Wellness:63 Rank:1505 Points216 Friends:24 Social Rank:4323 Economic Rank:5121 Politics Rank:1012 Military Rank:5473 Media Rank:2143 Nån som vet vad huspriserna ligger på just nu? Och varför fick jag 0,07% i arbetsnärvaro bara för att jag böt företag? Förra sidan låg den på ~170 INR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Ursäkta, har vi redan börjat med rekryteringen, eller har jag fått någonting om bakfoten? Nej, vi har inte börjat - jag kommer att säga till när det är dags. Behöver fortfarande någon till Rumänien+Turkiet. SWE Qouad, oskarofrya ESP gizmo91, kicken POR kicken ROM+TUR BRA+NLD Always_Mongo FRA+ITA+VNZ yo.yo NOR+FIN Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Och varför fick jag 0,07% i arbetsnärvaro bara för att jag böt företag? Förmodligen så nollställs ju räknaren. Så att du inte har jobbat på hela den här veckan. Eller? Annars är det väl så att du har ju inte jobbat där idag. Så då får du inga procent. Men varför det är 0.07% fattar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Varför? Säg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Zup. Har varit i skolan varje dag mellan 09.00-20.00 denna veckan, FN-rollspel, och när jag kommer hem är det i princip bara plugg som gäller. Diskussioner dagarna i ändå och är man inte påläst blir man sönderägd, så jag drivs av min ångest. Ledsen att jag är inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Guld: 0 INR: 51.92 Wellness: 45 Rank: 8555 Points 45 Friends: 23 men jag har skickat förfrågen till alla i listen på första sidan Social Rank: 12515 Economic Rank: 8212 Politics Rank: 9053 Military Rank: 9228 Media Rank: 4720/4720 Vad gör Gifts, hospitals ? behöver man inte ett företag av allting i ett land? Redigerad 6 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Förra sidan låg den på ~170 INR Oh, tack. Förmodligen så nollställs ju räknaren. Så att du inte har jobbat på hela den här veckan. Eller? Annars är det väl så att du har ju inte jobbat där idag. Så då får du inga procent. Men varför det är 0.07% fattar jag inte. Jag har jobbat varje dag sen jag började spela. har alltid haft 100%. Nu när jag böt företag så står det att jag har jobbat för Indian Food sedan 9 december 1999. Därav den låga närvaron. Verkar som att dom andra som bytit företag råkat ut för samma sak. Nån konstig bugg... Redigerad 6 mars, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Någon som fortfarande behöver invites? Min polare har nämligen 2 kvar. PM:a emailen. edit: nvm, dom har tydligen försvunnit. Redigerad 6 mars, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Gizgiz sparkad. 4 dagar inaktivitet, har 0 i wellness osv. Umberto har fått förfrågan om anställning igen. Antar att ni slutade för att köpa vapen företaget. Var på väg att köpa det igår, men backade pga. inga arbetare. StellHell Guld: 0 INR: 7.62 (har en buffert i HH på 205.08) Wellness: 79% Rank: 523 Points 337 Friends: 39 Social Rank: 4335 Economic Rank: 2448 Politics Rank: 379 Military Rank: 6098 Media Rank: 1375 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Gällande vapenföretaget kan jag meddela att det bara visade fel av någon anledning, kl 00:00 ändrades det till 48 Gold. Men nu kan jag helt plötsligt inte posta mitt CV längre eftersom jag är General Manager på BhubaGifts, innan kunde jag både jobba hos Tackle och ha mitt eget företag. Jaja shit happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Ajdå. Jobbade nyss, men pengarna verkar vara slut i Pico's företag. Fick ingen lön för arbetet. Hur ser läget ut, Pico? Redigerad 7 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Yay, någon som vet vad det är? Jo, och by the way: PICO, ANSTÄLL MIG! Och jo, om det är dåligt med pengar på företaget nu så kan jag jobba för slavlön, 0.01 INR till exempel. Vill bara ha skill. Redigerad 7 mars, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Yay, någon som vet vad det är? Jo, och by the way: PICO, ANSTÄLL MIG! Och jo, om det är dåligt med pengar på företaget nu så kan jag jobba för slavlön, 0.01 INR till exempel. Vill bara ha skill. Det där var i förrgår också. Dom uppgraderar och fixar massa buggar om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Det där var i förrgår också. Dom uppgraderar och fixar massa buggar om jag minns rätt. Nice, men har Pico blivit inaktiv? Har inte sett han på några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Zup. Har varit i skolan varje dag mellan 09.00-20.00 denna veckan, FN-rollspel, och när jag kommer hem är det i princip bara plugg som gäller. Diskussioner dagarna i ändå och är man inte påläst blir man sönderägd, så jag drivs av min ångest. Ledsen att jag är inaktiv. Mmm, jag hade ett liknande problem men jag löste det med att sova mindre. Jag hoppas du blir aktivare vad det lider iaf. ------ Last call. Jag kommer att starta rekryteringen ikväll så om någon vill ha Rumänien+Turkiet är det bra om ni anmäler ert intresse nu, annars hoppar jag över det området. SWE Qouad, oskarofrya ESP gizmo91, kicken POR kicken ROM+TUR BRA+NLD Always_Mongo FRA+ITA+VNZ yo.yo NOR+FIN Umberto Redigerad 7 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 3.25 i food skill, jag kan byta företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Om det är någon som tror på presentindustrins framtid så kan jag tänka mig anställa ett par GTAsajtare. Just nu har jag tre anställda, Hellbowl, asghar_kale och Dinoush, men det är bara Dinoush som släpar sig till jobbet varje dag. Alla har skill på ca 2.5 och en lön på 2-3 INR/dag. Det är inga användare härifrån va? Det enorma kassavalvet på BhubaGifts innehåller just nu 71 INR varav 50 kommer från min plånbok och skjuter till mer om det behövs, så ni kommer iaf få er utlovade lön + då skill inom Gifts. Passa på och köp några presenter också till era favoriter på friendslistan! >> Marketplace >> BhubaGifts / Shantaram Redigerad 7 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Last call. Jag kommer att starta rekryteringen ikväll så om någon vill ha Rumänien+Turkiet är det bra om ni anmäler ert intresse nu, annars hoppar jag över det området. SWE Qouad, oskarofrya ESP gizmo91, kicken POR kicken ROM+TUR BRA+NLD Always_Mongo FRA+ITA+VNZ yo.yo NOR+FIN Umberto Jag kan tänka mig ta dom länderna i efterhand om absolut ingen annan vill ha dom. Men först ligger fokusen kring Portugal som sagt. -- Vill även förboka nästa hus om det är möjligt. -- Men herregud vad trött jag börjar bli på alla buggar. Råkade byta 10 guld istället för 5 till INR. Okej, det kan jag leva med, men att mina pengar inte förts över än. Mitt ursprungliga saldo visas fortfarande, istället för vad det borde vara. Redigerad 7 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 FAN! Nu har jag också Working since: Dec 9, 1999, någon som vet hur man ska få bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts