Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tall Barr

Guld:0.02

INR:182.10

Wellness:63

Rank:1505

Points216

Friends:24

Social Rank:4323

Economic Rank:5121

Politics Rank:1012

Military Rank:5473

Media Rank:2143

Nån som vet vad huspriserna ligger på just nu?

Och varför fick jag 0,07% i arbetsnärvaro bara för att jag böt företag? :mf_doof:

Förra sidan låg den på ~170 INR :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, har vi redan börjat med rekryteringen, eller har jag fått någonting om bakfoten?

Nej, vi har inte börjat - jag kommer att säga till när det är dags. :mf_doof:

Behöver fortfarande någon till Rumänien+Turkiet.

SWE Qouad, oskarofrya

ESP gizmo91, kicken

POR kicken

ROM+TUR

BRA+NLD Always_Mongo

FRA+ITA+VNZ yo.yo

NOR+FIN Umberto

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför fick jag 0,07% i arbetsnärvaro bara för att jag böt företag? :mf_doof:

Förmodligen så nollställs ju räknaren. Så att du inte har jobbat på hela den här veckan. Eller?

Annars är det väl så att du har ju inte jobbat där idag. Så då får du inga procent. Men varför det är 0.07% fattar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zup. Har varit i skolan varje dag mellan 09.00-20.00 denna veckan, FN-rollspel, och när jag kommer hem är det i princip bara plugg som gäller. Diskussioner dagarna i ändå och är man inte påläst blir man sönderägd, så jag drivs av min ångest. :mf_doof: Ledsen att jag är inaktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guld: 0

INR: 51.92

Wellness: 45

Rank: 8555

Points 45

Friends: 23 men jag har skickat förfrågen till alla i listen på första sidan

Social Rank: 12515

Economic Rank: 8212

Politics Rank: 9053

Military Rank: 9228

Media Rank: 4720/4720

Vad gör Gifts, hospitals ?

behöver man inte ett företag av allting i ett land?

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra sidan låg den på ~170 INR :D

Oh, tack.

Förmodligen så nollställs ju räknaren. Så att du inte har jobbat på hela den här veckan. Eller?

Annars är det väl så att du har ju inte jobbat där idag. Så då får du inga procent. Men varför det är 0.07% fattar jag inte.

Jag har jobbat varje dag sen jag började spela. har alltid haft 100%.

Nu när jag böt företag så står det att jag har jobbat för Indian Food sedan 9 december 1999.

Därav den låga närvaron.

Verkar som att dom andra som bytit företag råkat ut för samma sak. :lol:

Nån konstig bugg...

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gizgiz sparkad. 4 dagar inaktivitet, har 0 i wellness osv. Umberto har fått förfrågan om anställning igen. Antar att ni slutade för att köpa vapen företaget. Var på väg att köpa det igår, men backade pga. inga arbetare.

StellHell

Guld: 0

INR: 7.62 (har en buffert i HH på 205.08)

Wellness: 79%

Rank: 523

Points 337

Friends: 39

Social Rank: 4335

Economic Rank: 2448

Politics Rank: 379

Military Rank: 6098

Media Rank: 1375

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gällande vapenföretaget kan jag meddela att det bara visade fel av någon anledning, kl 00:00 ändrades det till 48 Gold.

Men nu kan jag helt plötsligt inte posta mitt CV längre eftersom jag är General Manager på BhubaGifts, innan kunde jag både jobba hos Tackle och ha mitt eget företag. Jaja shit happens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, någon som vet vad det är? :lol:

Jo, och by the way: PICO, ANSTÄLL MIG!

Och jo, om det är dåligt med pengar på företaget nu så kan jag jobba för slavlön, 0.01 INR till exempel. Vill bara ha skill. :D

Det där var i förrgår också. Dom uppgraderar och fixar massa buggar om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zup. Har varit i skolan varje dag mellan 09.00-20.00 denna veckan, FN-rollspel, och när jag kommer hem är det i princip bara plugg som gäller. Diskussioner dagarna i ändå och är man inte påläst blir man sönderägd, så jag drivs av min ångest. :lol: Ledsen att jag är inaktiv.

Mmm, jag hade ett liknande problem men jag löste det med att sova mindre. :D

Jag hoppas du blir aktivare vad det lider iaf.

------

Last call. Jag kommer att starta rekryteringen ikväll så om någon vill ha Rumänien+Turkiet är det bra om ni anmäler ert intresse nu, annars hoppar jag över det området.

SWE Qouad, oskarofrya

ESP gizmo91, kicken

POR kicken

ROM+TUR

BRA+NLD Always_Mongo

FRA+ITA+VNZ yo.yo

NOR+FIN Umberto

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som tror på presentindustrins framtid så kan jag tänka mig anställa ett par GTAsajtare.

Just nu har jag tre anställda, Hellbowl, asghar_kale och Dinoush, men det är bara Dinoush som släpar sig till jobbet varje dag. Alla har skill på ca 2.5 och en lön på 2-3 INR/dag. Det är inga användare härifrån va?

Det enorma kassavalvet på BhubaGifts innehåller just nu 71 INR varav 50 kommer från min plånbok och skjuter till mer om det behövs, så ni kommer iaf få er utlovade lön + då skill inom Gifts.

Passa på och köp några presenter också till era favoriter på friendslistan!

>> Marketplace

>> BhubaGifts

/ Shantaram

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Last call. Jag kommer att starta rekryteringen ikväll så om någon vill ha Rumänien+Turkiet är det bra om ni anmäler ert intresse nu, annars hoppar jag över det området.

SWE Qouad, oskarofrya

ESP gizmo91, kicken

POR kicken

ROM+TUR

BRA+NLD Always_Mongo

FRA+ITA+VNZ yo.yo

NOR+FIN Umberto

Jag kan tänka mig ta dom länderna i efterhand om absolut ingen annan vill ha dom. Men först ligger fokusen kring Portugal som sagt.

--

Vill även förboka nästa hus om det är möjligt.

--

Men herregud vad trött jag börjar bli på alla buggar. Råkade byta 10 guld istället för 5 till INR. Okej, det kan jag leva med, men att mina pengar inte förts över än. Mitt ursprungliga saldo visas fortfarande, istället för vad det borde vara.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor