Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

21 personer söker jobb. Minst 10 av dessa är inaktiva och kommer snart att dö (ligger runt 20% wellness och sänks för var dag). Av dom 11 resterande personer så söker 10 jobb inom food, 1 inom housing. Jag har skickat erbjudande till han som söker inom Housing, men Tweak borde iaf skicka en förfrågan till alla dessa som söker till Food. Har dom 1.0 i skill så ge dom helt enkelt 1 INR i lön. Dom kommer nappa för att få en inkomst.

Jag själv kollar CV varje dag, men det är i princip aldrig någon som vill jobba inom Housing.

Okej, men det går väl att erbjuda dem jobb iaf? Jag tror nämligen inte det spelar någon roll vad arbetarna har valt som preference.

Iofs anställer HH fullt tillräckligt med folk redan och det är egentligen matföretagen som borde anställa fler.

Btw. jag "var tvungen" att säga upp mig tillfälligt men jag kommer att lägga ut CV på nytt ikväll.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker Tweak är inaktiv? Eller skriver han bara inte i den här tråden?

---

Förresten. Jag var tvungen att avgå från ditt jobb nu Tackleberry pga, eller förresten, jag vet inte om jag får säga det här?, men hur som helst, kan du vara så snäll och anställa mig igen. Tack.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indian Attack ligger uppe för 38.00 INR och jag försöker köpa det, men det kommer bara upp "You are an employee and you cannot be a company manager!", vad ska jag göra? Jag har resignat från mitt tidigare jobb (som jag gärna vill jobba på om man kan både vara manager och employee som Stell snackar om. Vore schysst om ingen annan köpte det här företaget och sa vad som är fel? Det är väl inget med att jag är Press Director va? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indian Attack ligger uppe för 38.00 INR och jag försöker köpa det, men det kommer bara upp "You are an employee and you cannot be a company manager!", vad ska jag göra? Jag har resignat från mitt tidigare jobb (som jag gärna vill jobba på om man kan både vara manager och employee som Stell snackar om. Vore schysst om ingen annan köpte det här företaget och sa vad som är fel? Det är väl inget med att jag är Press Director va? :S

Jag frågade om att få köpa det innan, ingen svarade.

Har legat uppe läänge.

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker Tweak är inaktiv? Eller skriver han bara inte i den här tråden?

Mmm, han skulle gärna få vara lite aktivare i tråden med tanke på hans ganska viktiga uppgift.

Vi är ganska många som har försökt köpa det där företaget under dagen men utan framgång. Därav alla plötsliga uppsägningar.. :mf_doof:

Jag frågade om att få köpa det innan, ingen svarade.

Har legat uppe läänge.

Men priset har varit mycket högre tidigare, jag tror det var 50 gold igår.

Står att jag varken jobbade eller tränade igår vilket jag gjorde, jobbigt.

Det beror på att du slappar på jobbet och har för lätta vikter på stången när du tränar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur får man mer wellness?

vad är det för skillnad mellan de olika kvaliteterna i food?

jag har två invites kvar om någon är intresserad...

Du får en wellness för varje Q1-mat du äter. Q2-mat ger mer wellness (2 förmodligen.)

Du även få mer wellness genom att köpa ett hus.

Oh, ok, då får jag väl vänta till kvällen och kolla om det funkar då eller nåt.

Man måste ha varit utan jobb i 24 timmar om jag minns Umbertos PM rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja göra någon sorts enkät hur vi ligger till. Fyll gärna i den.

[b]Guld:[/b]

[b]INR:[/b]

[b]Wellness:[/b]

[b]Rank:[/b]

[b]Points[/b]

[b]Friends:[/b]

[b]Social Rank:[/b]

[b]Economic Rank:[/b]

[b]Politics Rank:[/b]

[b]Military Rank:[/b]

[b]Media Rank:[/b]

Själv har jag.

Guld: 15.00

INR: 60.95

Wellness: 73

Rank: 563

Points 324

Friends: 38

Social Rank: 1473

Economic Rank: 4720

Politics Rank: 379

Military Rank: 5317

Media Rank: 1616

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guld: 0

INR: 63.31

Wellness: 64

Friends: 20

Social Rank: 4320

Economic Rank: 4980

Politics Rank: 379

Military Rank: 5317

Media Rank: 1367

Kan vi inte slänga med Mätaren till höger samt Rank-pointsen?

Jag har 314 points och är rankad 603 på mätaren.

Slängde in dom, just innan du skrev. Fortsätt fylla i, alla andra!

@eXan: Ok, då förstår jag.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slängde in dom, just innan du skrev. Fortsätt fylla i, alla andra!

Förresten, hur kan vi ligga på samma politics rank :S ? OCH military. Knäppt.

Om man ligger på samma poäng så har man nog samma rank.

t ex:

1:a 314 poäng

2:a 300 poäng

2:a 300 poäng

4:a 299 poäng

På det där viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tall Barr

Guld:0.02

INR:182.10

Wellness:63

Rank:1505

Points216

Friends:24

Social Rank:4323

Economic Rank:5121

Politics Rank:1012

Military Rank:5473

Media Rank:2143

Nån som vet vad huspriserna ligger på just nu?

Och varför fick jag 0,07% i arbetsnärvaro bara för att jag böt företag? :mf_doof:

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor