kicken Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Housing skill 3.00 högre lön till mig Jag får inga Invites btw.. Kicken: Vad ska du med pengar till? Kebab: När får jag tillbaka mina pengar? Det är alltid bra att ha. Jag kan spara på mig, men med tanke på att tre av mina fyra invites som bara gått bort är borta och en invite vars guld jag gav till Tweak för att starta företaget. Så i stort sett har jag gått miste om 20 guld :/ Riktigt lack alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) kicken, varför gick dem bort? Skrev du fel kod? I så fall borde du väl kunna få tillbaka dem av admin, han är trevlig, faktiskt. Redigerad 4 mars, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 kicken, varför gick dem bort? Skrev du fel kod? I så fall borde du väl kunna få tillbaka dem av admin, han är trevlig, faktiskt. Två av dom har fått Wrong Code och ja, nu har jag skrivit ett långt brev till admin i förhoppning att iaf få mina 2 invites tillbaka. Får verkligen hoppas på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Två av dom har fått Wrong Code och ja, nu har jag skrivit ett långt brev till admin i förhoppning att iaf få mina 2 invites tillbaka. Får verkligen hoppas på honom. Den tredje då? Och det är riktigt klantigt att skriva fel kod vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Om det är eposten i din profil som du använder, så kommer jag skicka en invite till dig. Men först vill jag veta om det är den, för annars åker jag på en nit. Edit: Skickar min invite till den då. Fan för dig om du inte aktiverar. Kom ihåg: Välj Indien som ditt hemland när du registrerar. Easy boy. Spelar Region någon roll? ._. Alltså, vad ska jag ta? Redigerad 4 mars, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Den tredje då? Och det är riktigt klantigt att skriva fel kod vet du. Vad menas med fel kod? Det står ju bara email? Vart ska man skriva in koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Kattis har en invite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Easy boy. Spelar Region någon roll? ._. Alltså, vad ska jag ta? Du kan nog ta Shillong som Region, antar att det inte finns många GTAsajtare där. Update: Jag har nu helt plötsligt fått "5 invitations left". Så nu kan ni börja lista upp er. Redigerad 4 mars, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Du kan nog ta Shillong som Region, antar att det inte finns många GTAsajtare där. Update: Jag har nu helt plötsligt fått "5 invitations left". Så nu kan ni börja lista upp er. Lol, har också fått det. Antagligen har alla fått det. Hur som helst. Nu har jag blivit glad igen Säg gärna till mig, eftersom det gått så dåligt pengamässigt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Lol, har också fått det. Antagligen har alla fått det. Hur som helst. Nu har jag blivit glad igen Säg gärna till mig, eftersom det gått så dåligt pengamässigt för mig Nepp, jag har fortfarande 0 invites kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Du kan nog ta Shillong som Region, antar att det inte finns många GTAsajtare där. Update: Jag har nu helt plötsligt fått "5 invitations left". Så nu kan ni börja lista upp er. CAN'T SEE SHIT CAPTAIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 CAN'T SEE SHIT CAPTAIN Ah, sorry. Välj: North-East India, sedan ska du nog kunna välja Shillong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 nu är jag också medlem jag behöver ett jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) @Företagsägare: Hur många nya lowskill-arbetare (ca 2INR/ dag) klarar ni av att anställa till era företag? -- Btw. Alla nya bör flytta till Gandhinagar, Jaipur eller New Delhi. Trust me. (edited) Redigerad 4 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) @Företagsägare: Hur många nya lowskill-arbetare (ca 2INR/ dag) klarar ni av att anställa till era företag? -- Btw. Alla nya bör flytta till Gandhinagar, Jaipur eller New Delhi. Trust me. hur flyttar jag? Edit: jag fattar nu Redigerad 4 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Vad menas med fel kod? Det står ju bara email? Vart ska man skriva in koden? Jaha, jag trodde det var en sån där man skulle skriva in en kod på, som när man friend-requestar. Fel av mig. Någon som har sett Stell på sistonde? Han har snart 2 hus att lägga upp på marknaden. Redigerad 4 mars, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 NU VILL JAG HA KRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 @Företagsägare: Hur många nya lowskill-arbetare (ca 2INR/ dag) klarar ni av att anställa till era företag? -- Btw. Alla nya bör flytta till Gandhinagar, Jaipur eller New Delhi. Trust me. (edited) Eh... om man har beslutsångest då?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 @Företagsägare: Hur många nya lowskill-arbetare (ca 2INR/ dag) klarar ni av att anställa till era företag? -- Btw. Alla nya bör flytta till Gandhinagar, Jaipur eller New Delhi. Trust me. (edited) varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts