Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Angående matfabrikerna: Att uppgradera Tweaks matfabrik kommer inte på fråga eftersom det inte finns någon anledning till det då Pontares fabrik redan producerar Q2-mat och dessutom har en exportlicens. Tweaks fabrik behöver inte läggas ner men imo kan 4-5 arbetare flytta till Pontare.

Och vad ska min då göra för nytta? Dyra, dåliga matpaket med lågavlönade arbetare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och vad ska min då göra för nytta? Dyra, dåliga matpaket med lågavlönade arbetare?

Well, det var bl.a. det här jag varnade om... Indien är inte tillräckligt stort för två matfabriker (varken arbetskraftmässigt eller marknadsmässigt) och eftersom Pontares fabrik är lönsammare än din måste Pontares fabrik helt enkelt prioriteras. När befolkningen växer (vilket jag ber till Vishnu att den ska göra) kan din fabrik utvecklas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm det jag skrev. Frågan är istället om vi i kongressen alltid ska rösta "Ja", vare sig om det är ett bra eller dåligt förslag som du genomför. Det är ju på så vis vi kan styra Indien. Men tänk om man tycker ett förslag är dåligt? Ska man ändå rösta "Nej" ? Inget som jag tänker på, men generellt sett.

Sedan får jag inte detta nya lagförslag att gå ihop? Det står "Burn money" där vi just nu har 0, men du vill som jag får det till, bränna 20 000 INR. Hehe, det är säkert bara något jag inte förstår med just detta, så kan du skicka mig ett PM på eRepublik vad detta handlar om.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm det jag skrev. Frågan är istället om vi i kongressen alltid ska rösta "Ja", vare sig om det är ett bra eller dåligt förslag som du genomför. Det är ju på så vis vi kan styra Indien. Men tänk om man tycker ett förslag är dåligt? Ska man ändå rösta "Nej" ? Inget som jag tänker på, men generellt sett.

Sedan får jag inte detta nya lagförslag att gå ihop? Det står "Burn money" där vi just nu har 0, men du vill som jag får det till, bränna 20 000 INR. Hehe, det är säkert bara något jag inte förstår med just detta, så kan du skicka mig ett PM på eRepublik vad detta handlar om.

Den som röstar NEJ till mina förslag döms omedelbart till döden genom att krossas av en elefant! 08zu_858992_0.gif

Nejdå , ni kan givetvis rösta nej om ni har mycket starka och övertygade åsikter kring något förslag men rösta inte mot förslag bara för att ni kan göra det eller pga att ni är lite tveksamma till förslaget eller pga att ni hatar mig. :confused:

Jag tycker det är ganska dragigt i presidentpalatset om kvällarna så jag tänkte elda lite pengar för att få upp värmen. :lol:

Nej, jag testar funktionen, jag vill se hur mycket penningvärdet förändras när pengar bränns.

--------

Kan någon berätta om hur borgmästarläget ser ut? Vilka funktioner finns osv?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått 1 extra invite. Vem är nästa person i invitekön?

Såg även nu att jag hade skickat en invite till guardian, som ännu inte är aktiverad. Kan guardian kanske vara snäll och ge den aktiveringslänken till någon behövande, om du inte själv ska aktivera? Känns ganska onödigt annars.

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag har fått 2 nya invites! 1 invite har jag kvar.

Den som vill ha invite, men ännu inte har kan kontakta mig eller Stammper.

Jag påminner er nya om att ta Indien som startalternativ. Många misstar sig då dom frågar något liknande: "Vilket land kommer du ifrån" och tar med ren instikt Sverige, men så fort det kommer någon fråga ang. land så tar ni Indien. Tack.

Men fuck jävla fitta vad arg jag är. Där gick en invite åt helvete. 5 guld bara sådär. Aja.

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Den andra blev det Wrong code på. Snart slår jag fan sönder databordet.

Ingen som vill skänka guld till en behövande man :confused::lol:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikorsky behöver invite fortfarande.

.<

Om det är eposten i din profil som du använder, så kommer jag skicka en invite till dig. Men först vill jag veta om det är den, för annars åker jag på en nit. :lol:

Edit: Skickar min invite till den då. Fan för dig om du inte aktiverar. :confused:

Kom ihåg: Välj Indien som ditt hemland när du registrerar.

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor