Tweak Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Varför är Indian Food på marknaden nu när jag har erbjudande ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 WOOT! BAD-ASS SPY VINNIE IS BACK! NOW MORE BAD-ASS THAN EVER! http://www.kristen.nu/bilder/spion.jpg Watch out! VinnieVinnie (Japp, det ska va dubbelt) is back in town! Bor i Sverige, har en moving ticket och funderar på att infiltrera något land å GTASajtens vägnar. I Spy like a cat, Plix. Mjaaaao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Varför är Indian Food på marknaden nu när jag har erbjudande ute? Behöver INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Nu är då röstningen avklarad. Jag kan med stolthet tillkännage att Bombay Tea Party har gått vinnande ur striden!! Våran president är nu Illuminati (Umberto) som gick vinnande ur sin strid mot de andra två kandidaterna i presidentvalet. Umberto vann med hela 33/34 röster till Tranis som till slut fick 2/3 röster till sin fördel. Grattis till Umberto! I kongressvalen fick BTP en jordskredsseger i form av 36 mot 3 röster. Detta betyder att vi har en solklar majoritet i kongressen (9 av 10 kongressledamöter är från BTP). Ni som är intresserade vilka som kom in kan se hela listan här. Den enda från AccD är då Tranis. Riktar även ett grattis till er! Hjälp oss att göra Indiens framtid bättre, på återseende! (Min artikel om vinsten finns nu officiellt ute i Indian Will) Redigerad 2 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mart0r Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Har någon en inbjudan man kan få har letat överalt men kan inte få någon. Kan någon vara snäll och sicka en till xbobas@gmail.com. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Succé i valet! Tråkigt bara att så få röstade, det visar hur många inaktiva invånare vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kan någon skicka en invite till mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kan någon skicka en invite till mig?? Vi har totalt sex stycken som vill ha invites, så du får nog vänta lite till. Det är väldigt, väldigt ont om invites för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mart0r Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vi har totalt sex stycken som vill ha invites, så du får nog vänta lite till. Det är väldigt, väldigt ont om invites för tillfället. Hur ska man göra för att få en då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hur ska man göra för att få en då? vänta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mart0r Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 vänta lite hur länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 hur länge lääääääänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag har 1 invite, skriv email så invitar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag har 1 invite, skriv email så invitar jag Har någon en inbjudan man kan få har letat överalt men kan inte få någon. Kan någon vara snäll och sicka en till xbobas@gmail.com. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Skicka inte till honom. Han blev antagligen bara medlem på det här forumet för att försöka få en invite. Skicka till Kobbe eller Felshoe först. Kobbe kanske. Mailen finns lite bak i tråden eller/och i hans profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mart0r Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Skicka inte till honom. Han blev antagligen bara medlem på det här forumet för att försöka få en invite. Skicka till Kobbe eller Felshoe först. Kobbe kanske. Mailen finns lite bak i tråden eller/och i hans profil Nee tänkte vara i indien eller vart nu ni är och spela med er. Jag vill ju inte vara helt ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag har 1 invite, skriv email så invitar jag Om du har kvar den så skicka till mig! eminem.4.ever@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Om du har kvar den så skicka till mig! eminem.4.ever@hotmail.com Tror den är ute. o,o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Alla mina prenumeranter dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Hej hej. Bara så ni vet så kraschade mitt moderkort igår så jag kommer att vara relativt inaktiv de närmaste dagarna. Tyvärr. Jag hänvisar akuta ärenden till vicepresident Pico. Redigerad 3 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts