Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Precis. Att du inte kan logga in vet jag inte vad som beror på. Du kan bara registrera dig om du fått en invite.

Försök logga in igen, kanske glömt lösenordet? Eller bara skrivit fel?

---

@Umberto: Liljeholmaren verkar inte ha fått något mail? Han har kollat i sin skräppost också, så jag vet inte vart den försvunnit isåfall?

Personen som skulle skicka invite meddelade att han inte hade tillräckligt med invites trots allt. :rolleyes::teehee:

Jag ska om jag kan hitta någon annan.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså vad gör man på detta spel verkligen? har Läst om detta på första sidan men fattar inte vad man gör. Vad äre som gör att detta är roligt?

Det är ett politiskt textbaserat rollspel. Det är roligt på liknande sett som det skulle kunna vara roligt att vara Fredrik Reinfeldt, Vladimir Putin eller Janne Josefsson.

Du är för ung/ointelligent för att förstå vad man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, ser ut som om mitt företag kommer gå i graven inom en snar framtid. Det blöder hela 46 INR varje dag och jag kan inte sälja biljetter för mer än 30 INR/st, så hittils den här månaden har vi gått med hela 16 INR i vinst. :rolleyes: De där uppdateringerna som gynnar movingmarknaden får ta och komma snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, ser ut som om mitt företag kommer gå i graven inom en snar framtid. Det blöder hela 46 INR varje dag och jag kan inte sälja biljetter för mer än 30 INR/st, så hittils den här månaden har vi gått med hela 16 INR i vinst. :rolleyes: De där uppdateringerna som gynnar movingmarknaden får ta och komma snart.

sänk lönen på mig, pengar är ingen storsak för mig igenkligen :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag har läst om att staten kan ge bidrag till företag så vi får väl hoppas på det.

Jag är inte 100 dock.

-----

Kan man editera tidningar? (Antar att svaret är ja men eftersom jag inte äger någon själv så.. )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sänk lönen på mig, pengar är ingen storsak för mig igenkligen :rolleyes:

Ja, sänk lönerna så länge. Ingen vill att företaget ska gå i konkurs.

Tack för ert stöd. :teehee: Självfallet ska dessa lönesänkningar belönas senare när affärerna går bättre. Är ni i extremt behov av pengar för att köpa mat eller dylikt kan jag hjälpa till.

Btw, jag fick ett PM av någon från Venezuela (Pedrusky heter han) som jag inte kan tyda till hundra. Han klagar på mina moving tickets och att presidenten inte kan göra något (i ett tidigare meddelande som jag råkat ta bort :teehee: ).

A question ¿because it tenian all taxes at 0% n Moving Ticket permission after an over whether it hurts when selecting reversing 25GOLD license for export. Thus be in the 25% tax on imports was far estudiable

Not want the growth of India or think they are untouchable to start when the war mode

Länk till kommentar
Dela på andra sidor