Lajnux Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Är det bara jag som tycker att oskarofryas tidning suger? Jag skäms. Nej, det är du inte ensam om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Kom igen, börja rösta nu! Se till att ALLA röstar på BTP i både presidentvalet och kongressvalet. För er som verkligen inte vet vart man röstar så klicka här. Om den länken inte fungerar eller leder er fel, så gå in på BTP-s sida och under Press Realeses står det Genreal Elections med röd text. Klicka där. Men nu tror jag sannerligen att alla vet hur man röstar. Det står 1-1 i båda valen, men bara 2 personer har röstat, så det är väldigt långt ifrån över. Sedan har vi två användare här plus en annan som jag känner vill börja spela. Är det absolut ingen som har invites över? För då är läget ganska dåligt. Redigerad 1 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Jag såg att befolkningen nu har sjunkit till under 100 personer (97) vilket betyder att kongressen endast kommer att bestå av 9 personer om inte minst 3 nya flyttar till Indien under dagen. Detta kan vara kritiskt för alla som befinner sig på vallistans nedre hälft. PMa dem som vill ha invites ASAP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Är det här fortfarande en beta så man måste få invites ? och varför ska alla börja i indien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Jag såg att befolkningen nu har sjunkit till under 100 personer (97) vilket betyder att kongressen endast kommer att bestå av 9 personer om inte minst 3 nya flyttar till Indien under dagen. Detta kan vara kritiskt för alla som befinner sig på vallistans nedre hälft. PMa dem som vill ha invites ASAP!! Det är ingen avrundning, så att 95 pers eller mer innebär 10 i kongressen och färre än 95 pers innebär 9? @eminem33: Ja, man måste få en invite för att kunna spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det är ingen avrundning, så att 95 pers eller mer innebär 10 i kongressen och färre än 95 pers innebär 9? Nepp, endast hela 10-delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Finns det någon stad som har ett sjukhus, var bor de flesta av er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) ****@hotmail.com (Kobbe) felshoe@hotmail.com (Felshoe) liljeholmaren@hotmail.com (En annan) Där har vi tre invånare. Så ni som har invites över, skicka, men se till att ni bara skickar 1 till varje, så ni har kvar. Redigerad 4 april, 2012 av Henkibojj Editerad mailadress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Är det här fortfarande en beta så man måste få invites ? och varför ska alla börja i indien? För att det är där alla andra GTAsajtare är, Sverige "ägs" av folk från fb i princip, så där har vi inget att hämta, Indien kan vi styra och ställa lite över ...eller vi, BTP (GTAsajtens parti) varför står det 14.63% på min presence? Jag har jobbat varje dag, vad jag kan minnas i alla fall. Redigerad 1 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Där har vi tre invånare. Så ni som har invites över, skicka, men se till att ni bara skickar 1 till varje, så ni har kvar. Okej, jag har fixat inbjudningar till de där personerna nu. Om det finns fler som vill ha invites är det bara att skriva sin mail i tråden eller PMa mig. Redigerad 4 april, 2012 av Henkibojj Editerad mailadress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 varför står det 14.63% på min presence? Jag har jobbat varje dag, vad jag kan minnas i alla fall. Det verkar vara den jobbigaste buggen. Första gången blev det så att jag började jobba mitt i veckan hos någon, då blev alla dagar i den veckan innan frånvaro. Sedan började jag hos Tweak, då hade jag tydligen jobbat där sedan 1999 enligt informationen, och hade närvaro på typ några promille... Detta trots att jag inte varit borta en enda dag sedan jag började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Okej, jag har fixat inbjudningar till de där personerna nu. Om det finns fler som vill ha invites är det bara att skriva sin mail i tråden eller PMa mig. Tackar så mycket. Felshoe och Kobbe, se till nu att bosätta er i Indien. Jag kommer inte ihåg hur proceduren gick, men när det kommer till Country så välj Indien. Vi ser just nu ut att gå mot en jordskredsseger, men klockan är å andra sidan bara halv två. 15-1 står det iaf Umberto for president! Redigerad 1 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det verkar vara den jobbigaste buggen. Första gången blev det så att jag började jobba mitt i veckan hos någon, då blev alla dagar i den veckan innan frånvaro. Sedan började jag hos Tweak, då hade jag tydligen jobbat där sedan 1999 enligt informationen, och hade närvaro på typ några promille... Detta trots att jag inte varit borta en enda dag sedan jag började. Oh, illa. Jag hade 100% för någon vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det verkar vara den jobbigaste buggen. Första gången blev det så att jag började jobba mitt i veckan hos någon, då blev alla dagar i den veckan innan frånvaro. Sedan började jag hos Tweak, då hade jag tydligen jobbat där sedan 1999 enligt informationen, och hade närvaro på typ några promille... Detta trots att jag inte varit borta en enda dag sedan jag började. Oh, illa. Jag hade 100% för någon vecka sedan. Skicka ett PM till admin och be honom hjälpa er. Jag själv hade ett problem (bugg) som var otroligt störande. Skrev ett trevligt PM till honom och bad honom hjälpa mig. Så nu har han fixat den buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Sådär. då har man röstat då. 18-1 nu i bägge valen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Tackar så mycket. Felshoe och Kobbe, se till nu att bosätta er i Indien. Jag kommer inte ihåg hur proceduren gick, men när det kommer till Country så välj Indien. Vi ser just nu ut att gå mot en jordskredsseger, men klockan är å andra sidan bara halv två. 15-1 står det iaf Umberto for president! Och kom ihåg att kolla skräpposten - invites brukar lägga sig där. Wee, med de där siffrorna kommer BTP att ta över hela kongressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Är det bara jag som tycker att oskarofryas tidning suger? Jag skäms. Nej, det är du inte ensam om. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) så om man vill börja i indien så mär man reggar sig under Country så ska man ta india? Edit: WTF? jag kan ju inte logga in nu efter att jag har reggat mig? Redigerad 1 mars, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) så om man vill börja i indien så mär man reggar sig under Country så ska man ta india? Edit: WTF? jag kan ju inte logga in nu efter att jag har reggat mig? Precis. Att du inte kan logga in vet jag inte vad som beror på. Du kan bara registrera dig om du fått en invite. Försök logga in igen, kanske glömt lösenordet? Eller bara skrivit fel? --- @Umberto: Liljeholmaren verkar inte ha fått något mail? Han har kollat i sin skräppost också, så jag vet inte vart den försvunnit isåfall? Redigerad 1 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Asså vad gör man på detta spel verkligen? har Läst om detta på första sidan men fattar inte vad man gör. Vad äre som gör att detta är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts