Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jahaja, nu ser jag att de har ändrat valsystemet. Ni kommer att få två röster imorgon, en för kongressvalet (röstning på parti med proportionellt valsystem) och en röst för presidentvalet (röstning på en person med majoritetsvalssystem).

Tack för uppflyttningen, men jag har tyvärr minimal chans att komma med i kongressen (för att BTP får nära 100% av rösterna är väl inte möjligt?). Hur som helst tycker jag att listan är ganska rättvis.

Nu är inte matematik min grej men det är väl ungefär 85% som krävs för att du ska komma in, det är inte heeeelt omöjligt fast det beror iofs på hur de andra partiernas röster fördelas.

Håller med. Tycker du gjort den bra och rätt så rättvis lista.
Aj, aj. Har trillat ner. Inte direkt förvånande, dock. :rolleyes:
Åh, där ser man! Hedrande med en sjätteplats.:teehee:

Några förklaringar om kriterier jag hade när jag gjorde listan:

1. Lojalitet.

2. Bedrifter, t.ex. personer som osjälviskt donerade mycket av sitt guld när partiet och fabriker grundades (ex. Pico, Stammper, Lajnux). Eller t.ex. Spam Snuten som skriver en högklassig tidning.

3. Aktivitet.

4. Avsaknad av andra uppgifter (ex. Stell och Tweak skulle vara högre på listan men de är redan företagsägare och borgmästare)

Damn, skicka inbjudan då!

jag har väntat i över 6h :teehee:

Straaange.

Någon hederlig person (som inte har fuskinvitat) måste ju ha invites kvar?! Kom ihåg att ni får 5 guld/invitad medlem. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Lojalitet.

2. Bedrifter, t.ex. personer som osjälviskt donerade mycket av sitt guld när partiet och fabriker grundades (ex. Pico, Stammper, Lajnux). Eller t.ex. Spam Snuten som skriver en högklassig tidning.

3. Aktivitet.

4. Avsaknad av andra uppgifter (ex. Stell och Tweak skulle vara högre på listan men de är redan företagsägare och borgmästare)

:teehee: Trea!? Det har jag ingen aning om. Oj, så ärofullt! :rolleyes:

Det enda jag ser att jag uppfyller bra är punkt två och tre. Så en tredjeplats känns otroligt hedrande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well. Har bidragit med 5 guld till första företaget som Tweak bildade, donerat en endagslön till Raipur. Är borgmästare och sköter en seriös tidning och är aktiv varje dag. Och med tanke på att vissa andra varken har företag, är borgmästare och är ändå väldigt hjälpsamma är jag nöjd med min åttondeplats :rolleyes:.

Hoppas alla röster nu imorgon bara, så vi får så många platser som möjligt. Det borde även skrivas med stor text och ett sorts tal här på forumet så att alla är uppmärksamma på det.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Lojalitet.

3. Aktivitet.

En fjärdeplats. Jag är smickrad! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robs har bekräftat att han vill sälja sitt vapenföretag, men trots flertalet PM:s har jag fortfarande inte fått reda på exakt hur mycket han vill sälja det för.

Som sagt, hur tycker ni vi inom BTP ska genomföra ett eventuellt köp? Jag skulle vilja ta över företaget, men jag har inte råd på egen hand. Jag vill inte heller försöka hålla det hemligt och låna ihop pengar själv, självklart inte. Jag undrar därför hur partiets intresse ser ut och vilka, förutom mig själv, som är intresserade av att bli ägare. Tankar om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robs har bekräftat att han vill sälja sitt vapenföretag, men trots flertalet PM:s har jag fortfarande inte fått reda på exakt hur mycket han vill sälja det för.

Som sagt, hur tycker ni vi inom BTP ska genomföra ett eventuellt köp? Jag skulle vilja ta över företaget, men jag har inte råd på egen hand. Jag vill inte heller försöka hålla det hemligt och låna ihop pengar själv, självklart inte. Jag undrar därför hur partiets intresse ser ut och vilka, förutom mig själv, som är intresserade av att bli ägare. Tankar om detta?

Vi måste ha ett pris innan vi kan diskutera den frågan.

:teehee: Trea!? Det har jag ingen aning om. Oj, så ärofullt! :teehee:

Det enda jag ser att jag uppfyller bra är punkt två och tre. Så en tredjeplats känns otroligt hedrande.

Aha! Jag har sett dig som en lojal medlem men nu säger du ju sanningen! *antecknar* :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor