kobbe Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Damn, skicka inbjudan då! jag har väntat i över 6h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hur mycket tjänar ni per dag? Jag vill bara se om rogerpontare ger oss mycket eller lite när han ger oss 4 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hur mycket tjänar ni per dag? Jag vill bara se om rogerpontare ger oss mycket eller lite när han ger oss 4 INR. Kolla StellHells post 1-2 sidor bak. Han beskriver även varför vissa får 4 medans andra får 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Damn, skicka inbjudan då! jag har väntat i över 6h Jag tror att de flesta har ont om invites.. Man fick bara två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Kolla StellHells post 1-2 sidor bak. Han beskriver även varför vissa får 4 medans andra får 10. Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jag tror att de flesta har ont om invites.. Man fick bara två stycken. Gällande det så läste jag på forumet att admin delar ut invites när han tycker det behövs, alltså inget som sker automatiskt efter en viss tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jahaja, nu ser jag att de har ändrat valsystemet. Ni kommer att få två röster imorgon, en för kongressvalet (röstning på parti med proportionellt valsystem) och en röst för presidentvalet (röstning på en person med majoritetsvalssystem). Tack för uppflyttningen, men jag har tyvärr minimal chans att komma med i kongressen (för att BTP får nära 100% av rösterna är väl inte möjligt?). Hur som helst tycker jag att listan är ganska rättvis. Nu är inte matematik min grej men det är väl ungefär 85% som krävs för att du ska komma in, det är inte heeeelt omöjligt fast det beror iofs på hur de andra partiernas röster fördelas. Håller med. Tycker du gjort den bra och rätt så rättvis lista. Aj, aj. Har trillat ner. Inte direkt förvånande, dock. Åh, där ser man! Hedrande med en sjätteplats. Några förklaringar om kriterier jag hade när jag gjorde listan: 1. Lojalitet. 2. Bedrifter, t.ex. personer som osjälviskt donerade mycket av sitt guld när partiet och fabriker grundades (ex. Pico, Stammper, Lajnux). Eller t.ex. Spam Snuten som skriver en högklassig tidning. 3. Aktivitet. 4. Avsaknad av andra uppgifter (ex. Stell och Tweak skulle vara högre på listan men de är redan företagsägare och borgmästare) Damn, skicka inbjudan då! jag har väntat i över 6h Straaange. Någon hederlig person (som inte har fuskinvitat) måste ju ha invites kvar?! Kom ihåg att ni får 5 guld/invitad medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Några förklaringar om kriterier jag hade när jag gjorde listan: 1. Lojalitet. 2. Bedrifter, t.ex. personer som osjälviskt donerade mycket av sitt guld när partiet och fabriker grundades (ex. Pico, Stammper, Lajnux). Eller t.ex. Spam Snuten som skriver en högklassig tidning. 3. Aktivitet. 4. Avsaknad av andra uppgifter (ex. Stell och Tweak skulle vara högre på listan men de är redan företagsägare och borgmästare) Trea!? Det har jag ingen aning om. Oj, så ärofullt! Det enda jag ser att jag uppfyller bra är punkt två och tre. Så en tredjeplats känns otroligt hedrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Well. Har bidragit med 5 guld till första företaget som Tweak bildade, donerat en endagslön till Raipur. Är borgmästare och sköter en seriös tidning och är aktiv varje dag. Och med tanke på att vissa andra varken har företag, är borgmästare och är ändå väldigt hjälpsamma är jag nöjd med min åttondeplats . Hoppas alla röster nu imorgon bara, så vi får så många platser som möjligt. Det borde även skrivas med stor text och ett sorts tal här på forumet så att alla är uppmärksamma på det. Redigerad 29 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 WTF?! Vad röstar vi till?! Jag har då fan inte hört någonting om någon rösträtt? Är det imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Sätt mig längst ner på listan för jag är totalt opålitlig. Skulle gärna (om jag kunde när jag kan) konkurera ut era företag, sno åt mig presidentplatsen och utvisa Umberto! Dessutom knarkar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 3.00 Förresten, Tweak, när kommer löneförhöjning på tal igen? Vi över 2.50 kan väl iaf få det, precis som hos Pico? När jag just nu går -14 i balance? Det får vänta en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Några förklaringar om kriterier jag hade när jag gjorde listan: 1. Lojalitet. 2. Bedrifter, t.ex. personer som osjälviskt donerade mycket av sitt guld när partiet och fabriker grundades (ex. Pico, Stammper, Lajnux). Eller t.ex. Spam Snuten som skriver en högklassig tidning. 3. Aktivitet. 4. Avsaknad av andra uppgifter (ex. Stell och Tweak skulle vara högre på listan men de är redan företagsägare och borgmästare) En fjärdeplats. Jag är smickrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Robs har bekräftat att han vill sälja sitt vapenföretag, men trots flertalet PM:s har jag fortfarande inte fått reda på exakt hur mycket han vill sälja det för. Som sagt, hur tycker ni vi inom BTP ska genomföra ett eventuellt köp? Jag skulle vilja ta över företaget, men jag har inte råd på egen hand. Jag vill inte heller försöka hålla det hemligt och låna ihop pengar själv, självklart inte. Jag undrar därför hur partiets intresse ser ut och vilka, förutom mig själv, som är intresserade av att bli ägare. Tankar om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Köper du företaget blir det ett spökföretag, då jag antar att arbetarna kommer lämna med Robs och sticka till Österike. Sen har vi just nu ett Ungerskt företag som exporterar billiga vapen till Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Robs har bekräftat att han vill sälja sitt vapenföretag, men trots flertalet PM:s har jag fortfarande inte fått reda på exakt hur mycket han vill sälja det för. Som sagt, hur tycker ni vi inom BTP ska genomföra ett eventuellt köp? Jag skulle vilja ta över företaget, men jag har inte råd på egen hand. Jag vill inte heller försöka hålla det hemligt och låna ihop pengar själv, självklart inte. Jag undrar därför hur partiets intresse ser ut och vilka, förutom mig själv, som är intresserade av att bli ägare. Tankar om detta? Vi måste ha ett pris innan vi kan diskutera den frågan. Trea!? Det har jag ingen aning om. Oj, så ärofullt! Det enda jag ser att jag uppfyller bra är punkt två och tre. Så en tredjeplats känns otroligt hedrande. Aha! Jag har sett dig som en lojal medlem men nu säger du ju sanningen! *antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Det måste nästan vara nytt rekord, 75 sidor på mindre än en månad är inte illa! Någon som har en inbjudan att slösa på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Köper du företaget blir det ett spökföretag, då jag antar att arbetarna kommer lämna med Robs och sticka till Österike. Sen har vi just nu ett Ungerskt företag som exporterar billiga vapen till Indien. Alla arbetare som jobbade för Rootas i Indian Food AB är kvar fortfarande, så det är inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Aha! Jag har sett dig som en lojal medlem men nu säger du ju sanningen! *antecknar* Ehm, lojal är jag väl. Men jag gör ju ingenting speciellt för oss egentligen. Förutom att jag skänker pengar när någon behöver det, och då faller jag ju in på punkt tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Är det bara jag som tycker att oskarofryas tidning suger? Jag skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts