Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Sedan kan man inte göra mer än ett "vapen" i Q1/2/3, thats it. Ni borde veta detta vid det här laget. Jag fattar inte, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jag fattar inte, vad menar du? Man kan inte göra flera olika vapen. Det enda man kan välja är vilket kvalitét det ska vara på vapnena. Q1/Q2/Q3 där tre är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Tack för att man fick högre lön Pico! -------------- Hur mycket har ni grabbar i styrka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Tack för att man fick högre lön Pico! -------------- Hur mycket har ni grabbar i styrka? 3.00 Förresten, Tweak, när kommer löneförhöjning på tal igen? Vi över 2.50 kan väl iaf få det, precis som hos Pico? Redigerad 29 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Precis bredvid varandra? För Thailand ligger ju ganska übernära Indien och har bara 21 invånare... En allians med Kina vore inte heller helt fel. More likely: Kina, Pakistan och Thailand är dom länder som gränsar till Indien. Alla andra finns inte i eRep. Sedan kan man inte göra mer än ett "vapen" i Q1/2/3, thats it. Ni borde veta detta vid det här laget. @Kicken: Dummaste jag hört. Ju högre skill, ju mer units gör du per dag. T: Nytt hus ligger ute på marknaden. 200 INR är priset. Folk börjar komma upp i såpass bra skill att vi kan tillverka ett hus per dag snart, och detta medför såklart sänkt pris på hus. *edit* Köpte huset själv. Sitter nu på 16 INR, men HH har nu 276 INR innestående så jag behöver inte fylla på i kassan för att betala ut löner innan nästa hus är klart förhoppningsvis. Kanske dags för en löneförhöjning då, eh? --- Btw. Partilistan för valet är nu med 99% säkerhet "ready to go". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jag bokar gärna nästa hus om det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Btw. Partilistan för valet är nu med 99% säkerhet "ready to go". Tack för uppflyttningen, men jag har tyvärr minimal chans att komma med i kongressen (för att BTP får nära 100% av rösterna är väl inte möjligt?). Hur som helst tycker jag att listan är ganska rättvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Tack för uppflyttningen, men jag har tyvärr minimal chans att komma med i kongressen (för att BTP får nära 100% av rösterna är väl inte möjligt?). Hur som helst tycker jag att listan är ganska rättvis. Håller med. Tycker du gjort den bra och rätt så rättvis lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) hojja för att skriva Redigerad 22 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Snart dags för mig att köpa ett hus, men jag har bara 150 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jag vill köpa mig ett fint litet hus som jag själv varit med och tillverkat! Vad kommer nästa hus att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Utan att tänka på fler anställda så måste ett hus ligga på 150-225 INR för att företaget ska gå med vinst även när folk sitter på maxlön. Jag tror dock att om alla 15 har 5.0 i skill så kommer vi kunna göra mer än ett hus om dagen, och det skulle betyda halverat pris för husen. @Umberto: Mjo, det är möjligt att höjningen kommer igen. Ett hus till måste nog säljas först innan så jag vet. För nu har inte har några pengar som en buffert om det skulle ta slut. 3 personer är också påväg att få sparken och har fått sänkt lön, så det är möjligt att ni andra arbetare kan ta över deras löner när/om dom sparkas. Just nu är ni 15 pers som tjänar 70 INR per dag, och denna siffra stiger hela tiden. Alltså är maxlönen 150-225 INR beroende på 2-steg eller 3-stegslön. (2-4-6-8-10 / 3-6-9-12-15). @Pico: Sure bettan. 170 INR blir nästa hus. (borde komma på lördag~) @Kattis: Du kan boka upp huset efter Pico för 150 INR. (Sön-Mån~) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Utan att tänka på fler anställda så måste ett hus ligga på 150-225 INR för att företaget ska gå med vinst även när folk sitter på maxlön. Jag tror dock att om alla 15 har 5.0 i skill så kommer vi kunna göra mer än ett hus om dagen, och det skulle betyda halverat pris för husen. @Umberto: Mjo, det är möjligt att höjningen kommer igen. Ett hus till måste nog säljas först innan så jag vet. För nu har inte har några pengar som en buffert om det skulle ta slut. 3 personer är också påväg att få sparken och har fått sänkt lön, så det är möjligt att ni andra arbetare kan ta över deras löner när/om dom sparkas. Just nu är ni 15 pers som tjänar 70 INR per dag, och denna siffra stiger hela tiden. Alltså är maxlönen 150-225 INR beroende på 2-steg eller 3-stegslön. (2-4-6-8-10 / 3-6-9-12-15). @Pico: Sure bettan. 170 INR blir nästa hus. (borde komma på lördag~) @Kattis: Du kan boka upp huset efter Pico för 150 INR. (Sön-Mån~) Tillsammans eller enskilt? Har ni förresten märkt hur Indien har klättrat i rankingtabellen. Vi var runt 40 för inte ett så långt tag sen. Klättrade till 30 och nu är vi redan på plats nummer 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Tillsammans eller enskilt? Har ni förresten märkt hur Indien har klättrat i rankingtabellen. Vi var runt 40 för inte ett så långt tag sen. Klättrade till 30 och nu är vi redan på plats nummer 20. Tillsammans förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Tillsammans förstås. Jo, klantigt av mig att fråga det egentligen, men jag började undra då kattälskaren hade 30 INR/dag som lön för inte så länge sedan. Kunde ha sett fel ioförsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 --- Btw. Partilistan för valet är nu med 99% säkerhet "ready to go". Ehm. Exakt var kan jag hitta den där listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Ehm. Exakt var kan jag hitta den där listan? Politics > Bombay Tea Party > See all members (tror jag) Redigerad 29 februari, 2008 av bosse_bildoktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 @Pico: Aboo, 2.50 i skill på mig... you know what I want. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Btw. Partilistan för valet är nu med 99% säkerhet "ready to go".Aj, aj. Har trillat ner. Inte direkt förvånande, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Politics > Bombay Tea Party > See all members (tror jag) Åh, där ser man! Hedrande med en sjätteplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts