The Dude Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tweak: antingen höjde du lönerna alldeles för mycket eller är det något annat som har hänt, för du har en balance på -475.74 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Härligt? På vilket sätt? Ekonomiskt? Fredligt? edit: Nvm. Top secret. Diskussionerna fortsätter efter valet 1.3. --- We're moving up in the world: India Capital:New Delhi Soldiers: 103 Average Strength:1.83 Morale: Medium Regions:16 Violence level: None Analysis: With a tenfold population growth in the last month, India is quickly alinging itself to be recognizable power in the continent. With some sharpening, the military of India could improve greatly as the stable government conditions and ecnomy are allowing India to progress comfortably. although India's many regions can become a slight problem with understaffing in case of war. <a href="http://www.erepublik.com/article-97312.html#" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-97312.html#</a> --- Redigerad 25 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tweak: Vad fasen sysslar du med? Först höjer du lönen från 5 till 15 INR, vilket var för högt, men nu sänker du den till 4 INR och ligger igen på ett extremt surplus... Du kan inte hålla på såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hur fan tar jag jobb? Har postat mitt cv, och nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Tweak: Vad fasen sysslar du med? Först höjer du lönen från 5 till 15 INR, vilket var för högt, men nu sänker du den till 4 INR och ligger igen på ett extremt surplus... Du kan inte hålla på såhär. Har inte koll på vad du hade innan jag höjde det till 5 men jag tror det var 2 så du har dubbelt så mycket som från början. Priserna pressas hela tiden i och med det tyska företaget som kommit in på marknaden. Vill gärna ha lite pengar för att kunna ge de med högst skill mer och er med lägre när ni senare avancerar. Jag vet inte ens vem du är att gnälla, hela tiden, du har 1.80 skill. Vad har folk med 1.80 i skill för lön i andra gtasajten-företag? Redigerad 25 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Har inte koll på vad du hade innan jag höjde det till 5 men jag tror det var 2 så du har dubbelt så mycket som från början. Priserna pressas hela tiden i och med det tyska företaget som kommit in på marknaden. Vill gärna ha lite pengar för att kunna ge de med högst skill mer och er med lägre när ni senare avancerar. Jag vet inte ens vem du är att gnälla, hela tiden, du har 1.80 skill. Vad har folk med 1.80 i skill för lön i andra gtasajten-företag? Jag har 2.30 och får 4 INR per dag så jag tycker inte att han ska klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Har inte koll på vad du hade innan jag höjde det till 5 men jag tror det var 2 så du har dubbelt så mycket som från början. Priserna pressas hela tiden i och med det tyska företaget som kommit in på marknaden. Vill gärna ha lite pengar för att kunna ge de med högst skill mer och er med lägre när ni senare avancerar. Jag vet inte ens vem du är att gnälla, hela tiden, du har 1.80 skill. Vad har folk med 1.80 i skill för lön i andra gtasajten-företag? 3 Hos stell, tidigare var det 1. Så 4 är inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag har 2.30 och får 4 INR per dag så jag tycker inte att han ska klaga. Sen när är något rättvist i erepublik? Skulle inte förvåna mig om någon tjänar 50INR och nån annan i samma branch med samma skill i ett annat företag tjänar 2. Guldpriserna svänger mellan 4 och 80 INR (vad jag har sett), någon kanske har sparat pengar genom hela spelet för att ha råd att köpa guld till ett företag medan en som nyss kommit in fick det för 1/20 av priset. Vem är jag att gnälla? Tweak, jag är din far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hur fan tar jag jobb? Har postat mitt cv, och nu? Du väntar... Alltså när blire krig då?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 We are sorry to inform you that your actions didn't respect the Erepublik laws. You created more fake users that are controlled by the same real person. Because of this we are forced to permanently ban the following users:Musse Morackas, Sacke Mygelmart, Goffy, Mulle123, Mr Love, Mr Mimmi, Johan Karlsson, Gammelfarsan, Cindy Crawford, Jojje, Apu, Barrack Obama, Mussolini, Andreas Maggot, Fjollmojj, Morenius, Moratrask, Mimer Hansson , Ralleea ,Hector Halvdan ,Twitter , Arman Kransj, Krazx, Orfin, Fjodor, Fransse, Fjodora, Marmel, Fransson Persson, Morkel, Moreas, Fjunisen, Olganeger, Petrovicy, Korpralen, Omaren, Kuyla, Morten Prenir, Froema, Moraska, Tortel, Frodo Twinkle. Okej, nu har dom kollat på mina accounts också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hur kommer det sig att Tweak ligger +334.16 nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Köpte precis Indian Food AB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hur kommer det sig att Tweak ligger +334.16 nu? Tweak: Vad fasen sysslar du med? Först höjer du lönen från 5 till 15 INR, vilket var för högt, men nu sänker du den till 4 INR och ligger igen på ett extremt surplus... Du kan inte hålla på såhär. Har inte koll på vad du hade innan jag höjde det till 5 men jag tror det var 2 så du har dubbelt så mycket som från början. Priserna pressas hela tiden i och med det tyska företaget som kommit in på marknaden. Vill gärna ha lite pengar för att kunna ge de med högst skill mer och er med lägre när ni senare avancerar. Jag vet inte ens vem du är att gnälla, hela tiden, du har 1.80 skill. Vad har folk med 1.80 i skill för lön i andra gtasajten-företag? Fattar inte varför han inte kan höja lönerna så balancen är typ 50-10 INR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Fattar inte varför han inte kan höja lönerna så balancen är typ 50-10 INR... Jag ska-a. Det är bara att det blev så fel, sen var jag sur och trött och du lät sur när du egentligen bara försökte hjälpa. Förlåt. Men jag tycker ändå inte du ska vara så missnöjd med dina 4. Men ska fixas. Så. Rättvisa löner och +63 i balance. Frid och fröjd. Redigerad 25 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag ska-a. Det är bara att det blev så fel, sen var jag sur och trött och du lät sur när du egentligen bara försökte hjälpa. Förlåt. Men jag tycker ändå inte du ska vara så missnöjd med dina 4. Men ska fixas. Så. Rättvisa löner och +63 i balance. Frid och fröjd. Frid och fröjd Vad krävs förresten för att skaffa Q2-mat och på vilket sätt är den bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Vad krävs förresten för att skaffa Q2-mat och på vilket sätt är den bättre? 20 Guld. Wellness ökar med +2 istället för +1 som när man har Q1-mat Minussidan är att det tar -2 wellness för att framställa Q2-produkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag ska-a. Det är bara att det blev så fel, sen var jag sur och trött och du lät sur när du egentligen bara försökte hjälpa. Förlåt. Men jag tycker ändå inte du ska vara så missnöjd med dina 4. Men ska fixas. Så. Rättvisa löner och +63 i balance. Frid och fröjd. Suck. Du måste lära dig att sätta ner foten och visa vem som bestämmer. ----- Om någon har goda språkkunskaper i något språk utöver engelska får ni gärna meddela det i den här tråden. Lolcat, skånska och 1337 räknas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Suck. Du måste lära dig att sätta ner foten och visa vem som bestämmer. Gosh, det är ett spel, om folk jag tycker om arbetar på mitt företag och vill ha mer i lön kan jag väl ge dem det istället för att sitta på 500 INR själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Suck. Du måste lära dig att sätta ner foten och visa vem som bestämmer. ----- Om någon har goda språkkunskaper i något språk utöver engelska får ni gärna meddela det i den här tråden. Lolcat, skånska och 1337 räknas inte. Letar du ambassadörer? Och bosse_bildoktor, härligt att du köpt upp företaget, men hur har du tänkt driva det? Bäst vore om BTP och GTAsajten stod för ett företag i varje bransch, men så fort ingen inbördes konkurrens och så länge arbetare finns är det väl inga egentliga problem, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Och bosse_bildoktor, härligt att du köpt upp företaget, men hur har du tänkt driva det? Bäst vore om BTP och GTAsajten stod för ett företag i varje bransch, men så fort ingen inbördes konkurrens och så länge arbetare finns är det väl inga egentliga problem, antar jag. Har skickat PM till Robs och frågat om han skulle vilja byta mot sitt vapenföretag, så vi får se om han går med på det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts