Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Haha, jag tittade på artikeln Umberto postade och upptäckte att erepubliks högst rankade bor i New Delhi. ;) Alla poäng kommer från tidningsprenumerationer kan det tilläggas.

Hahaha! ;)

Jag råkade välja Sverige, kan man byta till Indien så jag skan spela med er?

Will They Never Learn??? :)

Jo. Det var ju lite godtyckligt. Guess I wouldn't make a good CEO.:wub: Jag höjer dem rätt mycket till då, vi har ju faktiskt flera hundra INR som du säger.

Tweak, Tweak, Tweak... Du är för snäll.

Jag hoppas du blir min framtida chef. :o

Och angående invites, verkar inte som att man får fler efter 5 dagar (som Umberto gissade på). Eller så var det så att man tidigare fick extra invites, inte nu längre. Någon som fått nya den senaste tiden?

Hmm... Konstigt.

Eventuellt kan det bero på att jag reportade några fuskare när jag fortfarande spelade i Sverige och att jag kanske fick extrainvites som belöning för det.

Jag fick ett tack-pm av Admin till och med. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur ser egentligen adminsen på det här med att man skänker större summor rena pengar? En kompis ska sluta spela och har varit aktiv i Sverige och har en del rent.

Antar att dom kollar större siffror och många transfers till samma person.

Såvida ni inte har samma IP så är det ingen fara. Det är därför du aldrig ska skicka pengar till dig själv (vilket du inte kan såvida du inte fuskar med flera accounts).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, nu har ännu ett "mysterium" dykt upp. Som ni alla vet så "försvann" Indian Hospitality när Godfather blev bannad. Men nu ägs det företaget av användaren Suspended som i detta pressmeddelande gick ut med att denne person skulle flytta. Är det nu så att denna Suspended är Godfather? Hur kan annars Suspended äga Indian Hospitality?

Betyder det att Rootas är bannad? :naughty:

Edit: För det var Rootas som skrev det där.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig läsa.. :naughty:

Rootas har flyttat till Österike.

*edit*

Har ni sett vems parti och vems företag Rootas jobbar för btw? VoXx.. Och ett par andra gamla Indier är också med där.. Antar att vi har skrämt bort i princip hela Rootas liga.

Några envisas med att stanna kvar dock, om man nu ska se det positivt eller negativt. De utgör ju ingen direkt fara sett till valen, så länge de är så få. Lite jobbigt att vissa är mayors och kan styra skatter, men i värsta fall får de som eventuellt drabbas byta stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några envisas med att stanna kvar dock, om man nu ska se det positivt eller negativt. De utgör ju ingen direkt fara sett till valen, så länge de är så få. Lite jobbigt att vissa är mayors och kan styra skatter, men i värsta fall får de som eventuellt drabbas byta stad.

Jo, nu när det är vi som gör biljetter så är det bara flytta till en stad där en GTAsajtare än mayor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor