Stammper Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Just det ja! Höjer honom när han kommer hem och börjar jobba igen. Kolla hans profil, så ser du att han jobbar varje dag. Tweak eller Stell: ekaal som bor i Indien vill gärna ha ett jobb. Bad honom skicka pm till er angående det. Redigerad 24 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jo. Det var ju lite godtyckligt. Guess I wouldn't make a good CEO. Jag höjer dem rätt mycket till då, vi har ju faktiskt flera hundra INR som du säger. Guttmos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Shit, det där med en poäng för varje subscribe kommer dem ta bort snart. Det funkar ju inte alls ----------------- "Date: February 24, 2008, 08:10 From: ekaal are you from sweden ?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ja du missuppfattade. Att det ska vara löneskillnad på bra arbetare och dålig arbetare är givet, och jag pratar inte om nivån på skillnaden. Jag menar att just 10INR (eller 5 INR för vissa då) är godtyckligt, varför inte 3 INR eller 30 INR? Vad baserar du 10 INR på? Lite konstigt att bara sätta en siffra som låter bra. Som jag ser der borde allas löner vara mycket högre. Det är rätt befängt med flera 100% vinst (vilket det förmodligen är även efter höjningen). Skulle precis till att säga att matpriserna inte kan ligga på 0,X isf, men såg att Tweak redan hade höjt priserna. Roligt nog så gör Rootas Q2 mat för lägre pris, men det är en annan femma.. @Stammper: Vad är det för skit jag får se? Fick precis ett PM av någon noob som har dött och nu tigger pengar av mig för han har 2 wellness och inga pengar. i am new here. and i have only 2 in wellness can you help me. i have 0.00 gold and 0.00 INR how can i make some ? can i have some ? Stammper told me to talk to you *edit* lol Mongo, det var ekaal som skickade till mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Skulle precis till att säga att matpriserna inte kan ligga på 0,X isf, men såg att Tweak redan hade höjt priserna. Roligt nog så gör Rootas Q2 mat för lägre pris, men det är en annan femma.. Alltså, han är ju inte billigare. Han lägger sig lägre än mig typ en gång i veckan bara men så fort jag ser det sänker jag så vi är billigast. Och att hans är Q2 skiter folk i, köper av oss ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Skulle precis till att säga att matpriserna inte kan ligga på 0,X isf, men såg att Tweak redan hade höjt priserna. Roligt nog så gör Rootas Q2 mat för lägre pris, men det är en annan femma.. @Stammper: Vad är det för skit jag får se? Fick precis ett PM av någon noob som har dött och nu tigger pengar av mig för han har 2 wellness och inga pengar. Han ville ha pengar, så jag skickade honom till dig och Tweak. (För att få jobb alltså.) Men nu vill han ha pengar av mig. "i am new here. and i have only 2 in wellness can you help me. i have 0.00 gold and 0.00 INR how can i make some ? can i have some ?" "but if i have a job my wellness will go down i read in the "help center" how can i get som wellness here can you give me some money ?" i want get any cash or wellness to sibscribe. or train. Can tyou give me some cash so i can buy food ?? have 0 in every thing :/ Redigerad 24 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Åhh, orka med den där snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Allas löner är höjda. Kattälskaren som visat prov på en mycket god arbetsinsats och som även bidrar till en väldigt mysig stämning runt fikabordet klockan 11 på dagarna får 10 INR om dagen. Ni andra får lite olika beroende på skill och närvaro. Säg till om ni är missnöjda. Wooh! @Kebab: House taxes Starting from next month, all Citizens will start to pay a house tax to their regions treasury before the 15th of the following month. If the tax is not paid the house will be automatically demolished (yes pretty radical we know). This tax will help mayors have a bigger budget to buy hospitals and do other things that they may imagine to help their city. If you have a house you can pay the tax accessing your profile page. <a href="http://www.erepublik.com/article-93732.html" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-93732.html</a> http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Där ser man. Undrar vilka summor det kommer handla om, själv har jag har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Det vore nog ganska bra om Kebab har lite pengar så han har råd med både skatten och mat och så... nu vet jag ju inte hur mycket han har men har köpte liksom precis ett hus för 348 INR, kan inte ha så mycket kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Pico, jag hoppas att vi börjar dra in mer cash snart så man kan få mer i lön... för 4 INR innan skatt ger ändå inte särskiljt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Det vore nog ganska bra om Kebab har lite pengar så han har råd med både skatten och mat och så... nu vet jag ju inte hur mycket han har men har köpte liksom precis ett hus för 348 INR, kan inte ha så mycket kvar. Tack för omtanken, men det ordnar sig nog. Det dröjer ju ett tag innan jag måste betala, och nu har jag ju fått påökt och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Är inte priset på guld väldigt högt? En gold kostar ju som minst 75 INR. Om man tjänar 4 INR per dag så tar det ju 19 dagar för att kunna köpa en gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack för omtanken, men det ordnar sig nog. Det dröjer ju ett tag innan jag måste betala, och nu har jag ju fått påökt och allt. Sant Najs, man vill ju inte att Indiens första hus ska bli demolerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Pico, jag hoppas att vi börjar dra in mer cash snart så man kan få mer i lön... för 4 INR innan skatt ger ändå inte särskiljt mycket... Jobba på ni bara. Hittils har 8/10 arbetat idag och det är oacceptabelt. Jag överväger nästan att ge den där slashasen Suresh sparken. När ni får över 2.50 i skill höjs lönen till 6-8 INR beroende på närvaro, ska vi säga så? Redigerad 24 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Wooh! Han har 30 INR nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jobba på ni bara. Hittils har 8/10 arbetat idag och det är oacceptabelt. Jag överväger nästan att ge den där slashasen Suresh sparken. När ni får över 2.50 i skill höjs lönen till 6-8 INR beroende på närvaro, ska vi säga så? Fint, bara tre dagar kvar då tills man får lite bättre lön. Har f.ö Working presence: 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Han har 30 INR nu. Kul för honom. Indian Food var till salu förut för 1 INR. Var det något fel de hade gjort tror ni? Jag ångrar att jag inte slog till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Kul för honom. Indian Food var till salu förut för 1 INR. Var det något fel de hade gjort tror ni? Jag ångrar att jag inte slog till.. Försökte också köpa upp Indian Food då, men fick inte upp någon "buy" sak. Kom bara till företagets statistik. Edit: Ni kommer ihåg ekaal va? Som inte hade några pengar alls? Nu är det tydligen han som äger Indian Food. Hur kan detta komma sig? Edit 2: Såg nu att Rootas och Porto hade donerat pengar till ekaal, och att Rootas hade sålt sitt företag till ekaal. Men jag tror knappast att ekaal köpte företaget för 35 guld som Rootas krävde. Är det möjligen Rootas själv som har skapat en till användare? Detta är ett fall för Bollocks! Gräv fram all skit om Rootas och hans "vänner." Redigerad 24 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Vad skulle det egentligen innebära att köpa upp det företaget? Skulle man på något sätt kunna göra det utan att sabba marknaden för Tweak? (Det här strategiska tänkandet är inte riktigt min grej) Edit: Ekaal är med i Bombay Tea Party, men han fick nyligen en blygsam summa pengar av Rootas. Hmm. Redigerad 24 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jobba på ni bara. Hittils har 8/10 arbetat idag och det är oacceptabelt. Jag överväger nästan att ge den där slashasen Suresh sparken. När ni får över 2.50 i skill höjs lönen till 6-8 INR beroende på närvaro, ska vi säga så? Låter riktigt bra. Angående Rootas, ekaal m.m. Gillar inte riktigt vad dom håller på med. Och angående invites, verkar inte som att man får fler efter 5 dagar (som Umberto gissade på). Eller så var det så att man tidigare fick extra invites, inte nu längre. Någon som fått nya den senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts