Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Indien lider av extrema klasskillnader! BTP borde komma med förslag på lösningar till detta.

Mjo, de sociala klasskillnaderna är det ju svårt att göra något åt just nu eftersom landet är i ett utvecklingsstadium och staten är bristfällig men de ekonomiska klasskillnaderna borde lätt kunna reduceras genom att företagsägarna ger sina anställda omedelbara löneförhöjningar. En tredubbling av samtliga anställdas nuvarande lön är rimligt och solidariskt.

Äh, donerade min 5 gold till bombay tea party

Partiet tackar dig för din insats!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, de sociala klasskillnaderna är det ju svårt att göra något åt just nu eftersom landet är i ett utvecklingsstadium och staten är bristfällig men de ekonomiska klasskillnaderna borde lätt kunna reduceras genom att företagsägarna ger sina anställda omedelbara löneförhöjningar. En tredubbling av samtliga anställdas nuvarande lön är rimligt och solidariskt.

Partiet tackar dig för din insats!

Med en tredubbling blir alltså lönerna?

1 - 3

2 - 6

3 - 9

4 - 12

5 - 15

Tryter det i min kassa kommer dock huspriserna också att stiga. Men jag är helt på att höja lönerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, kom igen nu Tweak! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack till er, snarare. Imorgon drar vi in storkovan. ^_^ Jobba på nu, barn små.

Jag har märkt att jag har höjt mig ganska bra i arbetet. Ligger nästan på 4 i produktion nu. Alltså måste alla försöka jobba varenda dag så vi håller uppe närvaroprocenten då den också påverkar hur alla andra arbetar! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet nog inte vi, eftersom att vi bor i Indien kan inte vi se vad saker och ting kostar i Sverige. Gå in på "marketplace" och kolla under "moving tickets".

Thx..

Sverige Flashback ... 1 20.90 SEK

England K-Travel 10 22.40 SEK

Sverige H-Edy Movi... 1 35.20 SEK

Finland Incred 1 160.00 SEK

Finns det bara dom? Om ja, får jag klättra från 13.40 SEK till 20.90 med min slavlön på 0.75 SEK :naughty: .

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor