oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Kul. Nu kommer statistiken vara helt rumpknullad inom kort. Good point, editera bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad kostar biljett till Indien? Har 13.40SEK ^^ Eller ska ni flytta nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nu har jag gjort en tidning som heter Thiruv News. Subscriba gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det vet nog inte vi, eftersom att vi bor i Indien kan inte vi se vad saker och ting kostar i Sverige. Gå in på "marketplace" och kolla under "moving tickets". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Indien lider av extrema klasskillnader! BTP borde komma med förslag på lösningar till detta. Mjo, de sociala klasskillnaderna är det ju svårt att göra något åt just nu eftersom landet är i ett utvecklingsstadium och staten är bristfällig men de ekonomiska klasskillnaderna borde lätt kunna reduceras genom att företagsägarna ger sina anställda omedelbara löneförhöjningar. En tredubbling av samtliga anställdas nuvarande lön är rimligt och solidariskt. Äh, donerade min 5 gold till bombay tea party Partiet tackar dig för din insats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Mjo, de sociala klasskillnaderna är det ju svårt att göra något åt just nu eftersom landet är i ett utvecklingsstadium och staten är bristfällig men de ekonomiska klasskillnaderna borde lätt kunna reduceras genom att företagsägarna ger sina anställda omedelbara löneförhöjningar. En tredubbling av samtliga anställdas nuvarande lön är rimligt och solidariskt. Partiet tackar dig för din insats! Med en tredubbling blir alltså lönerna? 1 - 3 2 - 6 3 - 9 4 - 12 5 - 15 Tryter det i min kassa kommer dock huspriserna också att stiga. Men jag är helt på att höja lönerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Mjo, de sociala klasskillnaderna är det ju svårt att göra något åt just nu eftersom landet är i ett utvecklingsstadium och staten är bristfällig men de ekonomiska klasskillnaderna borde lätt kunna reduceras genom att företagsägarna ger sina anställda omedelbara löneförhöjningar. En tredubbling av samtliga anställdas nuvarande lön är rimligt och solidariskt. Ja, kom igen nu Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 De med över 75% i arbetsnärvaro fick 2 INR i löneförhöjning nu. Suresh som tycks jobba när det behagar får således sitta och dalta med sina 2 INR tills han inser allvaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 De med över 75% i arbetsnärvaro fick 2 INR i löneförhöjning nu. Suresh som tycks jobba när det behagar får således sitta och dalta med sina 2 INR tills han inser allvaret. Man får ta och tacka så hjärtligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 De med över 75% i arbetsnärvaro fick 2 INR i löneförhöjning nu. Suresh som tycks jobba när det behagar får således sitta och dalta med sina 2 INR tills han inser allvaret. Fick man 2 INR extra eller fick man 2 INR som lön? Jag har 2 INR nu i alla fall om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack för lönehöjningen. - - - - - Vad krävs för att man både ska kunna driva ett företag och jobba i ett annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack för lönehöjningen. - - - - - Vad krävs för att man både ska kunna driva ett företag och jobba i ett annat? har för mig att det funkar om du köper ett företag som är till salu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Snål-Tweak snålar ju med våra snål-löner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Fick man 2 INR extra eller fick man 2 INR som lön? Jag har 2 INR nu i alla fall om jag minns rätt. 2 INR extra, det vill säga 4 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 2 INR extra, det vill säga 4 INR. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack så mycket! Tack till er, snarare. Imorgon drar vi in storkovan. Jobba på nu, barn små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack till er, snarare. Imorgon drar vi in storkovan. Jobba på nu, barn små. Jag har märkt att jag har höjt mig ganska bra i arbetet. Ligger nästan på 4 i produktion nu. Alltså måste alla försöka jobba varenda dag så vi håller uppe närvaroprocenten då den också påverkar hur alla andra arbetar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Passar väl på på fyllan jag med nu då. ALLA som jobbar hos HH får numera 3, 6, 9, 12, 15 i lön. Passa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Passar väl på på fyllan jag med nu då. ALLA som jobbar hos HH får numera 3, 6, 9, 12, 15 i lön. Passa på! Wie, ha kvar det sedan när jag får 2.0 va? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Det vet nog inte vi, eftersom att vi bor i Indien kan inte vi se vad saker och ting kostar i Sverige. Gå in på "marketplace" och kolla under "moving tickets". Thx.. Sverige Flashback ... 1 20.90 SEK England K-Travel 10 22.40 SEK Sverige H-Edy Movi... 1 35.20 SEK Finland Incred 1 160.00 SEK Finns det bara dom? Om ja, får jag klättra från 13.40 SEK till 20.90 med min slavlön på 0.75 SEK . Redigerad 24 februari, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts