Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 På den listan syns bara vad dina vänner gör (tror jag). Som du ser kan du bara se att det står "Qouddarn has donated...", medan jag även ser "Fruktstund has received...". Detta för att du är i min friends-lista. Du kan inte se "Fruktstund has received 20.00 INR from Rogerpontare" eftersom att det inte går att ha sig själv som friend. Hade du däremot varit vän med Rogerpontare, hade du kunnat se "Rogerpontare has donated..." (detta ser inte jag heller, eftersom Rogerpontare inte är i min friends-lista). Lite luddigt, men hoppas du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ofc, finns de inge rika brats i indien som kan slänga ut en 16 sek då ?^^ Aja, hur lång är en riktigt dag? 24h? Ni kan ju adda mig som "vän" fnizz, vet inte om det är nå fördelar, om inte kan ni iof skita i det ;D Tror ingen i Indien har en enda SEK, vi har INR... Och en dag är 24 IRL timmar, ja. @Kebab: På ditt hus står det en 1:a i en stjärna, betyder det über-bra kvalité eller über-dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 På den listan syns bara vad dina vänner gör (tror jag). Som du ser kan du bara se att det står "Qouddarn has donated...", medan jag även ser "Fruktstund has received...". Detta för att du är i min friends-lista. Du kan inte se "Fruktstund has received 20.00 INR from Rogerpontare" eftersom att det inte går att ha sig själv som friend. Hade du däremot varit vän med Rogerpontare, hade du kunnat se "Rogerpontare has donated..." (detta ser inte jag heller, eftersom Rogerpontare inte är i min friends-lista). Lite luddigt, men hoppas du fattar. Åh, jag fattar. @Kebab: På ditt hus står det en 1:a i en stjärna, betyder det über-bra kvalité eller über-dålig? Dåligt, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 @Kebab: På ditt hus står det en 1:a i en stjärna, betyder det über-bra kvalité eller über-dålig? Som med alla andra produkter lär det ju betyda quality level 1, alltså lägst kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Tror ingen i Indien har en enda SEK, vi har INR... Och en dag är 24 IRL timmar, ja. @Kebab: På ditt hus står det en 1:a i en stjärna, betyder det über-bra kvalité eller über-dålig? Guld då? Oj, såg att guld var värt ganska mycket ;D Aja ni som är sugna kan ju adda mig. Redigerad 23 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag var för seg med att ge dig när du skulle köpa huset Men nej tack, du behöver inte lämna tillbaka något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Du kan inte se "Fruktstund has received 20.00 INR from Rogerpontare" eftersom att det inte går att ha sig själv som friend. Hade du däremot varit vän med Rogerpontare, hade du kunnat se "Rogerpontare has donated..." (detta ser inte jag heller, eftersom Rogerpontare inte är i min friends-lista). FEL! Tror att det är en bugg som jag råkade hitta, men, men. Om du addar någon (vem som helst) på friends, sen går du till "You have X New Alerts" (eller "You have X New Messages") och trycker på "Sent Items (X)", så går du in på den nya 'Friendship request' som är där längst upp och väljer 'Yes' på meddelandet: Hi, (vem du addade)! I"d like to add you to my friends list. Do you accept? [Yes] [No] Jag antar att detta är en bugg, men jag har mig själv i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (jävla postande det blir) Aja nu gjorde jag såhär att ja gjorde en ny användare (kanske inte uppskattas av vissa) Men bor iaf nu i Indien ;D Heter emoeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag var för seg med att ge dig när du skulle köpa huset Men nej tack, du behöver inte lämna tillbaka något Okej, tacktack. FEL! Tror att det är en bugg som jag råkade hitta, men, men. Om du addar någon (vem som helst) på friends, sen går du till "You have X New Alerts" (eller "You have X New Messages") och trycker på "Sent Items (X)", så går du in på den nya 'Friendship request' som är där längst upp och väljer 'Yes' på meddelandet: Hi, (vem du addade)! I"d like to add you to my friends list. Do you accept? [Yes] [No] Jag antar att detta är en bugg, men jag har mig själv i alla fall. Najs, tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (jävla postande det blir) Aja nu gjorde jag såhär att ja gjorde en ny användare (kanske inte uppskattas av vissa) Men bor iaf nu i Indien ;D Heter emoeller Hur kunde du göra 2 användare? Eller kan man det med bara 1 invite? Najs, tack för tipset. Var så god, men btw, du syns inte i din Friends list (asså, du addas inte till total friends) men du får uppdateringar hela tiden på allt du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Hur kunde du göra 2 användare? Eller kan man det med bara 1 invite? Fick ju en invite när jag gjorde först, så bjöd in mig själv ^^ Vem är rogerpontare då? fick job hos han iaf Redigerad 23 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Fick ju en invite när jag gjorde först, så bjöd in mig själv ^^ FerkurZ, vadå sno Tweaks avatar på erepublik... EDIT: Nu gjorde jag bort mig... Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 LoL, då fick du 5 guld till awfawf. Dessa kan väl doneras till emoeller (om det är tillåtet) har jag för mig? FerkurZ, vadå sno Tweaks avatar på erepublik... Aha då gör jag ju det, Vadå har han också Mao? Får väl bli Stalin eller Lenin då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 LoL, då fick du 5 guld till awfawf. Dessa kan väl doneras till emoeller (om det är tillåtet) har jag för mig? Det är ju precis det som är att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Det är ju precis det som är att fuska. Vad tänker jag med? @FerkurZ: Jag tar tillbaka det, donera inget. @Stell: När tror du att ni säljer hus för runt 100 INR? Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 10:53 Fruktstund added Fruktstund as a friend! 10:53 Fruktstund added Fruktstund as a friend! Jag fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) 10:53 Fruktstund added Fruktstund as a friend! 10:53 Fruktstund added Fruktstund as a friend! Jag fattar inte riktigt FEL! Tror att det är en bugg som jag råkade hitta, men, men. Om du addar någon (vem som helst) på friends, sen går du till "You have X New Alerts" (eller "You have X New Messages") och trycker på "Sent Items (X)", så går du in på den nya 'Friendship request' som är där längst upp och väljer 'Yes' på meddelandet: Hi, (vem du addade)! I"d like to add you to my friends list. Do you accept? [Yes] [No] Jag antar att detta är en bugg, men jag har mig själv i alla fall. LoL, uppskattat? lisk added lisk as a friend! Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Äh, donerade min 5 gold till bombay tea party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) *Borta, no one needs to know* Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Kul. Nu kommer statistiken vara helt rumpknullad inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts