Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hallå, såg precis att jag har 20 INR.. Igår när jag köpte huset så tömde jag mitt konto helt (fick till och med låna lite av Qouad ). Var har de här pengarna kommit ifrån tro? Jag såg att Rogerpontare gav dig pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Får man fråga Herr Saleen vad han håller på med? Du går ur företaget, sen söker du som housing igen med 1 INR som lön. Vadfalls?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Hallå, såg precis att jag har 20 INR.. Igår när jag köpte huset så tömde jag mitt konto helt (fick till och med låna lite av Qouad ). Var har de här pengarna kommit ifrån tro? Så här står det iaf: "17:52 Fruktstund has received 20.00 INR from Rogerpontare." EDIT: Oops, missade en sida. Redigerad 23 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 TWEAK! Mer mat på marknaden! Löneförhöjning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag såg att Rogerpontare gav dig pengar! Så här står det iaf: "17:52 Fruktstund has received 20.00 INR from Rogerpontare." EDIT: Oops, missade en sida. Var ser ni det där? Rogerpontare, vill du ha tillbaka dina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Var ser ni det där? Rogerpontare, vill du ha tillbaka dina pengar? Där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jazz: har du ett annat resebolag vid sidan om Pico eller har han höjt lönerna något djävulskt? Nja, priset på guld är väldigt lågt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nån som är sugen på å skicka invite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nån som är sugen på å skicka invite ? Jadå, skicka bara din e-mail via PM till mig så slänger jag iväg en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jadå, skicka bara din e-mail via PM till mig så slänger jag iväg en! din snabba jävel har fortfarande en invite kvar så PM'a om nån vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) din snabba jävel har fortfarande en invite kvar så PM'a om nån vill ha Sitter och uppdaterar Erepublik-tråden 24/7... Wahhahaha... Pico, när det står: Unit: 29.86 / 30 på RRI, betyder det att en till måste jobba för att vi ska få ihop en Moving Ticket? Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Jaha, nu är jag reggad ; emoeller sen då? =D Vore fint om nån kunde förklara lite, orkar inte läsa igenom 60 trådar, Redigerad 23 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Sitter och uppdaterar Erepublik-tråden 24/7... Wahhahaha... Edit: FekurZ, Läs FAQ på försat posten Redigerad 23 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad kostar biljett till Indien? Har 13.40SEK ^^ Eller ska ni flytta nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Jaha, nu är jag reggad ; awfawf sen då? =D Vore fint om nån kunde förklara lite, orkar inte läsa igenom 60 trådar, Tryck på economy och sen find a job. Där klickar du i inom vilket område du vill jobba, tror GTASajten har inom Food, Housing och Moving. Så behöver du inte skriva nåt i ditt CV förutom bara ett nummer på lönen (du får ändå 2 INR hur du än gör). Sen kan du gå till military och ta Train here och bli en soldat och träna. Sen kan du gå in på politics och joina Bombay Tea Party... thats about it... EDIT: Nope, du kan inte göra så, du har reggat dig i Svergie, du skulle tagit Indien. Redigerad 23 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Tryck på economy och sen find a job. Där klickar du i inom vilket område du vill jobba, tror GTASajten har inom Food, Housing och Moving. Så behöver du inte skriva nåt i ditt CV förutom bara ett nummer på lönen (du får ändå 2 INR hur du än gör). Sen kan du gå till military och ta Train here och bli en soldat och träna. Sen kan du gå in på politics och joina Bombay Tea Party... thats about it... Han valde Sweden, så det blir lite jobbigare än så... Redigerad 23 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Märkte att han valde Sweden, så det blir lite jobbigare än så... @FerkurZ: Du valde att börja i Sverige. Alla vi andra är i Indien, så att du vet. Mm, ändrade precis posten. FrekurZ, du måste jobba ihop tillräckligt med SEK för att köpa en moving ticket så att du kan flytta till Indien, om du vill hjälpa forumet alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Ofc, finns de inge rika brats i indien som kan slänga ut en 16 sek då ?^^ Aja, hur lång är en riktigt dag? 24h? Ni kan ju adda mig som "vän" fnizz, vet inte om det är nå fördelar, om inte kan ni iof skita i det ;D EDIT Usch, får man lön om man går med i militären. Och spelar det nån roll om man lämnar sen, när man flyttar till indien? Redigerad 23 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Aja, hur lång är en riktigt dag? 24h? Ja, precis som på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts