Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Nu!...har jag bosatt mig i Raipur, Indien. Jag förstår ingenting, men ska nog lyckas ändå! Raipur.. Haha! Jag ser att Indien för tillfället har 29 invånare så det borde inte vara allt för svårt för dig att avancera till t.ex. borgmästare i någon liten indisk stad. Jag kommer f.ö. också att flytta till Indien så snart jag får råd. Redigerad 13 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Well. I "head news" står det att massor av svenskar flyttar till Indien och dom anklagar oss för att vi är svenska och inte hör hemma i Indien Men nu har jag lagt ut en cv. Krävde 13 INR som salary. Är det mycket eller lite? Sedan så, hmm, har jag joinat ett parti. Så nu utforskar jag allting här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag förstår inte heller nåt. Vill alla forumiter hitta på någonting grymt tillsammans eller? ;D Indien lät fint Kicken, hur flyttar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Jag vill att vi ska skapa en stor demokrati som ingen kan slå. Men det är väl omöjligt Hur tjänar man guld? Behöver guld. Redigerad 13 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill att vi ska skapa en stor demokrati som ingen kan slå. Men det är väl omöjligt Hur tjänar man guld? Behöver guld. Går att byta SEK mot GOLD, kolla under economy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Jag förstår inte heller nåt. Vill alla forumiter hitta på någonting grymt tillsammans eller? ;D Indien lät fint Kicken, hur flyttar man? Jag föreslår att alla flyttar till Indien och när vi är tillräckligt många gtasajtare där borde det inte vara så svårt att komma till makten. För att flytta måste du köpa "moving tickets" under economy>marketplace. Lättaste sättet för dig att få pengar till en biljett är att rekrytera någon. Jag vill att vi ska skapa en stor demokrati som ingen kan slå. Men det är väl omöjligt Hur tjänar man guld? Behöver guld. Du köper det på börsen. edit: Nu bor jag i Lucknow, Indien! edit 2: Vilket parti är du i kicken? ^^ Redigerad 13 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Tack! Vet inte var, men ska nog hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill också till Indien. Men en moving ticket kostar ju 14-15 SEK och jag har bara 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Varför åka till Indien när vi kan stötta Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Varför åka till Indien när vi kan stötta Sverige? För FB regerar Sverige, och vi vill regera Indien! Woooh, wooh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill också till Indien. Men en moving ticket kostar ju 14-15 SEK och jag har bara 10. Sälj guld! Varför åka till Indien när vi kan stötta Sverige? För att det bor tusentals människor i Sverige medan det bor ca 30 i Indien. Lättare att avancera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 För FB regerar Sverige, och vi vill regera Indien! Woooh, wooh! Hur skall vi kunna få bort FB från Sverige om alla flyttar till Indien? Ologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Hur skall vi kunna få bort FB från Sverige om alla flyttar till Indien? Ologiskt. Jag har ju inte sagt att vi ska få bort FB... Edit: Umpan, hur säljer man guld då? Redigerad 13 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Well, har hittat ett jobb nu! Woho! 2 INR/dag. Sämst jag vet, men jag får erfarenhet och lite pengar iaf Nu väntar jag bara på att ni ska komma Redigerad 13 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag har ju inte sagt att vi ska få bort FB... Edit: Umpan, hur säljer man guld då? Economy>exchange money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag har ju inte sagt att vi ska få bort FB... Edit: Umpan, hur säljer man guld då? Det är ju anledningen till att folk flyttar, eller? Varför fly från problemen istället för att bekämpa dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Finns det något lätt sätt till att tjäna SEK på? Jag vill också flytta till Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Så Indien är where the deal goes down så att säga? The place to be? Blir det något ihopkokat mellan GTAsajtarna är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Så Indien är where the deal goes down så att säga? The place to be? Blir det något ihopkokat mellan GTAsajtarna är jag på! Det blir det nog! Nu när Indien är så attraktivt. Se till att gärna flytta till samma region som mig Carragruahai tror jag det hette. Hur som helst. Går segt för mig, har börjat jobba men får bara 2 INR/day vilket är jäkligt klent. Har så länge gått med i något parti också. Men hoppas alla kommer, så kan vi starta ett parti och bli störst och skapa en sorts diktatur i Indien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Så Indien är where the deal goes down så att säga? The place to be? Aye. India! The country of magic and funny smells! Det blir det nog! Nu när Indien är så attraktivt. Se till att gärna flytta till samma region som mig Carragruahai tror jag det hette. Hur som helst. Går segt för mig, har börjat jobba men får bara 2 INR/day vilket är jäkligt klent. Har så länge gått med i något parti också. Men hoppas alla kommer, så kan vi starta ett parti och bli störst och skapa en sorts diktatur i Indien Hur lyckades du få jobb? PMade du företagsägaren eller vad? Kan någon tala om vad det kostar att starta ett parti i Indien btw? Jag kan inte se det pga att jag redan är med i ett parti. Redigerad 13 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts