Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Ni är välkomna Tea Partay i mitt nyinköpta hus! [youtube-old]PTU2He2BIc0[/youtube-old] Redigerad 23 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Med dagens löner så kommer jag nog aldrig ha råd med ett hus. Idag har jag ca 20 INR. 2 INR per dag i lön, - 1 INR mat. Min förmögenhet ökar alltså med 1 INR per dag. Jag vill ha mer betalt Tweak! Redigerad 23 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Med dagens löner så kommer jag nog aldrig ha råd med ett hus. Idag har jag ca 20 INR. 2 INR per dag i lön, - 1 INR mat. Min förmögenhet ökar alltså med 1 INR per dag. Jag vill ha mer betalt Tweak! Växla Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Med dagens löner så kommer jag nog aldrig ha råd med ett hus. Idag har jag ca 20 INR. 2 INR per dag i lön, - 1 INR mat. Min förmögenhet ökar alltså med 1 INR per dag. Jag vill ha mer betalt Tweak! Får du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag var såpass smart att jag köpte ett hus i Sverige, så jag tror jag var den första som hade ett hus i Indien, inte ens presidenten hade ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Min förmögenhet ligger på drygt 200 INR; människohandel är väldigt lönsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Indien lider av extrema klasskillnader! BTP borde komma med förslag på lösningar till detta. Jazz: har du ett annat resebolag vid sidan om Pico eller har han höjt lönerna något djävulskt? Tweak: om vi kan få alla på GTAsajten att ändå köpa från dig så skulle ju du kunna höja matpriserna till kanske 10 inr /unit, och lönerna på ditt företag till 20 inr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Tweak: om vi kan få alla på GTAsajten att ändå köpa från dig så skulle ju du kunna höja matpriserna till kanske 10 inr /unit, och lönerna på ditt företag till 20 inr. Det går ju absolut inte att höja matpriserna (fast nu menar jag från priset som var tidigare, såg precis att maten var billigare idag), läs t.ex. Yukoai's post. Matpriserna bör höjas i samband med att eknomin/lönerrna blir högre överlag. EDIT: Jag missuppfattade din post litegrann, läste för snabbt. Ja, vi bör verkligen få alla GTAsajtare att handla från Tweak, även annat folk. Nackdelen är dock att maten ju tar slut varje dag ändå just nu, så mer mat skulle behöva produceras om vi vill att fler ska handla från Tweak. Ett alternativ vore ju att höja priserna redan nu, men p.g.a. de stora klasskillnaderna (som du nämnde) skulle det bli riktigt jobbigt för de utan någon direkt förmögenhet. Redigerad 23 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Har du en länk till meddelandet? http://www.erepublik.se/viewtopic.php?f=39...;start=20#p4383 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 nådde just 2.00 i moving. Rais pl00x Men även om det tar slut med mat varje dag så kan man svälta en dag eller nått för att sedan försöka nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Vem har högst "Social rank" på gtasajten? Själv har jag 4343/13739 Är det bra? Redigerad 23 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vem har högst "Social rank" på gtasajten? Själv har jag 4343/13739 Är det bra? Pico har högst av oss tror jag, 689 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 689/13749 Tror att StellHell ligger nära mig också, runt 700-750. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ooh! Förhåller sig social rank till ens wellness, eller vad är det den grundas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ooh! Förhåller sig social rank till ens wellness, eller vad är det den grundas på? Antal invites accepterade, dagar du tränat/jobbat, om du äger tidningar, företag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 hur blir det med lönerna, eftersom inkomsterna verkar komma in ganska bra..? de går inte att höja alla företag med 1 INR eller nått kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Löneförhöjning på RR sker med 1-2 INR när man får 2.50 i skill. Jag älskar er alla som mina egna barn men jag kan inte ösa pengar över er. ... eller om nästa två biljetter säljs för 56 INR styck så blir det löneförhöjning för alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Antal invites accepterade, dagar du tränat/jobbat, om du äger tidningar, företag osv. Åhå. Åh, jag vill ha fler invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Om någon vill bli medlem så har jag en invite här som bara ligger och samlar damm. Säg bara till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hallå, såg precis att jag har 20 INR.. Igår när jag köpte huset så tömde jag mitt konto helt (fick till och med låna lite av Qouad ). Var har de här pengarna kommit ifrån tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts