Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Hur fan blev du bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Det var inget. Redigerad 22 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Hur fan blev du bannad? Fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Fusk? F..fu...fusk?? hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Läs min oerhörda in-depth artikel om det hela: http://www.erepublik.com/article-94281.html Näe, men jag gissar på att han fuskade genom att skapa fler än en användare, för att sedan föra pengar mellan dem. Jag vet dock inte exakt, så ursäkta om jag har fel. Står väl kanske en förklaring tidigare någonstans i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 F..fu...fusk?? hur? CIRKEL TREKANT CIRKEL UPP NER FYRKANT KRYSS VÄNSTER VÄNSTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 F..fu...fusk?? hur? Om man gör ett företag och döper det till "ineedmoremoney" så kommer du få 100,000guld och 500,000 utav landets valuta. Tråkigt med fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 CIRKEL TREKANT CIRKEL UPP NER FYRKANT KRYSS VÄNSTER VÄNSTER Vart hittar man trekant på tagentbordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Kanske vi bör höra om dom har lust att sälja deras vapenfabrik? Förresten, visst får man fler invites efter ett tag? När fick du fler, Umberto? Efter ca 5 dagar, tror jag. Läs min oerhörda in-depth artikel om det hela: http://www.erepublik.com/article-94281.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Vart hittar man trekant på tagentbordet?? PS3 jue. Du måste logga in från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) PS3 jue. Du måste logga in från den Coolt, jag har 1miljard gold. Dumt att du inte använde proxy Redigerad 22 februari, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Finns det nån eventuell finansiär till ett företag här (behöver 35 gold)? Redigerad 22 februari, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Nu tar det nog inte lång tid innan Indien är fullt med folk från Sverige. ZiggyZag eller vad han nu kallas, uppmanade alla från Sverige som ville starta nytt företag, att istället flytta till Indien och starta nya företag där. Redigerad 22 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Finns det nån eventuell finansiär till ett företag här (behöver 35 gold)? GTAsajten har redan ett giftföretag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 GTAsajten har redan ett giftföretag. Vad fan kan man köpa där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Nu tar det nog inte lång tid innan Indien är fullt med folk från Sverige. ZiggyZag eller vad han nu kallas, uppmanade alla från Sverige som ville starta nytt företag, att istället flytta till Indien och starta nya företag där. Har du en länk till meddelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad fan kan man köpa där? Gift naturligtvis, med vilket man kan ta livet av personer man inte gillar. Nejdå.. Presenter. Presenterna kan man köpa och ge till varandra och när de sedan använder presenterna får de en liten wellness-boost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Sådär, alla utom Xazzi som har jobbat idag.. igen (Xazzi, om du ser detta.. Kan man få sig en förklaring till varför man aldrig ser till dig alls?). Detta har resulterat i ett hus, jag ligger dock minus med företaget nu, för lönerna har kostar mer än 100 INR med alla skatter. Lägger ut huset på 300 INR, sen får det bli Kebab eller först till kvarn helt enkelt. *edit* Kollade nu, priset på huset blev 348 efter alla skatter som ligger på ett hus. Kebab kommer antagligen behöva lite allmosor av er andra för att köpa huset (tror han hade 305 INR själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Sådär, alla utom Xazzi som har jobbat idag.. igen (Xazzi, om du ser detta.. Kan man få sig en förklaring till varför man aldrig ser till dig alls?). Detta har resulterat i ett hus, jag ligger dock minus med företaget nu, för lönerna har kostar mer än 100 INR med alla skatter. Lägger ut huset på 300 INR, sen får det bli Kebab eller först till kvarn helt enkelt. *edit* Kollade nu, priset på huset blev 348 efter alla skatter som ligger på ett hus. Kebab kommer antagligen behöva lite allmosor av er andra för att köpa huset (tror han hade 305 INR själv) Edit: Nu har jag köpt huset! Redigerad 23 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jädrar! Jag har nu 337 INR. Får man låna 11 INR av någon, jag lovar att betala tillbaka. Jag ska för övrigt erkänna att jag inte riktigt vet vad det innebär att ha ett eget hus.. Mer än att det låter häftigt. Jag hoppas att jag får komma på inflyttningsparty nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts