Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom Godfather blev bannad, så antar jag att Stell, Tweak eller bosse_bildoktor måste anställa folk snabbt. Innan dom går över till något annat företag.

Synd som satan att man inte kan köpa företag av folk som blivigt bannade.

@Folk som jobbade hos Gof: Skicka ut era CV's. Jag ser gärna en ökning i Tweaks marknad. Jag har 15 anställda just nu, medans tweak sitter på 10(?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Kebaben: Jag hoppas ditt bud fortfarande ligger.

Det gör det. Jag har 305 INR som jag inte vet vad jag ska använda till annars.. :confused:

Synd som satan att man inte kan köpa företag av folk som blivigt bannade.

@Folk som jobbade hos Gof: Skicka ut era CV's. Jag ser gärna en ökning i Tweaks marknad. Jag har 15 anställda just nu, medans tweak sitter på 10(?).

Jag lade upp mitt CV nu, förvisso inom "Hospitals". Men det har ingen betydelse, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör det. Jag har 305 INR som jag inte vet vad jag ska använda till annars.. :confused:

Jag lade upp mitt CV nu, förvisso inom "Hospitals". Men det har ingen betydelse, va?

Bra, bra.

Jag som arbetsgivare har numera tröttnat på att kolla in folks skills för att ge dom lön efter det. Så såvida folk har 1.0 i allt behövs inget skrivas på CV och spelar inte heller roll i vilken avdelning man söker. Men om man kollar på t.ex. Tranis så skriver han vad han har i skills och på så vis blir det lättare att veta vem man ska anställa.

Så om ni blir arbetslösa senare och ska söka igen, skriv era skills (1.0'orna är inte nödvändiga)

@Tweak: Vart håller du hus. Du har ju bara 7 arbetare, anställ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajdå, där vart jag bannad. Kul så länge det varade. :unsure:

Yay. 4-5 dagars arbete till ingen nytta. :confused:

Skicka ett PM till mig med invite så ska jag se till att sänka lite arbetskraft/röster/gold ev.>

Har du fått invite?

--

Vi måste börja överväga att starta en egen vapenfabrik eftersom vi behöver högklassiga vapen ifall det blir krig och vi kan knappast räkna med att Rootas och hans lakejer hinner eller har råd att utveckla deras vapenfabrik tillräckligt snabbt (till Q3-Q4) för att täcka behovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi måste börja överväga att starta en egen vapenfabrik eftersom vi behöver högklassiga vapen ifall det blir krig och vi kan knappast räkna med att Rootas och hans lakejer hinner eller har råd att utveckla deras vapenfabrik tillräckligt snabbt (till Q3-Q4) för att täcka behovet.

Kanske vi bör höra om dom har lust att sälja deras vapenfabrik?

Förresten, visst får man fler invites efter ett tag? När fick du fler, Umberto?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra, bra.

Jag som arbetsgivare har numera tröttnat på att kolla in folks skills för att ge dom lön efter det. Så såvida folk har 1.0 i allt behövs inget skrivas på CV och spelar inte heller roll i vilken avdelning man söker. Men om man kollar på t.ex. Tranis så skriver han vad han har i skills och på så vis blir det lättare att veta vem man ska anställa.

Så om ni blir arbetslösa senare och ska söka igen, skriv era skills (1.0'orna är inte nödvändiga)

@Tweak: Vart håller du hus. Du har ju bara 7 arbetare, anställ!

Låter fint!

Tweak är på lan, den jäkeln.. :confused: Jag behöver ju mat också. :unsure:

Edit: Tweak is back! :lol: Jobbar hos honom nu.

Förresten, visst får man fler invites efter ett tag? När fick du fler, Umberto?

Det är precis vad jag skulle fråga.. :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är vän med Carradine (Flashbacks partiledare i Sverige) och han lär ju ha sjukt mycket pengar i jämförelse med slavlönerna i vårat land. Men om Pico höjer lönerna borde alla höja lönerna (och priserna) så vi får lite inflation...

Faktum är, att just nu har dem äckligt låga löner i sverige. För att fixa till ekonomin... Nu blev jag lite osäker, men för inte alls längsen hade dem det iallafall.

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor