Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag borde nog sätta företagsskatt i min stad. Hur mycket ska jag sätta?

Var hamnar pengarna förresten?

Pengarna hamnar i din stadskassa. I princip landets pengar. Staten tar skatterna och gör något bra(?) för dom.

@Quoad: Well, om kebab vill köpa första huset för 300 INR så kommer vi om jag kan beräkna att alla jobbar i helgen på lördag tror jag.

Unit: 144.4 / 200

Alltså, cirka 150 av 200 över en 5 dagarsperiod. Det är alltså runt 30 units per dag, så lördag. Tidigast fredag om vi har turen med oss.

Isf kommer det bli löneökningar, 200 i kassan sinar inte bort snabbare än vi producerar hus hedanefter så jag kan se en ökning på kanske 2-3 INR per arbetare. Vi får se hur det eskalerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du då? Varför vill folk köpa ett vapen nu? Det ända det gör är väl att det ökar ens styrka i krig, och vi kan ju inte ens kriga... eller? :unsure:

Även om folk köper vapen nu, tycker jag man bör vänta. Som du säger går det inte ens att gå ut i krig än, därför är det bättre att vänta och kanske kommer det upp ett vapenföretag från GTASajten. Om inte planerna är att börja rusta upp redan dock, men det har jag inte hört något om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om folk köper vapen nu, tycker jag man bör vänta. Som du säger går det inte ens att gå ut i krig än, därför är det bättre att vänta och kanske kommer det upp ett vapenföretag från GTASajten. Om inte planerna är att börja rusta upp redan dock, men det har jag inte hört något om.

Finns det något datum när man kan börja kriga eller är det när det inte är "BETA" längre? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbel, bryr mig inte.. Viktigt.

Pico, anställ Yiddo pronto! Han har för tusan 4.72 i moving skills! Själv gav jag just Tranis en förfrågan, då han satt på 4.0 i Housing!

Han jobbar inom vapenindustrin nu, jag trodde inte att det var möjligt!

Är vän med Carradine (Flashbacks partiledare i Sverige) och han lär ju ha sjukt mycket pengar i jämförelse med slavlönerna i vårat land. Men om Pico höjer lönerna borde alla höja lönerna (och priserna) så vi får lite inflation...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju självklart (att han har sjukt mycket pengar i jämförelse), men vad exakt vill du ha sagt med det?

Att rika svenskar är en hotbild för GTAsajtens Indien. Vem fasen vill jobba för 2 INR ifall dom kan erbjuda det tiodubbla? Men på det stora hela så är det ju precis vad landet behöver, invandrare med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor