Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Står i första posten. Okej läste det direkt efter det jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det är i princip bara Tweak som går med vinst just nu. Robs med, men han är inte gtasajtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 I listan med medlemmar för partiet finns "place". Är detta något Illuminati ordnar, eller grundar placeringarna sig på något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det är i princip bara Tweak som går med vinst just nu. Robs med, men han är inte gtasajtare. Jag drog in 256 INR för bara två biljetter idag (vissa ska tydligen på "business trips"). Fortsätter det såhär kan alla anställda förvänta sig en fet löneförhöjning inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Jag drog in 256 INR för bara två biljetter idag (vissa ska tydligen på "business trips"). Fortsätter det såhär kan alla anställda förvänta sig en fet löneförhöjning inom kort! Oj då. När kommer du med en liknande nyhet Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag borde nog sätta företagsskatt i min stad. Hur mycket ska jag sätta? Var hamnar pengarna förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag borde nog sätta företagsskatt i min stad. Hur mycket ska jag sätta? Var hamnar pengarna förresten? Pengarna hamnar i din stadskassa. I princip landets pengar. Staten tar skatterna och gör något bra(?) för dom. @Quoad: Well, om kebab vill köpa första huset för 300 INR så kommer vi om jag kan beräkna att alla jobbar i helgen på lördag tror jag. Unit: 144.4 / 200 Alltså, cirka 150 av 200 över en 5 dagarsperiod. Det är alltså runt 30 units per dag, så lördag. Tidigast fredag om vi har turen med oss. Isf kommer det bli löneökningar, 200 i kassan sinar inte bort snabbare än vi producerar hus hedanefter så jag kan se en ökning på kanske 2-3 INR per arbetare. Vi får se hur det eskalerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Dubbel, bryr mig inte.. Viktigt. Pico, anställ Yiddo pronto! Han har för tusan 4.72 i moving skills! Själv gav jag just Tranis en förfrågan, då han satt på 4.0 i Housing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Det är i princip bara Tweak som går med vinst just nu. Robs med, men han är inte gtasajtare. Hur menar du då? Varför vill folk köpa ett vapen nu? Det ända det gör är väl att det ökar ens styrka i krig, och vi kan ju inte ens kriga... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Hur menar du då? Varför vill folk köpa ett vapen nu? Det ända det gör är väl att det ökar ens styrka i krig, och vi kan ju inte ens kriga... eller? Även om folk köper vapen nu, tycker jag man bör vänta. Som du säger går det inte ens att gå ut i krig än, därför är det bättre att vänta och kanske kommer det upp ett vapenföretag från GTASajten. Om inte planerna är att börja rusta upp redan dock, men det har jag inte hört något om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Även om folk köper vapen nu, tycker jag man bör vänta. Som du säger går det inte ens att gå ut i krig än, därför är det bättre att vänta och kanske kommer det upp ett vapenföretag från GTASajten. Om inte planerna är att börja rusta upp redan dock, men det har jag inte hört något om. Finns det något datum när man kan börja kriga eller är det när det inte är "BETA" längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Finns det något datum när man kan börja kriga eller är det när det inte är "BETA" längre? Skulle tro att man kan börja kriga när betan är slut. Btw, 2.00 i Housing skill, löneförhöjning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag drog in 256 INR för bara två biljetter idag (vissa ska tydligen på "business trips"). Fortsätter det såhär kan alla anställda förvänta sig en fet löneförhöjning inom kort! Najs då kanske man börjar dra in riktiga stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Dubbel, bryr mig inte.. Viktigt. Pico, anställ Yiddo pronto! Han har för tusan 4.72 i moving skills! Själv gav jag just Tranis en förfrågan, då han satt på 4.0 i Housing! Han jobbar inom vapenindustrin nu, jag trodde inte att det var möjligt! Är vän med Carradine (Flashbacks partiledare i Sverige) och han lär ju ha sjukt mycket pengar i jämförelse med slavlönerna i vårat land. Men om Pico höjer lönerna borde alla höja lönerna (och priserna) så vi får lite inflation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Är vän med Carradine (Flashbacks partiledare i Sverige) och han lär ju ha sjukt mycket pengar i jämförelse med slavlönerna i vårat land. Det är ju självklart (att han har sjukt mycket pengar i jämförelse), men vad exakt vill du ha sagt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Skicka ett PM till mig med invite så ska jag se till att sänka lite arbetskraft/röster/gold ev.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Det är ju självklart (att han har sjukt mycket pengar i jämförelse), men vad exakt vill du ha sagt med det? Att rika svenskar är en hotbild för GTAsajtens Indien. Vem fasen vill jobba för 2 INR ifall dom kan erbjuda det tiodubbla? Men på det stora hela så är det ju precis vad landet behöver, invandrare med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Vad kan man/borde man göra nu när man har vunnit valet? Redigerad 22 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Vad kan man/borde man göra nu när man har vunnit valet? undvika skandaler och ta de lungt Edit: Hur har jag kunnat fått 52% wellness? har ju varken hus eller fått nån gift D: Redigerad 22 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 undvika skandaler och ta de lungt Edit: Hur har jag kunnat fått 52% wellness? har ju varken hus eller fått nån gift D: Du har köpt Q2-mat av India Food. ELAKT D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts