Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart fan är Xazzi! Helvetes unge att vara borta en dag som denna. Han är ensam kandidat i sin del, och har inte loggat in idag alls, så 0 röster. (Han har inte jobbat idag heller.. slyna. :whistling: )

Valet kommer sluta (om inget valfusk händer under natten) således;

Region

Bangalore - Gunnert Brunsson from AccD party | FÖRLUST

Bhopal - Yiddo from AccD party | FÖRLUST

Bhubaneswar - Tall Barr from BTP party | VINST

Calcutta - eXotic from BTP party | VINST

Chennai - Giz from BTP party | VINST

Gandhinagar - Marky from BTP party | VINST

Hyderabad - StellHell from BTP party | VINST

Jaipur - Tweak from BTP party | VINST

Lucknow - Catcat from BTP party | VINST

Mumbai - Agdastoteles from AccD party 4, Baal Stark from BTP party 3 | FÖRLUST

New Delhi - insomyo2 from FOO party 1, Robs from AccD party 1 | FÖRLUST

Patna - Xazzi from BTP party 0 | FÖRLUST

Raipur - Kicken from BTP party | VINST

Ranchi - Pico from BTP party | VINST

Shillong - Djeamez from BTP party | VINST

Thiruvananthapuram - solde from BTP party | VINST

16 platser totalt. 11 platser tagna av BTP. 3(4) av AccD och 1(0) av FOO. Iom. detta så är det en omöjlighet för dom andra partierna att rösta emot beslut som presidenten kommer fatta, såvida alla GTAsajtare röstar lika.

Detta är en stor seger för oss i BTP, men OM, och nu vill jag ABSOLUT INTE veta av något fusk. Men är det fortfarande någon som sitter inne på sin röst eller har kompisar vakna som kan dimpa ner i Mimbai och Patna för att lägga sina röster på Baal och Xazzi skulle det vara guld!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då väntar jag :whistling:

Kan inte tala för Pico, men personligen ser jag hellre att vi får mer arbetskraft än att konkurera med dom vi har. Jag kan inte avvara några arbetare till ett möjligt Gåvföretag och jag tror inte Tweak, Pico, Frodo kan det heller. Och det är i dessa företag som alla GTAsajtare jobbar.

Du får gärna skapa ett, men det är lite att kasta pengarna i sjön då det inte finns många arbetslösa (aktiva!) indier just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte tala för Pico, men personligen ser jag hellre att vi får mer arbetskraft än att konkurera med dom vi har. Jag kan inte avvara några arbetare till ett möjligt Gåvföretag och jag tror inte Tweak, Pico, Frodo kan det heller. Och det är i dessa företag som alla GTAsajtare jobbar.

Du får gärna skapa ett, men det är lite att kasta pengarna i sjön då det inte finns många arbetslösa (aktiva!) indier just nu.

Jo, jag håller med till fullo. Visst kan det kännas ganska långsamt att behöva arbeta när man sitter på så mycket pengar, men det är en ständig brist på arbetskraft. Det är nästan så att jag skulle vilja se några av mina arbetare lämna mitt företag och gå med i Tweaks igen.

Edit: Fan ta det där tyska företaget som exporterar mat till oss. De äventyrar hela marknaden med sina tramspriser!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo, nu är jag inte arbetslös längre tack vare Pico! Men jag bor fortfarande på gatan som de flesta andra i indien... :whistling:

Valet var precis nu också (9.00 svensk tid). Grattis alla vinnare.

Och en sak till, vad kan man göra förutom att Train en gång per dag och jobba en gång per dag? Typ skriva tidningar och sånt bara eller?

EN sak till, hur äter jag? Står att jag har 5 mat i mitt inventory men mitt wellness gick ändå ner till 48 vid slutet av dagen.

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte vad meningen med att vara anställd är när man själv kan starta ett företag... Det är väl det man i framtiden kommer tjäna de stora pengarna på? 40 Gold iofs, hur fick ni ihop det? Bjudit in så många som 8 pers?

Aja, jag sa upp mig hos Pico och lägger upp mitt CV inom Food istället, 2 INR, jäkla pisslön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte vad meningen med att vara anställd är när man själv kan starta ett företag... Det är väl det man i framtiden kommer tjäna de stora pengarna på? 40 Gold iofs, hur fick ni ihop det? Bjudit in så många som 8 pers?

Aja, jag sa upp mig hos Pico och lägger upp mitt CV inom Food istället, 2 INR, jäkla pisslön.

Lönen är samma hos alla GTA-företag. Så vill du ha bättre lön får du söka dig ifrån oss.

Men varför förlorade jag 2 i Wellness då? Och hur får jag tillbaka den? Jelp. :whistling:

Och jag har fortfarande 5 i mat.

Btw, gjorde en crappy tidning: Shitty News From Ranchi (SNFR)

Du får tillbaka wellness när du äter mat, som man gör per automatik som sagt.

Edit: Vad är det här?

Hi Exotic,

The mayor of ,Mumbai, has changed the monthly tax for company. The new value of the tax is 5 INR.

Please inform the citizens about this change!

Thank you!

Gäller det alltså i hela landet när man sätter skatt på företag?

Om det bara gäller i ens stad, varför ska jag då informera min stad om vad som gäller i andra städer?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lönen är samma hos alla GTA-företag. Så vill du ha bättre lön får du söka dig ifrån oss.

Jag ska söka mig ifrån er såfort jag får 40 Gold och kan starta ett eget företag. GTAsajten-pakten är kartellverksamhet, så ska det inte få funka i Mitt Indien.

Tweak: både jag och P-C ligger ute med våra CV:n inom Food. Hire hire hire!

Frågor:

• Får man fler invites, när?
  • Vad ligger kursen INR-->GOLD på, var kan man se det, funkar det att köpa gold?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor