bosse_bildoktor Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Tydligen hade jag redan ett gammalt konto Ni får bestämma er om ni vill ha mig trots att jag fuskat först innan jag gör nåt annat, annars får jag köpa en moving ticket antar jag Jag som pmat Umberto alltså. Redigerad 20 februari, 2008 av bosse_bildoktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag frågar lite mycket sorry, men vart hittar jag mitt password? har inte fått något mail eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Har 2 "mat" kvar, vad bör jag göra? Köpa mat? Vad händer om det tar slut? Jobbat nu varje dag, och tränat. Har ungefär 3 INR, 5 gold. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Jag frågar lite mycket sorry, men vart hittar jag mitt password? har inte fått något mail eller nått sånt Det du skriver in lär väll vara ditt pw? Gissningdock, Har själv inte reggat mig där. Redigerad 20 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Har 2 "mat" kvar, vad bör jag göra? Köpa mat? Vad händer om det tar slut? Jobbat nu varje dag, och tränat. Har ungefär 3 INR, 5 gold. Hjälp! Din wellness går ner med 1% om du inte äter. Men ja, du kan köpa mer mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Jag frågar lite mycket sorry, men vart hittar jag mitt password? har inte fått något mail eller nått sånt *Tar ett djupt andetag* Det är för att du inte har registrerat dig på rätt sätt. Du kan inte registrera dig genom republiks startsida. Du måste be någon att skicka en invite till dig. Via inviten får du sedan registrera dig, där får du fylla i ett pw så du vet vad det är sedan när du loggar in. Ska det vara så svårt att förstå, verkligen? iweX: Jag tycker bara att du ska hålla dig undan med dina "smarta" kommentarer, du vet uppenbarligen verkligen inte alls vad du pratar om. Redigerad 20 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 *Tar ett djupt andetag* Det är för att du inte har registrerat dig på rätt sätt. Du kan inte registrera dig genom republiks startsida. Du måste be någon att skicka en invite till dig. Via inviten får du sedan registrera dig, där får du fylla i ett pw så du vet vad det är sedan när du loggar in. Ska det vara så svårt att förstå, verkligen? iweX: Jag tycker bara att du ska hålla dig undan med dina "smarta" kommentarer, du vet uppenbarligen verkligen inte alls vad du pratar om. Kan man invita sig själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kan man invita sig själv?? Hur ska det gå till då man måste registrera sig för att få några invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hur ska det gå till då man måste registrera sig för att få några invites? men då kan jag ju inte börjar för att jag inte är medlem aja skit i Tack för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 men då kan jag ju inte börjar för att jag inte är medlem aja skit i Tack för all hjälp. Men hallå, du måste ju vänta på en invite för att få bli medlem. Skriv din email här och vänta ett tag så kommer det säkert en invite. Du kan inte förvänta dig att den ska komma så fort du känner för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Argh, hur fan kan vi hamna högre upp än själva republik själv? För att vi är bästast. Tydligen hade jag redan ett gammalt konto Ni får bestämma er om ni vill ha mig trots att jag fuskat först innan jag gör nåt annat, annars får jag köpa en moving ticket antar jag Jag som pmat Umberto alltså. Hum hum.. Då är du ju gtasajtare trots allt. Hur mycket guld/pengar har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Nu är jag medlem: oskarofrya Ska väl skaffa mig ett jobb på något GTAsajten-företag och gå med i Bombay Tea Party. EDIT: Har även två st invites, PMa mig om du vill ha. Redigerad 20 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ni som bor i Raipur för ju för fan rösta på Kicken! Han har noll votes mot två! Kebab kommer till undsättning! Det står nu 2-2 i Raipur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Det ser ju bra ut i de lokala valen, vore ju gött om BTP's kandidat i Mumbai kunde vinna också (står 4-3 just nu till en AccD medlem). Vad jag menar är att stan har 13 invånare, det bör väl därför finnas fler än 3 GTAsajtare där? Aja, inte hela världen ändå. Grattis till partiet (på förhand). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hum hum.. Då är du ju gtasajtare trots allt. Hur mycket guld/pengar har du då? Ungefär 40 Gold och 300 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Är det nästan bara vi från GTAsajten i indien eller? För det finns ju inte direkt många partier och företag. Btw, Pico har i stort sett vunnit vårt borgmästar-val i Ranchi, Grattis! Redigerad 20 februari, 2008 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Börjar bli lite irriterad nu, jag är alltid sen till folk som behöver invitas. Jag har EN invite kvar xD Säg till om ni behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Ungefär 40 Gold och 300 INR. Ptja, för det första kan ju ingen hindra dig från att starta ett företag i t.ex. Indien men för det andra kan du då inte räkna med hjälp i form av arbetskraft från gtasajten eftersom vi undviker att samarbeta med fuskare. Men för det tredje är också Godfathers sjukhusföretag byggt mha fuskpengar och trots det "samarbetar" gtasajtare med honom, så jag vet inte... Ifall du väljer att starta ett företag föreslår jag isf att du väljer ett presentföretag (gift industry) för att åtminstone inte konkurrera mot gtasajten. Jag ser dock gärna att Pico och StellHell säger sin åsikt innan du bygger nåt. Är det nästan bara vi från GTAsajten i indien eller? För det finns ju inte direkt många partier och företag. Främst gtasajtare, ja. Redigerad 20 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Om jag vill köpa mat från t.ex. New Delhicious, hur gör jag då? När jag är inne på Marketplace så finns det bara 2 företag; Indian Food AB och health food shop Ltd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Om jag vill köpa mat från t.ex. New Delhicious, hur gör jag då? När jag är inne på Marketplace så finns det bara 2 företag; Indian Food AB och health food shop Ltd. Anledningen att inte New Delhicious finns med i listan är att företaget inte har någon mat i lager. Du får vänta tills det har producerats mer mat eller köpa från en konkurent. Redigerad 20 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts