Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jaha, vad ska jag hitta på nu då? HQ försöker vi ju hålla hemligt... Helt klart nej. Inga utbölingar får bli varskodda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hur blir man medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hur blir man medlem? Read post 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Okejj, men hur får man en invite`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Okejj, men hur får man en invite`? Man frågar någon i den här tråden om man kan få en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Okejj, men hur får man en invite`? Det står tydligt i första posten vad du behöver göra för att någon ska skicka en invite. Till er andra!! Bosätt er gärna i Raipur eller Mumbai, där har vi borgmästare som behöver en röst var. Alltså, en röst var för de två städerna skulle vara skitbra! Jag upprepar, Raipur och Mumbai, bormästarkandidaterna i de städerna behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Aa, men jag blir typ medlem sen så står det visit our blog eller forum nåt sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Aa, men jag blir typ medlem sen så står det visit our blog eller forum nåt sånt skit. Q: Hur registrerar jag mig? A: Erepublik är än så länge en beta, du måste ha en invite för att få registrera dig. Fråga i tråden bara så är jag säker på att någon kommer att skicka en invite till dig. Kom bara ihåg att det är i Indien vi spelar, så när du skapar ditt konto ska du inte säga att du kommer från Sverige, utan från Indien. Annars kommer du starta i Sverige, och det vill vi ju inte. Skriv din adress här så kommer någon skicka en invite till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Skriv din adress här så kommer någon skicka en invite till dig. ...därefter får du en länk till din e-mail, vilken du klickar på och sedan fyller i de uppgifter som krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 ...därefter får du en länk till din e-mail, vilken du klickar på och sedan fyller i de uppgifter som krävs. ...och sen är du redo att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Helt klart nej. Inga utbölingar får bli varskodda. Efter en googling hittade jag erat hemliga HQ Wink Anledningen till att jag undrade var att jag samlat ihop pengar till ett företag (Ja jag har fuskat lite, men använt exchange money till största delen) och tänkte kolla om ni planerade allt tillsammans, och nu när ni verkar göra det, fråga om vilket sorts företag som behövs mest. Antar att jag blir medlem på gtasajten om det är ok för dig Smile Got me. Wink Men naturligtvis, regga dig gärna på sajten och skriv i tråden så kan vi diskutera vidare. Ett nytt företag kan behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Han har ju fuskat, vi vill ju inte samarbeta med sådana som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Nu har vi inte bara medlemmar som hittar till forumet p.g.a. vårat allmänt-subforum snarare än GTA-delarna, nu även p.g.a. spel-subforumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 oblivionhell@hotmail.com gjorde jag den medlem på så fick jag ett skräppost meddelande direkt efter. Welcome to Erepublik Från: betacitizen@erepublik.com (betacitizen@erepublik.com) Skickat: den 20 februari 2008 22:09:04 Till: oblivionhell@hotmail.com Dear Oblivionflames, Thank you for registering to be one of the first Erepublik citizens. We are now on beta version. We will be progressively letting new citizens in to help us fine tune Erepublik and make history. Meanwhile, please visit our online blog: www.erepublik.com/blog Thank you, The Erepublik Team Vad ska jag göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Han har ju fuskat, vi vill ju inte samarbeta med sådana som honom. Som sagt, vi får se hur vi gör. Jag har varken tackat ja eller nej utan bara bjudit in honom till sajten. Det var bara en tidsfråga innan någon skulle hitta oss när vi använder oss av ett öppet forum och därför skulle det inte vara helt fel med en members-only-del. Tack Hultan! Tack för att du lyssnar på oss medlemmar! Redigerad 20 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Som sagt, vi får se hur vi gör. Jag har varken tackat ja eller nej utan bara bjudit in honom till sajten. Det var bara en tidsfråga innan någon skulle hitta oss när vi använder oss av ett öppet forum och därför skulle det inte vara helt fel med en members-only-del. Tack Hultan! Tack för att du lyssnar på oss medlemmar! Säg till han att skapa ett sjukhusföretag då, ehe! Då får han jobba på som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) oblivionhell@hotmail.com gjorde jag den medlem på så fick jag ett skräppost meddelande direkt efter. Vad ska jag göra sen? Har du fått en invite? Det är inte så lätt att se på det där mailet om du registrerat dig via en invite eller via sidan. Om du registrerat dig via en invite så är det bara att logga in. Som sagt, vi får se hur vi gör. Jag har varken tackat ja eller nej utan bara bjudit in honom till sajten. Det var bara en tidsfråga innan någon skulle hitta oss när vi använder oss av ett öppet forum och därför skulle det inte vara helt fel med en members-only-del. Tack Hultan! Tack för att du lyssnar på oss medlemmar! Precis vad jag med haft på känn. Men jag undrar vad fan han googlade på, googlar man på erepublik så ligger inte vårt forum förrän på andra sidan, innan dess är det ett par forum man passerar. Så undrar hur han hittade oss, och hur han visste att det var just gtasajten av alla forum som var det rätta forumet. Edit: Skotten, din användare verkar inte finns när jag söker efter den. Alltså verkar du fortfarande inte ha fattat att du måste få en invite för att kunna registrera dig. Nu har vi ju din mailadress i alla fall, så någon kan väl slösa en invite på dig. Om nu någon vågar. Redigerad 20 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Har du fått en invite? Det är inte så lätt att se på det där mailet om du registrerat dig via en invite eller via sidan. Om du registrerat dig via en invite så är det bara att logga in. Precis vad jag med haft på känn. Men jag undrar vad fan han googlade på, googlar man på erepublik så ligger inte vårt forum förrän på andra sidan, innan dess är det ett par forum man passerar. Så undrar hur han hittade oss, och hur han visste att det var just gtasajten av alla forum som var det rätta forumet. Edit: Skotten, din användare verkar inte finns när jag söker efter den. Alltså verkar du fortfarande inte ha fattat att du måste få en invite för att kunna registrera dig. Nu har vi ju din mailadress i alla fall, så någon kan väl slösa en invite på dig. Om nu någon vågar. Illuminati + Erepublik Första träffen, och säkert det han googla på, då han snackar med Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Precis vad jag med haft på känn. Men jag undrar vad fan han googlade på, googlar man på erepublik så ligger inte vårt forum förrän på andra sidan, innan dess är det ett par forum man passerar. Så undrar hur han hittade oss, och hur han visste att det var just gtasajten av alla forum som var det rätta forumet. Googlar man på ett nick hittar man lätt (t.ex. "tweak erepublik") EDIT: Ja, exakt vad Godfather var lite snabbare att skriva. Redigerad 20 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Illuminati + Erepublik Första träffen, och säkert det han googla på, då han snackar med Umberto Argh, hur fan kan vi hamna högre upp än själva republik själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts