Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ifall det ser ut att gå käpprätt åt skogen för saffecool så har jag en biljett att sälja av om någon temporärt vill flytta till Mumbai och rösta. Let's keep it clean. Han vinner ärligt, utan fiffel, eller så vinner han inte. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Sida femti! WOO. Fungerar inte för mig att länka i artiklar. Det var därför ni inte kunde läsa min senaste artikel (som dock ligger uppe nu, i en modifierad version). Om ni undrade, liskom. Redigerad 20 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag misstänker att Rootas tänker fly landet närsomhelst. Har fått PM av hans hombre Porto som jobbar på min firma, han undrar vad jag vill ha för de två första biljetterna. Jag gav honom ett schyst paketpris på 500 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 När jag håller musen på t.ex Economy så kommer det inte fram nån meny under. Vet nån vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kasta mig en invite, vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag misstänker att Rootas tänker fly landet närsomhelst. Har fått PM av hans hombre Porto som jobbar på min firma, han undrar vad jag vill ha för de två första biljetterna. Jag gav honom ett schyst paketpris på 500 INR. Helt klart så ska du sälja dom två första till mig, ganska billigt så får dina slavar göra nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Kasta mig en invite, vetja. Ledsen Redigerad 20 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kasta mig en invite, vetja. Jag skickar en =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Detta spel verkar grymt kul, om någon har en invite så skicka mer än gärna. oskarofrya@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Detta spel verkar grymt kul, om någon har en invite så skicka mer än gärna. oskarofrya@hotmail.com Jag kan skicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Det här verkar rätt intressant, tar gärna emot en invite ifall någon har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Det här verkar rätt intressant, tar gärna emot en invite ifall någon har. Skickat, kolla skräpposten, brukar lägga sig där. Redigerad 20 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Nu äger jag tydligen en tidning. Comments to the country of India Får se hur det blir med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Skickat, kolla skräpposten, brukar lägga sig där. Tack, registrerad nu under nicket Xennah. =P Hur fasen gör jag nu? Hur tar jag mig till Indien? Redigerad 20 februari, 2008 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Tack, registrerad nu under nicket Xennah. =P Hur fasen gör jag nu? Hur tar jag mig till Indien? Läs första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Finns det något sätt man kan tjäna pengar på? (Förutom att jobba). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Tack, registrerad nu under nicket Xennah. =P Hur fasen gör jag nu? Hur tar jag mig till Indien? :lol: Finns det något sätt man kan tjäna pengar på? (Förutom att jobba). Mja, du kan starta ett företag eller växla guld/valutor. Det är uppenbart att ett fåtal har fuskat till sig pengar och det är naturligtvis inget som partiet stöder. Solklart fusk innebär automatisk isolering från politiska positioner. Hej, är ni alla från Bombay Tea Party från samma forum/kompisar? Jaha, vad ska jag hitta på nu då? HQ försöker vi ju hålla hemligt... Redigerad 20 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Ok, nu när jag inte har tillgång till min stationära dator så ska jag ta mig i kragen och testa spelet. Gief invite pl0x. <3 Clubsport_@hotmail.com Edit: Cheers. Edit 2: Ska jag välja Indien när jag registerar mig eller gör jag det senare? Vilken region? Redigerad 20 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ok, nu när jag inte har tillgång till min stationära dator så ska jag ta mig i kragen och testa spelet. Gief invite pl0x. <3 Clubsport_@hotmail.com Skickat, kolla skräpposten, brukar lägga sig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ska jag välja någon speciell Region när jag registrerar mig? (Har förstått att jag måste ta India som land för att stödja forumet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts