kattälskaren Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 1.20 i Housing skill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Haha! nja, men sådär 3SEK ska vi väl kunna fixa iallafall. Hur går det "catcat"? 5 sek! Hur mycket får du själv i lön då? Eller är företagets pengar dina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Får inget, men ja, jag kan ta ut av företaget. Men om jag gör det så går ju företaget i konkurs.. Så de blir endast när de behövs mat som jag gör det. Företaget går först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Fick lönehöjning på företaget nu, 2sek/dag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy. Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme? Myyyycket märkligt.. Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy. Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme? Myyyycket märkligt.. Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. Damn! Busted as hell! Umberto Holmes strikes again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy. Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme? Myyyycket märkligt.. Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. Starta ett nytt företag, skicka mig en invite och jag blir din slav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Nu sålde (?) han dessutom Gtasajten housing och flyttade till Italien, den svinpälsen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 På riktigt då: har någon en invite till mig? Jag lovar att regga mig, detta verkar superkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 @Tweak: Nja... Jag vet inte om jag vågar invita/anställa dig. Vi behöver våra whiteboards, you see. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill också vara med nu Invite över, PM pl0x =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Du har fått PM Umberto! Plus att jag är betydligt pålitligare än kicken, jag stödde bara en whiteboard-stöld, han ägnar sig åt skadegörelse ju Och det var snarare ett uppror mot en auktoritet, vi kommer vara ett litet, hårt arbetande företag, till en början i alla fall innan våran världserövring, och då passar det sig inte med stöld. Jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Du har fått PM Umberto! Plus att jag är betydligt pålitligare än kicken, jag stödde bara en whiteboard-stöld, han ägnar sig åt skadegörelse ju Och det var snarare ett uppror mot en auktoritet, vi kommer vara ett litet, hårt arbetande företag, till en början i alla fall innan våran världserövring, och då passar det sig inte med stöld. Jag lovar. wtf?! Skadegörelse `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 wtf?! Skadegörelse `? Brandsläckarincidenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Brandsläckarincidenten. Meh xD Bläh, nu skrev jag allt igen, men gah. Onödigt. Vi glömmer det, ke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill vara med! Invite(s) tas emot med öppna armar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag vill vara med! Invite(s) tas emot med öppna armar. 20:- Näärå. Men skicka ett PM med din e-mail så får du en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det här spelet vimlar av fuskare har jag märkt. Det finns massor av användare med flera accounts och det är ju väldigt tråkigt när de förstör idén med spelet. Det blir ju inte bättre av att admins på sidan är ungefär som gtasajtens respektive slöfock, dvs extremt frånvarande. Det här är ju en betaversion så man får hoppas att det blir bättre när spelet är klart, troligtvis kommer allt att börja om från noll igen då. Jag uppmanar er iaf att säga upp er från zizzys (aka wups, aka rully, aka wxy, aka emilia, aka andyy, aka wools, aka niix, aka Chriloo, aka a2, aka ikoes) företag "Härbärget AB" (dvs f.d. "Gtasajten" Housing) och undvika hans användare i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det här spelet vimlar av fuskare har jag märkt. Det finns massor av användare med flera accounts och det är ju väldigt tråkigt när de förstör idén med spelet. Det blir ju inte bättre av att admins på sidan är ungefär som gtasajtens respektive slöfock, dvs extremt frånvarande. Det här är ju en betaversion så man får hoppas att det blir bättre när spelet är klart, troligtvis kommer allt att börja om från noll igen då. Jag uppmanar er iaf att säga upp er från zizzys (aka wups, aka rully, aka wxy, aka emilia, aka andyy, aka wools, aka niix, aka Chriloo, aka a2, aka ikoes) företag "Härbärget AB" (dvs f.d. "Gtasajten" Housing) och undvika hans användare i framtiden. Sir, yes, sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Nu!...har jag bosatt mig i Raipur, Indien. Jag förstår ingenting, men ska nog lyckas ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts