Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad skulle hända om några personer får lika många röster?

Röstade på mig själv för att bli borgmästare i Gandhinagar, står mot Nakula i valet. Dock har inte han några röster ännu, så..om han skulle få en röst och det står 1-1 mellan han och jag..vem vinner?

Den som kommer från det största partiet. I det här fallet är det väl du? BTP är väl det största partiet va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit i diskussioner med presidenten och hennes inaktivitet beror inte på henne utan på att kongressen är inaktiv. Hon kan inte föreslå nya lagar/skatter eftersom det inte finns några aktiva kongressledamöter som kan rösta på lagförslagen. :confused:

That's democracy for you.

Hon lyckades dock ändra något så att Indiens statskassa nu går med vinst vad gäller guld iaf. Alltid något...

In other news: På några dagar har vi lyft Indien från 41a plats på Top Countries-listan till 20e plats!!! :lol: Indien har gått förbi etablerade länder som t.ex. Ryssland, Finland och Tyskland! Detta är strålande nyheter och något som var och en förtjänar stort beröm för! Good us!

Fortsätt så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor