Krax Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Du är enda kandidaten i din stad. Jo men, kan jag inte rösta på folk i andra städer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jo men, kan jag inte rösta på folk i andra städer? Nej, man kan bara rösta på personer i sin stad. LOCAL elections. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Två röster! Vad händer när man vinner det lokala valet? TWEAK! Dags för en löneförhöjning nu när jag har 2.00 i food skill? Redigerad 20 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad händer när man vinner det lokala valet? Man blir borgmästare tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad skulle hända om några personer får lika många röster? Röstade på mig själv för att bli borgmästare i Gandhinagar, står mot Nakula i valet. Dock har inte han några röster ännu, så..om han skulle få en röst och det står 1-1 mellan han och jag..vem vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad skulle hända om några personer får lika många röster? Röstade på mig själv för att bli borgmästare i Gandhinagar, står mot Nakula i valet. Dock har inte han några röster ännu, så..om han skulle få en röst och det står 1-1 mellan han och jag..vem vinner? Den som kommer från det största partiet. I det här fallet är det väl du? BTP är väl det största partiet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Om man ska skicka invites, hur gör man för att bara skicka till en person (jag behöver inte skynda mig, därför frågar jag för att vara säker på att inte slösa bort invites)? Måste man skicka till två vänner samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Om man ska skicka invites, hur gör man för att bara skicka till en person (jag behöver inte skynda mig, därför frågar jag för att vara säker på att inte slösa bort invites)? Måste man skicka till två vänner samtidigt? Skriv bara in 1 epost, så skickar den bara en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Skriv bara in 1 epost, så skickar den bara en invite. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Den som kommer från det största partiet. I det här fallet är det väl du? BTP är väl det största partiet va? Aha ok . Och ja, vi är störst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hur länge håller local elections på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Hela dan...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag har varit i diskussioner med presidenten och hennes inaktivitet beror inte på henne utan på att kongressen är inaktiv. Hon kan inte föreslå nya lagar/skatter eftersom det inte finns några aktiva kongressledamöter som kan rösta på lagförslagen. That's democracy for you. Hon lyckades dock ändra något så att Indiens statskassa nu går med vinst vad gäller guld iaf. Alltid något... In other news: På några dagar har vi lyft Indien från 41a plats på Top Countries-listan till 20e plats!!! Indien har gått förbi etablerade länder som t.ex. Ryssland, Finland och Tyskland! Detta är strålande nyheter och något som var och en förtjänar stort beröm för! Good us! Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag kommer förlora valet, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Har röstat på StellHell nu, och "Kicken" har röstat på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Nu gick Porto in och röstade på sig själv. 6/7 från Calcutta har röstat, ingen kan komma ifatt mig. *Firar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag kommer förlora valet, hjälp! Fool of a took! Du skulle promotat dig själv bättre! Men du får väl försöka hitta en eller två personer att invita och be dom flytta till Mumbai och rösta på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Nu gick Porto in och röstade på sig själv. 6/7 från Calcutta har röstat, ingen kan komma ifatt mig. *Firar* eXotic bjuder på Champis i sina koja, KOM IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ifall det ser ut att gå käpprätt åt skogen för saffecool så har jag en biljett att sälja av om någon temporärt vill flytta till Mumbai och rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Jag! Jag! Jag! Jag flyttar för saffe! EDIT; Eller, jag har ju redan röstat. Går nog inte då Redigerad 20 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts