Nik. Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Mindre än tio minuter kvar till valdagen nu, hur känns det grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Mindre än tio minuter kvar till valdagen nu, hur känns det grabbar? Fan, jag som måste gå till skolan om 3 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Mindre än tio minuter kvar till valdagen nu, hur känns det grabbar? Spännande. Aja, lycka till då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) [url="http://www.erepublik.com/profile-104151.html"][b]Willie Bob[/b][/url] (Tackleberry) EDIT: StellHell har förresten fått min röst nu. Redigerad 20 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Fan, jag som måste gå till skolan om 3 min. sitter själv i skolan, första rasten började nyssl. ska bli spännande och se vem som vinner! Fortfarande osäker på vem jag ska rösta på, kommer de några fler presskonferenser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Fortfarande osäker på vem jag ska rösta på, kommer de några fler presskonferenser? Det är väl bara ett lokalt val och därför har du väl bara en (kanske två) kandidat att rösta på? EDIT: Hur kommer det sig förresten att jag inte kan se New Delhicious där man köper food? Redigerad 20 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 EDIT: Hur kommer det sig förresten att jag inte kan se New Delhicious där man köper food? Det blir så när vi inte har några varor att sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Galet. AccD och FOO hade visst mer kanidater än jag hade trott. Hur jag tror valet blir: Bangalore - AccD Bhopal - AccD Bhubaneswar - BTP (Tall Barr) Calcutta - BTP (eXotic) Chennai - BTP (Giz) Gandhinagar - BTP (Marky) Hyderabad - BTP (StellHell) Jaipur - BTP (Tweak) Lucknow - BTP (Catcat) Mumbai - Baal Stark from BTP party | Agdastoteles from AccD party (2 - 1 till AccD. Rösta!!!) New Delhi - AccD Patna - BTP (Xazzi) Raipur - Kicken from BTP party | lord of lol from AccD party (2 - 0 till AccD. RÖSTA!!!) Ranchi - BTP (Pico) Shillong - BTP (Djeamez) Thiruvananthapuram - solde from BTP party | minicouper from FOO party (0 - 0) Du kan rösta på dig själv, så glöm för fan inte detta idag! Allt du behöver göra är att gå till BTP's sida och sedan rösta. Det är självförklarande därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kanske är en dum fråga men, varför kan jag bara rösta på mig själv? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Woho, jag leder valet i Thiruvananthapurum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Rösta på mig i Mumbai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Ni som bor i Raipur för ju för fan rösta på Kicken! Han har noll votes mot två! Redigerad 20 februari, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Min plan på att stiga upp klockan nio och publicera presskonferensen sket sig totalt. Här är den i alla fall: http://www.erepublik.com/article-88602.html Det positiva är att jag, trots att jag är sent ute, ändå leder med 4 mot 1 och 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Rösta på mig i Mumbai! done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kan man (till nästa val) ställa upp på guvenörsplatsen för BTP fast vi redan har en kandidat? Jag vill ha Saffecools plats nämligen. Alternativt om jag flyttar till en annan provins (kan man flytta?) och blir politisk frontperson där. /Shantaram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Det går att flytta, köp en moving ticket. Redigerad 20 februari, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Varför just min? För att jag bor i Mumbai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Varför just min? Antagligen för att han bor i samma stad/provins/whatever som du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Flytta till nästa val. Det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Kanske är en dum fråga men, varför kan jag bara rösta på mig själv? :S Du är enda kandidaten i din stad. Min plan på att stiga upp klockan nio och publicera presskonferensen sket sig totalt. Här är den i alla fall: http://www.erepublik.com/article-88602.html Det positiva är att jag, trots att jag är sent ute, ändå leder med 4 mot 1 och 0. Det är knappast någon överraskning. Calcutta är BTP-land. Kan man (till nästa val) ställa upp på guvenörsplatsen för BTP fast vi redan har en kandidat? Jag vill ha Saffecools plats nämligen. Alternativt om jag flyttar till en annan provins (kan man flytta?) och blir politisk frontperson där. /Shantaram Kan säga att det var ett stort dilemma för mig att välja kandidat i Mumbai. Jag valde ändå saffecool, dels för att han har spelat det här sen 31.12. och dels för att jag halvt hade lovat honom platsen. Naturligtvis är det inte 100% säkert att han får kandidaturen i nästa val - det beror på hur han sköter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts