Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 "1 SEK = 525.25 INR" Holy crap, jag som har 1,80 SEK. Jag har ju bara 124.18 INR och så har jag så mycket i SEK! Yay! Vem har SEK som jag får köpa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Yay! Vem har SEK som jag får köpa?! Jag har 8 SEK. Hur mycket ska du ha för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Jag har 8 SEK. Hur mycket ska du ha för dom? Jag kan ta dom gratis... nämn ett resonligt pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) "1 SEK = 525.25 INR" Holy crap, jag som har 1,80 SEK. Jag har ju bara 124.18 INR och så har jag så mycket i SEK! 1 INR= 1151.09 SEK Står det när jag ska exportera till indien.. Tyvärr får man ju betalt i INR och det finns ingen som kan växla och det skulle aldrig vara dom priserna ändå Redigerad 19 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Jag kan ta dom gratis... nämn ett resonligt pris Du kan få dom för "1 SEK = 525.25 INR" Pico, jag donerar lite mer pengar till företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Jag har 90SEK som jag inte har någon användning för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Uppdaterad förstapost. Vad fattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Spelets namn är ju felstavat eRepubliC -> eRepublik? samt [url="http://www.erepublik.com/profile-72011.html"][b]Gizgiz[/b][/url] (GiZmo) Redigerad 20 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Spelets namn är ju felstavat eRepubliC -> eRepublik? samt [url="http://www.erepublik.com/profile-72011.html"][b]Gizgiz[/b][/url] (GiZmo) Vi vill inte ha med dig att göra, fuskis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vi vill inte ha med dig att göra, fuskis! Till mitt försvar så fuskar jag inte med Gizgiz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Done, done and done. Ser jag rätt eller är regionsvalen idag (20:e) eller den 92:a dagen i spelet (alltså, efter 09:00 i morgonbitti)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Nice Möjligt att få jobb hos Hyderabad Housing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Done, done and done. Ser jag rätt eller är regionsvalen idag (20:e) eller den 92:a dagen i spelet (alltså, efter 09:00 i morgonbitti)? Helt rätt, "imorgon" är det. Jag får ta och sätta klockan på ringning tidigt så man kan följa händelserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Done, done and done. Ser jag rätt eller är regionsvalen idag (20:e) eller den 92:a dagen i spelet (alltså, efter 09:00 i morgonbitti)? Ja, jag som satte min presskonferens till imorgon (Dag 92). Helt rätt, "imorgon" är det. Jag får ta och sätta klockan på ringning tidigt så man kan följa händelserna. Jag med, ska upp så tidigt jag bara kan så jag kan slänga in min presskonferens. Därför måste jag sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Presskonferans uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Presskonferans uppe. Stiligt skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Presskonferans uppe. Är jag bara dum eller blind, eller är texten packad med grammatik- och stavfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Är jag bara dum eller blind, eller är texten packad med grammatik- och stavfel? Mycket möjligt. Efter 10 timmar jobb är jag inte i toppform. Care to point them out? Istället för att jag ska läsa igenom och inte hitta några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Mycket möjligt. Efter 10 timmar jobb är jag inte i toppform. Care to point them out? Istället för att jag ska läsa igenom och inte hitta några.. Haha ja, förstår. Jag kan peka ut några... vänta ett slag bara... Edit: Ja... det man tänker mest på är "contry". Det är lite störande xD "let there be no more sicness." Lägg till k. "Q: You talks about hospitals." "India's inconpetent president Tremen" incompetent. "Q: You talk about corrution" P:et saknas xD Usch, nåt mer kan du hitta själv. Fyfan vad seg jag är, ska nog sova. Redigerad 20 februari, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Haha ja, förstår. Jag kan peka ut några... vänta ett slag bara... Edit: Ja... det man tänker mest på är "contry". Det är lite störande xD "let there be no more sicness." Lägg till k. "Q: You talks about hospitals." "India's inconpetent president Tremen" incompetent. "Q: You talk about corrution" P:et saknas xD Usch, nåt mer kan du hitta själv. Fyfan vad seg jag är, ska nog sova. Tackar tackar.. Drog igenom skiten genom word förhoppningsvis godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts