GiZmo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Allright, nu har jag fixat jobb... Fast det är skit lön 0.75 :S lol, hur mycket kostar en flygbiljett? I sverige, just nu, 12.80 SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Snabba svar... Tack, vart ser du det? Och hur köper man biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Snabba svar... Tack, vart ser du det? Och hur köper man biljett? Economy > Marketplace > Moving Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Okej, tack 1 minut efter, snabbt^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Är denna nån av er, ska jag acceptera? Dear Shantaram, You"ve received a job proposal from Indian Hospitality. Indian Hospitality is owned by Frodo Twinkle and belongs to the hospitals domain. Deion: Salary:���2 INR Do you accept this offer? Yes�No Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Om du vill vara manlig sjuksyster hos mig så ska du acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Vad innebär kvalitetsskillnaden på biljetter? Spelar det någon roll? Btw så anställer jag gärna er nykomlingar, Dude och Tackle... om ni är intresserade såklart! Bestämde mig dock inte för att pracka på er direkt in-game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Känat 0.68 sek -.- Jag är rik! Slavlön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Känat 0.68 sek -.- Jag är rik! Slavlön... fråga runt, nån kanska kan je dig pengar till en biljett så kan du börja dra in INR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Vad innebär kvalitetsskillnaden på biljetter? Spelar det någon roll? Btw så anställer jag gärna er nykomlingar, Dude och Tackle... om ni är intresserade såklart! Bestämde mig dock inte för att pracka på er direkt in-game. Jag vill gärna ha ett jobb, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Hur fixar jag INR då? Sitter fast i Sverige med slavlönen 0.70 SEK sen typ "räkningar" eller nått så fick 0.68... suck. *EDIT* Kan man ha flera jobb? Redigerad 19 februari, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Vad innebär kvalitetsskillnaden på biljetter? Spelar det någon roll? Btw så anställer jag gärna er nykomlingar, Dude och Tackle... om ni är intresserade såklart! Bestämde mig dock inte för att pracka på er direkt in-game. Visst visst, inom vilket gebit? Måste jag ändra nåt i mitt CV (har hospitals nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 New Delhic... är det en stad i Indien? Och ska jag flyga dit? Sämsta kvaliten 3.11 SEK kostar resan, ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Hur fixar jag INR då? Sitter fast i Sverige med slavlönen 0.70 SEK sen typ "räkningar" eller nått så fick 0.68... suck. *EDIT* Kan man ha flera jobb? Maah bara ett jobb och bara en lön per dag Men INR får du i india sen själv sitter jag med bara några ören så kan inte donera nått Edit: Staden spelar ingen roll sålänge det är i indien Redigerad 19 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Förstår inte hur man flyger :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) New Delhic... är det en stad i Indien? Och ska jag flyga dit? Sämsta kvaliten 3.11 SEK kostar resan, ska jag? Köpt moving ticket för 3.11 sek? O_O' Edit: Gå in på din profil sen trycker du på Change Location (under din avatar) Redigerad 19 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 health foo... 50 http://www.erepublik.com/parts/EN/star.gif 1.32 INR Omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Umberto: Får jag bli kandidat för Bhubaneswar igen, eller väljer du någon annan? Skulle vara bra att veta nu, eftersom valet är imorgon. Jag har en presskonferens att lägga upp nämligen. EDIT: Såg att jag är med igen. Redigerad 19 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Sääänk matpriset nu boys. 0,5 INR låter fint. Säg till om ni behöver bistånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Let's spy? http://erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=251 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts