eXotic Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Det var jag som skrev det där om valen tidigare men där finns ett "fel"/missförstånd. Det ordnas nämligen inget "presidentval" utan partiledaren för det parti som vinner kongressvalet (General Elections) blir automatiskt vald till president. Bra jobbat för övrigt! Jag vet, det är direktkopierat från din post. Okej, jag ska ändra på det. Edit: Sådär, nu borde det stämma va? Redigerad 19 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Edit: Sådär, nu borde det stämma va? Japp. --- Tall Barr (Yukoai) har enligt Rootas skickat spam-pm till medlemmar i Accion. Detta är givetvis helt emot partiets principer. Yukoai fråntas därför tillfälligt borgmästarkandidaturen i Bhubaneswar i väntan på att han ger en förklaring. Redigerad 19 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Japp. --- Tall Barr (Yukoai) har enligt Rootas skickat spam-pm till medlemmar i Accion. Detta är givetvis helt emot partiets principer. Yukoai fråntas därför tillfälligt borgmästarkandidaturen i Bhubaneswar i väntan på att han ger en förklaring. Jag skickade bara ett PM och det var till Tranis. Jag kom på efteråt att det antagligen var en dålig idé. Jag tog bort det ur utkorgen kort efter att jag skickade det i hopp om att han inte skulle få läsa det. Men han kunde se det ändå. Jag ber så mycket om ursäkt. Något liknande kommer absolut INTE ske igen. Redigerad 19 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Jag vill gärna ha ett jobb. Heter Baal Stark. Umberto @ Ställer gärna upp i borgmästarval i Mumbai. Redigerad 19 februari, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Jag vill gärna ha ett jobb. Heter Baal Stark. Umberto @ Ställer gärna upp i borgmästarval i Mumbai. Update på listan: Ännu en update. Edit: Borde ha fått med alla medlemmar från GTAsajten nu? Redigerad 19 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Varför, ger alla Rootas kumpaner guld och pengar till VoXx? Har Rootas vart ensam invånare i hela Indien tills vi kom?' Denna VoXx flyttade dessutom precis till Österrike Redigerad 19 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Varför, ger alla Rootas kumpaner guld och pengar till VoXx? Har Rootas vart ensam invånare i hela Indien tills vi kom?' Denna VoXx flyttade dessutom precis till Österrike JÄVLAR!! Vad var det jag sa. När vi har återställt Indien till dess former glory ska jag ta upp jakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 En invite vore trevligt, min adress står i profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Jag skickade bara ett PM och det var till Tranis. Jag kom på efteråt att det antagligen var en dålig idé. Jag tog bort det ur utkorgen kort efter att jag skickade det i hopp om att han inte skulle få läsa det. Men han kunde se det ändå. Jag ber så mycket om ursäkt. Något liknande kommer absolut INTE ske igen. Jag hoppas det. Jag vill gärna ha ett jobb. Heter Baal Stark. Umberto @ Ställer gärna upp i borgmästarval i Mumbai. Uppfattat. Varför, ger alla Rootas kumpaner guld och pengar till VoXx? Har Rootas vart ensam invånare i hela Indien tills vi kom?' Denna VoXx flyttade dessutom precis till Österrike Hmm. Det är ju inte helt omöjligt att Rootas & co nu kommer att lämna Indien pga att vi kom och förstörde deras planer att ta över landet. VoXx har dessutom startat ett nytt parti i Österrike. _____________ Btw. Madame President har varit aktiv idag! @Dude: skickad. Redigerad 19 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 En invite vore trevligt, min adress står i profilen. Fick du invite? är jag sent ute som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Fick du invite? är jag sent ute som vanligt? Jag skickade. --- @Tweak! Give us food! Redigerad 19 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) ööh...kollade på marketplace nyss..vart fan är vårat food company? Edit: såg den inte där men den finns ju wtf *CONFUSED* D: Redigerad 19 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Jag skickade. Sådärja, suttit i en halvtimme och tänkt ut ett passande namn http://www.erepublik.com/profile-104061.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Tack till Jazz for invite. Jag är Willie Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 ööh...kollade på marketplace nyss..vart fan är vårat food company? Edit: såg den inte där men den finns ju wtf *CONFUSED* D: Företagen syns bara där när dom har varor i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Någon som kan hjälpa mig med vad jag ska göra först? Hur bör jag förresten göra mitt CV (hur mycket INR / day?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Någon som kan hjälpa mig med vad jag ska göra först? Hur bör jag förresten göra mitt CV (hur mycket INR / day?)? Finns en briljant FAQ på en sida bak eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Någon som kan hjälpa mig med vad jag ska göra först? Hur bör jag förresten göra mitt CV (hur mycket INR / day?)? Lägg bara ut det, du bestämmer inte din lön iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) @Tweak! Give us food! I can give you food Nah, skojja bara -------------------------------- I Observations kanske man ska skriva sin skill? Dunno, de jag gjorde iaf Redigerad 19 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Allright, nu har jag fixat jobb... Fast det är slav lön 0.75 :S lol, hur mycket kostar en flygbiljett? *EDIT* Ändrade ord Redigerad 19 februari, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts