Umberto Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Det är sant! Men jag tror att om vi får in mer nytt folk så kan vi absolut ha en chans att iallafall komma in i "riksdagen". Folk lär ju tröttna på deras total dominans någon gång! Haha, det tror jag inte. För att ha en chans att komma in i parlamentet måste vi arbeta oss fram i mindre partier. I FBs parti är det helt omöjligt att avancera eftersom där redan finns så många etablerade politiker. Därför tycker jag att vi gtasajtare (och de som jobbar på gtasajten housing) alla ansluter oss till Piratpartiet istället! Sedan när vi är tillräckligt många kan vi eventuellt bilda ett eget parti. Redigerad 9 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Haha, det tror jag inte. För att ha en chans att komma in i parlamentet måste vi arbeta oss fram i mindre partier. I FBs parti är det helt omöjligt att avancera eftersom där redan finns så många etablerade politiker. Därför tycker jag att vi gtasajtare (och de som jobbar på gtasajten housing) alla ansluter oss till Piratpartiet istället! Sedan när vi är tillräckligt många kan vi eventuellt bilda ett eget parti. Haha! Det var ungefär så jag menade.. Att ta en eventuell plats i FB är nog ganska jobbigt, och svårt som du säger. Vi börjar alltså genom att arbeta oss fram i piratpartiet, och startar efter ett tag ett eget? Is that a plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Haha! Det var ungefär så jag menade.. Att ta en eventuell plats i FB är nog ganska jobbigt, och svårt som du säger. Vi börjar alltså genom att arbeta oss fram i piratpartiet, och startar efter ett tag ett eget? Is that a plan? Japp. Du kan ju ta och meddela arbetarna på gtasajten housing att de skall joina Piratpartiet. Annars får de sparken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Japp. Du kan ju ta och meddela arbetarna på gtasajten housing att de skall joina Piratpartiet. Annars får de sparken.. Eller väldigt liten lön... Känns som vi behöver en anti FB tidining så vi kan få i dem lite propaganda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Tack tack stellan (tror jag!) Nickar Gizgiz, zizzy kan du anställa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Eller väldigt liten lön... Känns som vi behöver en anti FB tidining så vi kan få i dem lite propaganda! Men gör det då!! T.ex. DU är ju fortfarande med i FBs parti! Vem är den där niiiix som skickar pengar till dig btw? Flera användare, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Så gizmo du har jobberbjudande! niiiix är min polare, tvingade honom donera allt till företaget, får se om han börjar spela. Redigerad 10 februari, 2008 av zizzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Tack tack stellan (tror jag!) Nickar Gizgiz, zizzy kan du anställa mig? å Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 å Huh? Hmm.. inte stellan.. *kollar förra sidan* LAWL Tack Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Hmm.. inte stellan.. *kollar förra sidan* LAWL Tack Umberto Eh? Not me. Du "bekräftade" ju aldrig din mail. Redigerad 10 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Eh? Not me. Du "bekräftade" ju aldrig din mail. Men! Tack till den som skickade en inbjudan till mig då >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Men! Tack till den som skickade en inbjudan till mig då >_> Har du accepterat jobbet på GTAsajten housing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Har du accepterat jobbet på GTAsajten housing? Yes box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Jag tackar inte nej till en invite. Nu är jag reggad. Finns det jobb på GTAsajten housing? Redigerad 12 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Nu är jag reggad. Finns det jobb på GTAsajten housing? Självklart! Vad heter du i spelet? Nu har förövrigt GTAsajten Housing byggt klart sitt första hus och de är ute för försäljning. Priset la jag på 98,98kr. Snart har många av arbetarna 2.0 i skills vilket betyder löneökning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Självklart! Vad heter du i spelet? Nu har förövrigt GTAsajten Housing byggt klart sitt första hus och de är ute för försäljning. Priset la jag på 98,98kr. Snart har många av arbetarna 2.0 i skills vilket betyder löneökning! Nickar Catcat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Nickar Catcat. Okej! Du måste spara ett CV först! Det gör du genom att trycka Economy > Find job! Där kan du fylla i vad som helst, bara du tryckar "save CV" så fixar jag resten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Okej! Du måste spara ett CV först! Det gör du genom att trycka Economy > Find job! Där kan du fylla i vad som helst, bara du tryckar "save CV" så fixar jag resten! Klar. 2 SEK om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Självklart! Vad heter du i spelet? Nu har förövrigt GTAsajten Housing byggt klart sitt första hus och de är ute för försäljning. Priset la jag på 98,98kr. Snart har många av arbetarna 2.0 i skills vilket betyder löneökning! Det var på tiden! Kom ihåg att jag inte nöjer mig med mindre än 10 sek! --- Jag måste säga att jag är smått irriterad på iwex som inte reggade sig trots att jag slösade en invite på honom, enligt hans begäran. A big no-no, sådant. Redigerad 12 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Det var på tiden! Kom ihåg att jag inte nöjer mig med mindre än 10 sek! --- Jag måste säga att jag är smått irriterad på iwex som inte reggade sig trots att jag slösade en invite på honom, enligt hans begäran. A big no-no, sådant. Haha! nja, men sådär 3SEK ska vi väl kunna fixa iallafall. Hur går det "catcat"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts