Vinnie Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Är det enda sättet? Du kan byta INR mot guld med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Du kan byta INR mot guld med! Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Alltså, jag förstår inte mycket här.. Jag har hittills lyckats byta avatar, blivit vän med eXotic och gått med i Umbertos parti? Vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Alltså, jag förstår inte mycket här.. Jag har hittills lyckats byta avatar, blivit vän med eXotic och gått med i Umbertos parti? Vad ska jag göra nu? jobba, sitta och glo på en sida som det inte kommar hända nått kul på förens nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Alltså, jag förstår inte mycket här.. Jag har hittills lyckats byta avatar, blivit vän med eXotic och gått med i Umbertos parti? Vad ska jag göra nu? Lägga upp ditt CV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Lägga upp ditt CV. Ska jag kryssa i den sortens industri som jag är intresserad av? Hur vet jag vad jag är intresserad av? Jag vill ju helst jobba i någon utav forumiternas företag.. Och vad ska jag kräva för lön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Ska jag kryssa i den sortens industri som jag är intresserad av? Hur vet jag vad jag är intresserad av? Jag vill ju helst jobba i någon utav forumiternas företag.. Och vad ska jag kräva för lön? Jag föreslår att du ger dig in i sjukhusindustrin tillsammans med Godfather. Begär du mer än 2 INR i lön skjuter vi knäna av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Någon som har en invite liggandes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Någon som har en invite liggandes? Epost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag föreslår att du ger dig in i sjukhusindustrin tillsammans med Godfather. Begär du mer än 2 INR i lön skjuter vi knäna av dig. Låter vettigt. Okej, vad ska jag skriva i observatories-rutan? (Fan, jag fattar inte hur ni kan fatta allting så fort. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Tackar inte nej till invite heller, kommer att revolutionera spelet med min briljanta plan. Mail, profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Någon som kan dra en snabb genomgång vad jag missat i denna tråd? orkar 37 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Epost? burri_curri@hotmail.com Edit: Tack Redigerad 18 februari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) pingistobbe & burri_curri är invitade. VÄLJ INDIEN SOM LAND, INTE SVERIGE!! Kebab; skriv ingenting, bara lägg ut ditt CV illa kvickt. kobbe; kort och gott har Umberto startat ett parti som GTAsajtarna gått med i. Vi har ett matföretag, ett sjukhusföretag och ett housingföretag som drivs av diverse medlemmar. Vårat mål är att störta både Indiens nuvarande president och lymmeln Rootas för att till sist ta över världen och göra upp med zizzy som blåste oss alla i trådens början. Redigerad 18 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) burri_curri@hotmail.com EDIT:JAG ÄR SEG HEST HÅHÅ ... Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Låter vettigt. Okej, vad ska jag skriva i observatories-rutan? (Fan, jag fattar inte hur ni kan fatta allting så fort. ) Det spelar ingen roll, det är ju ett CV. Men du behöver ju inte impa på någon då vi vet att GoF kommer anställa dig. (Annars jävlar! ) Pico! Varför har du inte svarat på mitt PM på Erepublik? Redigerad 18 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) VÄLJ INDIEN SOM LAND, INTE SVERIGE!! ...fan Redigerad 18 februari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) ...fan Dax att flytta de första man göra.. kuul EDIT: vi behöver en redigerad första post med info på Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Dax att flytta de första man göra.. kuul Är det möjligt? Kostar det mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 ...fan Nåja, hör runt här om någon kan skicka dig lite pengar (Gubbfadern? ) som du kan växla till en biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts