Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 1.60 Food 1.00 Gifts 1.00 Hospitals 1.60 Housing 1.00 Media 1.00 Moving 1.20 Weapons Housing eller mat? SJUKHUS SÅKLART, WÄÄÄÄH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Vi är billigast igen, utan fusk. Fuck Gizmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 nice tweak! funderar på att gå över till sjukhuset, De ser ut att behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 nice tweak! funderar på att gå över till sjukhuset, De ser ut att behövas Ja för fan, jag och Godfather är helt själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jafan, mer Dr Turk's please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Ja för fan, jag och Godfather är helt själva. Now im in! Edit: vi ska inte göra nån snygg lista på vad alla heter kanske? Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Now im in! Edit: vi ska inte göra nån snygg lista på vad alla heter kanske? Trist att vi inte kan göra det i första posten, bara. Något för Stell, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Trist att vi inte kan göra det i första posten, bara. Något för Stell, kanske? Steel my thougt ay! Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Hora. Borde inte vi kunna få dig bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Hora. Borde inte vi kunna få dig bannad? jag vill smeka bannk-nappen på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Hora. Borde inte vi kunna få dig bannad? Mjeeh.. Lite konkurrens är aldrig fel Ja ja.. Höjde lite igen Redigerad 18 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Hora. Borde inte vi kunna få dig bannad? Har man bevis att lägga fram för admin ska det nog ordna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Finns inga bevis, noga med att byta ip o sånt... Samt köra pengatvätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Har kört Erepublik ett tag, upptäckte denna tråden idag. Heter Baal Stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Har kört Erepublik ett tag, upptäckte denna tråden idag. Heter Baal Stark. vart bor du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Hur fan får man gold? Man får ju bara INR när man jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 vart bor du då? Bor i Sverige, ska försöka ta mig till India. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Jag har som sagt också 10 guld, halvvägs vi är. --- Då är det bara att bege sig ut! Uhm, men som borgmästare kan jag ju bara bestämma om sjukhus och om skatter? Så det är inte speciellt mycket jag kan lova.. Väl? Jag ska allt kontakta en tidning, kanske flera! Ska sätta mig och skriva ihop någonting att skicka ut till befolkningen i min stad, även om jag räknar med vinst då jag redan har två Sajtare i min stad. (Nåde er om ni röstar på någon annan! ) Nej, du kan inte lova så mycket egentligen, men du får väl ta och rollspela lite.. "En elefant till alla som röstar på mig!" Det är iaf viktigt att partiet finns representerat på regional nivå. Finns det nåt sätt att se vilka mer än jag som bor i Jaipur? Nu kan man bara se att 4 st bor där och att 1 är online. Ska erbjuda dem välbetalda jobb mot röster.. Jag tror inte man kan se vem som bor var.. Scan från Sverige har gett sig på den indiska marknaden med sin mat och är både billigare och bättre. Illa, illa... En aktiv president kunde höja tullarna så att priset på utländsk mat skulle stiga, tyvärr verkar presidenten vara inaktiv. Töntigt. Mycket. Riktigt lågt, omoget och löjligt. Kanske Stell kunde ta och skjuta en temp-ban på Fähunden så slipper vi iaf att se honom här på forumet? Jag menar, folk har blivit bannade för mindre! Hur fan får man gold? Man får ju bara INR när man jobbar. Invita nya medlemmar. Redigerad 18 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Invita nya medlemmar. Är det enda sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts