eXotic Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Darn. Jag har iaf 10 guld (rent guld) som jag kan skänka. Jag tycker definitivt att DU borde bli VD för ett framtida företag. Hur har ni andra det med guld? (dvs rent guld) --- @eXotic: Naturligtvis. Eftersom det är regionala val ansvarar varje kandidat för hur han gör i sin region men jag rekommenderar att ni startar någon form av kampanj, kanske genom att kontakta personer i er stad eller genom att skriva insändare i någon tidning (använd gärna etablerade tidningar -Bollocks, Gandhi Gazette). Kom ihåg att det är en hel månad till nästa borgmästarval, det är alltså NU det gäller! Jag hoppas också att tidningarna skriver något allmänt om borgmästarvalet. Intervjuer perhaps? Jag har som sagt också 10 guld, halvvägs vi är. --- Då är det bara att bege sig ut! Uhm, men som borgmästare kan jag ju bara bestämma om sjukhus och om skatter? Så det är inte speciellt mycket jag kan lova.. Väl? Jag ska allt kontakta en tidning, kanske flera! Ska sätta mig och skriva ihop någonting att skicka ut till befolkningen i min stad, även om jag räknar med vinst då jag redan har två Sajtare i min stad. (Nåde er om ni röstar på någon annan! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Finns det nåt sätt att se vilka mer än jag som bor i Jaipur? Nu kan man bara se att 4 st bor där och att 1 är online. Ska erbjuda dem välbetalda jobb mot röster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Finns det nåt sätt att se vilka mer än jag som bor i Jaipur? Nu kan man bara se att 4 st bor där och att 1 är online. Ska erbjuda dem välbetalda jobb mot röster.. Undrar precis samma sak. Skulle behöva få kontakt med dom i Bhubaneswar. Erbjud dom låga skatter och sjukhus, det kör jag med iallafall. Redigerad 18 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Tar gärna emot uttalanden från alla borgmästarkandidater, det är bara att PM:a (lisk). Om ni vill synas i samband med Bollocks, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag sitter på 2 invites kvar, så om nån behöver så kan jag sicka och sen donera guldet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 De skulle ha ett ställe där man kan göra uttalanden. Känns så konstigt tidningarna helt plötsligt bara skriver "Han har sagt det inför valet och han lovade det". Borde finnas ett ställe där man kan tala ut, som på en presskonferens, sedan får tidningarna kolla där och skriva om det de ser och tolka det på egen hand. Skulle kännas grymt skoj att gå tillväga på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Scan från Sverige har gett sig på den indiska marknaden med sin mat och är både billigare och bättre. Illa, illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Scan från Sverige har gett sig på den indiska marknaden med sin mat och är både billigare och bättre. Illa, illa... Det är GiZmo som är i farten. Han vill slå ut oss sajtare. Ska tydligen skapa företag även i de andra kategorierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 fick jobb erbjudande på "Indian Hospitality" Enligt lilla spammis så var det ett företag från sajten. Vad ska jag göra? stanna på maten eller? Tell my you wise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det är GiZmo som är i farten. Han vill slå ut oss sajtare. Ska tydligen skapa företag även i de andra kategorierna.Töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Scan från Sverige har gett sig på den indiska marknaden med sin mat och är både billigare och bättre. Illa, illa... Höj kvalitén och sänk priset dåra, simple as mos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Höj kvalitén och sänk priset dåra, simple as mos Det kostar 20G att höja kvaliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det kostar 20G att höja kvaliteten. om jag invitar några så är vi halvvägs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 om jag invitar några så är vi halvvägs! Inget fuffens, hörru. Vi kör rent spel, till skillnad från GiZmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Inget fuffens, hörru. Vi kör rent spel, till skillnad från GiZmo. Jo men jag letar efter seriösa vänner som vill stanna, dock är alla negativa så.. EDIT: Always: You got me all right! Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Inget fuffens, hörru. Vi kör rent spel, till skillnad från GiZmo. Jag tror han menade att han har två inviter och om han använder dem så är han halvvägs till 20G. Har Jazz fått nån invite än? Annars kan ju xXxGemagexXx skicka till honom. Redigerad 18 februari, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det kostar 20G att höja kvaliteten. Jag kan donera 5 guld i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det kostar 20G att höja kvaliteten. Det var tamejfan inte snällt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Juste, idag blev det ju dag 90! Fram med skumpan! EDIT: de skulle bli en bild också. http://img177.imageshack.us/img177/2908/dagnitttiooohj9.th.png där kom den också Redigerad 18 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) 1.60 Food 1.00 Gifts 1.00 Hospitals 1.60 Housing 1.00 Media 1.00 Moving 1.20 Weapons Housing eller mat? Redigerad 18 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts