Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) 2.0! Btw, ärade arbetskollegor. Detta kanske är ett bakslag, men för att få individlöner tycker jag nu i efterhand att lönen ska utgå från ens produktivitet. Dvs. att en person med 1.0 ska ha 1 INR, medans en person med 2.0 ska ha 2 INR. Lönerna är såklart väldigt låga just nu, men inom en framtid kan detta betyda 10 INR för 1.0 och 20 INR för 2.0. Dvs. För varje dag man jobbar så höjs lönen med 0.1 INR. Vilka är med mig? Låter inte så pjåkigt. Tycker att alla "våra" företag ska ligga på samma löner, så att folk inte slutar av den orsaken. edit: Det blev lite konstigt. Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Vilka är med mig? *Räcker upp en hand* Jag är inte här för att tjäna pengar, jag är här för att hjälpa till på vägen till världsherravälde! Spammis, skitbra sagt. Att alla våra företag lägger lönerna enligt Stellans uttalande vore en bra idé. Redigerad 17 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 2.0! Btw, ärade arbetskollegor. Detta kanske är ett bakslag, men för att få individlöner tycker jag nu i efterhand att lönen ska utgå från ens produktivitet. Dvs. att en person med 1.0 ska ha 1 INR, medans en person med 2.0 ska ha 2 INR. Lönerna är såklart väldigt låga just nu, men inom en framtid kan detta betyda 10 INR för 1.0 och 20 INR för 2.0. Dvs. För varje dag man jobbar så höjs lönen med 0.1 INR. Vilka är med mig? Låter bra det. Kan dock inte börja jobba direkt, eftersom jag redan har använt dagens arbetstillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) 2.0! Btw, ärade arbetskollegor. Detta kanske är ett bakslag, men för att få individlöner tycker jag nu i efterhand att lönen ska utgå från ens produktivitet. Dvs. att en person med 1.0 ska ha 1 INR, medans en person med 2.0 ska ha 2 INR. Lönerna är såklart väldigt låga just nu, men inom en framtid kan detta betyda 10 INR för 1.0 och 20 INR för 2.0. Dvs. För varje dag man jobbar så höjs lönen med 0.1 INR. Vilka är med mig? Låter väl helt ok om du kör 1 - 2.99 får 2 INR! Redigerad 17 februari, 2008 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 2.0! Btw, ärade arbetskollegor. Detta kanske är ett bakslag, men för att få individlöner tycker jag nu i efterhand att lönen ska utgå från ens produktivitet. Dvs. att en person med 1.0 ska ha 1 INR, medans en person med 2.0 ska ha 2 INR. Lönerna är såklart väldigt låga just nu, men inom en framtid kan detta betyda 10 INR för 1.0 och 20 INR för 2.0. Dvs. För varje dag man jobbar så höjs lönen med 0.1 INR. Vilka är med mig? Ja, jag håller med. Företagsägarna kan bestämma löner enligt hur mycket pengar företaget drar in. Lämnade Tweaks matfabrik nu ( ) och lade ut mitt CV btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Låter ganska bra, ja. Tycker dessutom att alla "våra" företag ska ligga på samma löner, så att folk inte hoppar av bara av den orsaken. Jo, det var självklart grundtanken. Alla våras företag ska hålla samma löner så gått det går (lek med tanken att det blir massflytt till indien. Då kommer det behövas mer mat, vilket kommer öka deras inkomst och då kan lönerna där höjas.) Detta kan motverkas genom att man tar det överläggade från sin lön (du får 5 INR, du har 2.0 i prod.) Alltså skänker du dina 3 INR till dom andra företagen för att gämna ut grundlönerna för alla. Lagom kommunistiskt kan tyckas. Jag kommer inte ändra några löner förens jag vet att alla mina arbetare är okej med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Indian Food är till salu. Ska man köpa?Möjligen för att dra ner den i konkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vilka är med mig? Visst låter det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Någon som har en invite? (Om det nu behövs :/ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Välkommen till Erepubliksajtens forum. Denna tråd bör klistras imo. (åtminstone tillfälligt) @Xazzi: PMa din mail -- Igen: Vem är Argus? Redigerad 17 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stell, jag kickade icke-gtasajtaren NastyCrew som jobbar för 1 INR om dagen. Se till att anställ honom. Fler behöver lämna matbranschen och joina någon annan, Gizgiz kan gå då han bara har 1,20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Denna tråd bör klistras imo. (åtminstone tillfälligt)Behövs väl knappast..? Fler behöver lämna matbranschen och joina någon annan, Gizgiz kan gå då han bara har 1,20.Vill helst inte beblanda mig med Frodokrullet, för han fuskar, eller hur? Finns det plats i husbygget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stell, jag kickade icke-gtasajtaren NastyCrew som jobbar för 1 INR om dagen. Se till att anställ honom. Fler behöver lämna matbranschen och joina någon annan, Gizgiz kan gå då han bara har 1,20. NastyCrew är min IRL-polare. Jag ber honom söka Stellans jobb ASAP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vill helst inte beblanda mig med Frodokrullet, för han fuskar, eller hur? Finns det plats i husbygget? Eru sepp eller?! Vad menas med Unit: 1.84 / 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Umberto, hade inte du fått mer invites en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Umberto, hade inte du fått mer invites en gång? YEZ. WAI? Redigerad 17 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Eru sepp eller?! Well, kort och gott. Fuskar du? Vill ju helst inte få en ban-stämpel i pannan... Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Well, kort och gott. Fuskar du? Nixpix Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 YEZ. WAI? Bara undrade, eftersom det är bra att vi får mer invites om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vad menas med Unit: 1.84 / 2000? Klar med 1.84 av 2000 units. Vid 2000 blir det ett hus. Så det är ett tag kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts