Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 I would appreciate it. Vad heter du? Har du lagt ut ditt CV? (Economy > Find a job) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Men pakistan är så starka Man kan inte ha 2 jobb samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Men pakistan är så starka Man kan inte ha 2 jobb samtidigt? Nix, då övertrasserar man inkomsten vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Men pakistan är så starka Man kan inte ha 2 jobb samtidigt? Nope. Endast 1 jobb är det som gäller. --- Pakistan har väl Sverige som första mål? Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vad heter du? Har du lagt ut ditt CV? (Economy > Find a job) Jag heter solde. Ja, det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Hur blir det med konkurrens och allt sånt där nu? Ska vi försöka ha en tredjedel av alla arbetare var inom gtasajten-företagen eller? För annars kan nog Godfather konkurrera ut mig rätt snabbt med sina 1000 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Vi delar upp såklart, jag är ingen ärkebov edit: yo.yo har ett jobbförslag, och jag startar en tidning som heter Kamasutra Orientation Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nope. Endast 1 jobb är det som gäller. --- Pakistan har väl Sverige som första mål? Då hannar man väl i mat-branchen! -- hoppas de, dock känns de lättare för dom att ta oss som ligger närmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vi delar upp såklart, jag är ingen ärkebov Fint! Vad ska vi ha för löner och sånt där? Om jag får mindre anställda kommer väl förmodligen de som jobbar kvar kunna få lite mer än 2 INR om dagen, så länge produktionen går hyfsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Hyderabad Housing skapat. Dom som vill ha hus bör joina asap. Tänkte att vi börjar smått med bara ett fåtal arbetare så vi får ut några hus, sen kan vi öka produktiviteten. Vad är ett lagom pris för ett hus? Hur många ska vi ha som första runda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Hur gör vi nu med arbetsfördelningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Hyderabad Housing skapat. Dom som vill ha hus bör joina asap. Tänkte att vi börjar smått med bara ett fåtal arbetare så vi får ut några hus, sen kan vi öka produktiviteten. Vad är ett lagom pris för ett hus? Hur många ska vi ha som första runda? Jag vill joina EDIT: Som eXotic säger, hitta mitt CV! Redigerad 17 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stellan, leta upp mitt CV, jag vill bygga hus så jag kan ha ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Nu finns alltså följande saker från GTAsajten? Partier: Bombay Tea Party [umberto] Jobb: New Delhicious [Tweak] Hyderabad Housing [stellHell] Indian Hospitality [Godfather] Tidningar: Bollocks [spam Snuten] Kamasutra Orientation [Godfather] The Gandhi Gazette [Pico] Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu finns alltså följande saker från GTAsajten? Partier: Bombay Tea Party [umberto] Jobb: New Delhicious [Tweak] Hyderabad Housing [stellHell] Indian Hospitality [Godfather] Och så tidningar, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu finns alltså följande saker från GTAsajten? Partier: Bombay Tea Party [umberto] Jobb: New Delhicious [Tweak] Hyderabad Housing [stellHell] Indian Hospitality [Godfather] Och ett otal tidningar, men det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Stell, du är också på att ta en tredjedel av arbetskraften var? Jag föreslår att de med högst Food Skills (eller gäller deras skills allt arbete?) stannar kvar hos mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Resignade. Du är självklar partiledare. Kan ställa upp som Regionsledare, thats all. Okej. Då gör vi så. Listan på borgmästarkandidater: Tall Barr Bhubaneswar Giz Chennai Marky Gandhinagar Tweak Jaipur Catcat Lucknow StellHell Hyderabad Kicken Raipur Pico Ranchi eXotic Calcutta Efter att jag har skrivit ett litet pressmeddelande kommer jag att ta itu med kongressvalslistan. --- Angående de nya företagen så tycker jag att de som har hög food-skill naturligtvis bör stanna i Tweaks företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Och ett otal tidningar, men det stämmer Uppdaterat nu. Så det bör stämma. -- Vem är Tall Barr föresten? Edit: Har 1.40 i Food skill och 1.60 i Housing, ska jag fortförande vara kvar i New Delhicious då? Eller ska jag söka till StellHell's jobb? Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag kommer nu att börja utse borgmästarkandidaterna. 11 av er har intagit en uuh... "fientlig" position gentemot mig genom att omedelbart välja att ställa upp i partiledarval, naturligtvis är detta något jag inte kan ignorera. Oj då, resignar då. Trodde det handlade om att vara riksdagskandidat och inte partiledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts