StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nån som vill invita mig? solde@live.se Invitad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Invitad. Tack. Edit: Nån som har ett jobb till mig? Redigerad 17 februari, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Nu har jag ett account, proxyskyddat och jätterent. Får jag vara med och jobba igen nu? Frodo Twinkle Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu har jag ett account, proxyskyddat och jätterent. Får jag vara med och jobba igen nu? Frodo Twinkle Gaaah. Det är inte "Hector Halvdan" du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Fan, fan, fan! Någon som har några som helst SEK kvar? Behöver pronto, 1 räcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Fan, fan, fan! Någon som har några som helst SEK kvar? Behöver pronto, 1 räcker! Jag har 1.80 kvar. Skickar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Det är inte "Hector Halvdan" du pratar om? Nej, för fan. Frodo Twinkle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Godfather: Skicka Goffy till ett annat land, då har Rootas inget bevis. Det går inte att lämna Indien eftersom det inte finns några moving-företag! --- Nu är vi största parti btw! Det är bra eftersom om ett borgmästarval blir jämnt vinner den kandidat som kommer från ett större parti. -- Jag kommer nu att börja utse borgmästarkandidaterna. 11 av er har intagit en uuh... "fientlig" position gentemot mig genom att omedelbart välja att ställa upp i partiledarval, naturligtvis är detta något jag inte kan ignorera. Redigerad 17 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Det går inte att lämna Indien eftersom det inte finns några moving-företag! Det är ganska värdelöst, EDIT: Btw, hur många bor i Calcutta? Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 @Pico: Du menar sjukhusföretaget? Det är nämligen borgmästarna som sköter sjukhusen. Mycket riktigt. Hade en koja att riva så det blev i hast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Det är ganska värdelöst, EDIT: Btw, hur många bor i Calcutta? Jag och Lajjan bor där i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Åh, fyfan! Grannar, vad nice. Jag har fortfarande en stor summa pengar förresten, så säg till om ni behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Det går inte att lämna Indien eftersom det inte finns några moving-företag! Det är riktigt dåligt. Det är ganska värdelöst, EDIT: Btw, hur många bor i Calcutta? 7st. Du kan kolla hur många som bor i varje stad här: http://www.erepublik.com/country-48.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag har 1.80 kvar. Skickar nu. Tusen tack! Har nu 40 guld, sa någon sjukhus eller är hus mer angeläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Tusen tack! Har nu 40 guld, sa någon sjukhus eller är hus mer angeläget? Jag har 35, så jag kan köra på det du väljer att inte starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag upprepar min fråga: Är det nån som har ett jobb till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 De börjar bli riktigt najs nu ju! Hoppas bara inte våran fientliga granne startar krig med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) De börjar bli riktigt najs nu ju! Hoppas bara inte våran fientliga granne startar krig med oss Pakistan? Äh, 4chan. Vilka jävla fjollor EDIT; Nu öppnar jag ett sjukhus fan EDIT2; yo.yo, av mig såklart Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag kommer nu att börja utse borgmästarkandidaterna. 11 av er har intagit en uuh... "fientlig" position gentemot mig genom att omedelbart välja att ställa upp i partiledarval, naturligtvis är detta något jag inte kan ignorera. Resignade. Du är självklar partiledare. Kan ställa upp som Regionsledare, thats all. @Gof: Då är det bara för mig att öppna ett Housingcompany do.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Pakistan? Äh, 4chan. Vilka jävla fjollor EDIT; Nu öppnar jag ett sjukhus fan EDIT2; yo.yo, av mig såklart I would appreciate it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts