Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Okej, lite ordning och reda nu. Vad sker härnäst? Sjukhus, housingfirma eller vapenföretag? Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld. Menar du vad vi alla har tillsammans? Jag har som sagt 10 guld i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Okej, lite ordning och reda nu. Vad sker härnäst? Sjukhus, housingfirma eller vapenföretag? Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld. Vad jag vet så ska Guardian starta husfirma så snart han fått ihop tillräckligt med guld. Finns väl planer på sjukhus med, vem som ska driva det företaget får nån annan svara på. vapenföretag är inte aktuellt i nuläget (antar jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 10 än så länge, kostar det 40? Okej, lite ordning och reda nu. Vad sker härnäst? Sjukhus, housingfirma eller vapenföretag? Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld. Det kostar 40 guld, ja. Jag har ingen aning om hur mycket guld vi har men jag tror vi kan få ihop 40 guld (utan fusk naturligtvis) relativt lätt. Jag röstar för att vi samlar ihop guld till en sjukhusfirma med eXotic som VD. Vad tycker ni andra? Btw. Om det finns någon som absolut inte vill vara borgmästarkandidat så meddela asap. --- Btw2. Från erepubliks forum: Wups in italy he was swedish he came in italy with a lot of money made by donation from a1,a2, b1,b2,b3,ikoe etc... a little bit strange??? please check it's ruining italy society Wups <em>Message modified by author on 15.02.2008</em> WUPS in italy: i confirm, he has a list of donators like a1,a2,a3,a4... then FOR EXAMPLE...z1 gives 50gold to a1 that gives them to him.. I actually think that he is cheater and that the chain of donators is actually a chain of fake accounts. Since in the past people was banned for FAR LESS THAN THIS, i suggest an investigation, thx I have to report wups as a cheater..please,look his donation list.. Det är trådskaparen de talar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag har tio guld, fast det är också allt. Ni får mätta mina munnar om det behövs, kom ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag sitter på 25guld just nu. Lagligt guld. (10 guld för mina 2 invites. Invitade mamma och pappa ) Sen lät jag mamma invita mina 2 äldsta bror/systersbarn. Visst, dom kommer aldrig att röra sina accounts igen, men det är inte några spamkonton pengarna kommer ifrån. 5 guld köpte jag av det resterande svenska kronorna jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Som jag frågade tidigare: Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om Redigerad 17 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Som jag frågade tidigare: Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om Ser ingen anledning att ha ännu en tidning i Indien. Visst, vi skulle kunnat ha en utlandstidning, men detta skulle ta ett helvetes massa jobb. Hålla koll på alla andra länders politik, militär och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Som jag frågade tidigare: Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om Nån som vet om man kan ha flera skribenter i samma tidning? För om det går så skulle du kunna skriva för någon av dom tre tidningar vi redan har. Fast, en utlandstidning skulle ju vara bra att ha. Redigerad 17 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 nu behöver jag endast 31 guld till. KÖP MINA INR FÖR GULD PLIX! bostäder till alla GTAsajtare! billiga sådana också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag ställer gärna upp och sköter det eventuella sjukhuset när tiden är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) När andra företag sen skapas kan vi ju låta de med dåliga erfarenheter inom mat gå över till de andra. För att skapa så hög kvalitet som möjligt och jämna ut, liskom. --- Förresten... Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 När andra företag sen skapas kan vi ju låta de med dåliga erfarenheter inom mat gå över till de andra. För att skapa så hög kvalitet som möjligt och jämna ut, liskom. Alla som vill jobba för mitt företag när det kommer får gärna göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Jag sitter på 25guld just nu. Lagligt guld. (10 guld för mina 2 invites. Invitade mamma och pappa ) Sen lät jag mamma invita mina 2 äldsta bror/systersbarn. Visst, dom kommer aldrig att röra sina accounts igen, men det är inte några spamkonton pengarna kommer ifrån. 5 guld köpte jag av det resterande svenska kronorna jag hade. Haha! Som jag frågade tidigare: Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om Inte mycket. Halva spelet är att planera och diskutera vilket vi ju gör i den här tråden. Någon av de etablerade tidningarna kan kanske börja ta in insändare? -- @Pico: Du menar sjukhusföretaget? Det är nämligen borgmästarna som sköter sjukhusen. --- Hmm.. Bl.a. pga att JSHC och Krax väljer Rootas parti före vårt behåller Accion sin plats som största parti. ----- Btw. Riktigt bra jobbat med tidningarna grabbar, stor eloge till er! Redigerad 17 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Någon av de etablerade tidningarna kan kanske börja ta in insändare?Jobbar på det. Bollocks är ju trots allt folkets tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Nu är det 17-17 i antal medlemmar för båda partierna. Edit: Innan/efter valet så måste det publiceras en stor skandal, i någon av tidningarna i Indien. Mer action åt folket! Godfather: Skicka Goffy till ett annat land, då har Rootas inget bevis. Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag räknar med att Rootas ger mig ett föreslag om att jag ska gå med i hans parti bums så anmäler han mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Sitter på 259.95 INR. Vill köpa 5 guld. Någon som vill tjäna lite INR? Godtar inte mutor, men snuskigt billigt guld godtas med öppna händer. Alltså, jag vägrar ta emot guldet, men jag kan köpa det för säg, 0.01^10 INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Edit: Innan/efter valet så måste det publiceras en stor skandal, i någon av tidningarna i Indien. Mer action åt folket!Bäst om alla tidningar publicerar, ur olika vinklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nån som vill invita mig? solde@live.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts