Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Då har du 15. Stellan fick 50 för någon timme sedan, ifall du undrar vem som skänkte Tack så hjärtligt. Snutens nya artikel (#4) fick mig att börja undra - funderar Rootas på att fly fältet och lämna sina kamrater i klistret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Haha, ska vi verkligen låta fusk-Godfather föda oss? Företaget är fett rikt, jag kan ge er pengar när ni behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Haha, ska vi verkligen låta fusk-Godfather föda oss? Företaget är fett rikt, jag kan ge er pengar när ni behöver. Höj våra löner vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Haha, ska vi verkligen låta fusk-Godfather föda oss? Företaget är fett rikt, jag kan ge er pengar när ni behöver. Vi använder dessa pengar för ett sjukhus sen, imo. Edit: Ja, höj lönerna. 2,5 INR om dagen! Redigerad 17 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jafan, vi är väl inga jävla indier? Vi behöver 2,5 INR om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag kräver en anställning. Vägrar föda Robs vapenföretag Indian Attack mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Edit: Ja, höj lönerna. 2,5 INR om dagen!Gärna en saftig bonus på det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag kräver en anställning. Vägrar föda Robs vapenföretag Indian Attack mycket längre. Jag hittar inte ditt cv, kanske för att du är anställd där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag hittar inte ditt cv, kanske för att du är anställd där?Antagligen. Mitt CV blev gömdes automatiskt när jag började arbeta hos ND. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag hittar inte ditt cv, kanske för att du är anställd där? nu finns den uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 nån som har lust att anställa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 nån som har lust att anställa mig? Vad heter du? Anställd, Stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vad heter du? Anställd, Stell. lol_valle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 lol_valle Har du lagt ut ditt cv? Du finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Har du lagt ut ditt cv? Du finns inte. um... på vad? har inte så bra koll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vad heter du? Anställd, Stell. SLAVLÖN, SLAVLÖN! Jag gick inte från ett jobb med 2 INR för att jobba broderligt med 1 INR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Har du lagt ut ditt cv? Du finns inte. Han befinner sig i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 um... på vad? har inte så bra koll Economy > Fina a job > Till höger väljer du att visa ditt CV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 SLAVLÖN, SLAVLÖN! Jag gick inte från ett jobb med 2 INR för att jobba broderligt med 1 INR! Hehe! Företaget har mycket pengar, så ni borde kunna få 2.5 INR här. Dock väntar jag gärna på Umbertos åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Han befinner sig i Sverige. aha måste man va i indien nu också nån med företag i sverige? Redigerad 17 februari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts