Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Seriöst, sluta skapa flera accounts/medlem! Om admin kommer in och rensar kan han banna inte bara er, utan också personer som har kopplingar till er! Om man t.ex. arbetar i ett företag som har startats av en fuskare blir man bannad.

Det är inte heller bra för vår image eftersom fusk och korruption är något som vi i partiet försöker motarbeta och som vi har anklagat Rootas för att syssla med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får söka till Tweak's New Dehli tillsvidare. Eftersom mitt pengaimperium gick åt skogen med nya friska nytvättade pengar..

Hur mycket ska jag begära för lön?

Det spelar ingen roll, det är ändå Tweak som sätter lönen sen. Det där är bara "önskemål", eller för att visa om man skulle söka på riktigt att "Såhär mycket vill jag ha i lön".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag gjorde jättemånga användare för någon dag sen och fick jättemycket guld. Köpte INR för guldet

Det var väl mindre bra? Som Umberto sa tidigare så är det dåligt om "fuskare" kopplas ihop med ett företag, eller ett flertal andra användare som inte fuskat.

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor