Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Seriöst, sluta skapa flera accounts/medlem! Om admin kommer in och rensar kan han banna inte bara er, utan också personer som har kopplingar till er! Om man t.ex. arbetar i ett företag som har startats av en fuskare blir man bannad. Det är inte heller bra för vår image eftersom fusk och korruption är något som vi i partiet försöker motarbeta och som vi har anklagat Rootas för att syssla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Får söka till Tweak's New Dehli tillsvidare. Eftersom mitt pengaimperium gick åt skogen med nya friska nytvättade pengar.. Hur mycket ska jag begära för lön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Får söka till Tweak's New Dehli tillsvidare. Eftersom mitt pengaimperium gick åt skogen med nya friska nytvättade pengar.. Hur mycket ska jag begära för lön? Jag slavar för 1 INR per dag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu vill jag störta den där Rootas ordentligt. Har fått till mig en liten förmögenhet nu också, 1k INR +/- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu vill jag störta den där Rootas ordentligt. Har fått till mig en liten förmögenhet nu också, 1k INR +/- Hur? en annan är fattig. har fem gold och 202 INR. men ingen vill köpa INR för gold =/ behöver ju 40 GOLD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Hur? en annan är fattig. har fem gold och 202 INR. men ingen vill köpa INR för gold =/ behöver ju 40 GOLD! Well, jag gjorde jättemånga användare för någon dag sen och fick jättemycket guld. Köpte INR för guldet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Får söka till Tweak's New Dehli tillsvidare. Eftersom mitt pengaimperium gick åt skogen med nya friska nytvättade pengar.. Hur mycket ska jag begära för lön? Det spelar ingen roll, det är ändå Tweak som sätter lönen sen. Det där är bara "önskemål", eller för att visa om man skulle söka på riktigt att "Såhär mycket vill jag ha i lön". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Hur? en annan är fattig. har fem gold och 202 INR. men ingen vill köpa INR för gold =/ behöver ju 40 GOLD! Jag har 5 guld till om du vill ha. Vad erbjuder du? Denhär gången blir det inte helt gratis. Redigerad 17 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Behöver ni fortfarande manskap? poontuus@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Jag har 5 guld till om du vill ha. Vad erbjuder du? Denhär gången blir det inte helt gratis. Kolla på Exchange money, där säljer jag INR för guld EDIT: klicka på den blåa pricken brevid erbjudandet så ser du vem som säljer Redigerad 17 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Behöver ni fortfarande manskap? poontuus@gmail.comAlltid. ... Fast jag har inga invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Well, jag gjorde jättemånga användare för någon dag sen och fick jättemycket guld. Köpte INR för guldet Det var väl mindre bra? Som Umberto sa tidigare så är det dåligt om "fuskare" kopplas ihop med ett företag, eller ett flertal andra användare som inte fuskat. Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Det var det nog, får hoppas inget händer. Rootas kapitulerar i matbranschen, han säljer sitt företag för 45g så han kan öppna ett moving/gift-företag. Har vi redan fått bort han? Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Det var det nog, får hoppas inget händer. Rootas kapitulerar i matbranschen, han säljer sitt företag för 45g så han kan öppna ett moving/gift-företag. Har vi redan fått bort han? Vafan, då blir det ju inte lika roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kolla på Exchange money, där säljer jag INR för guld EDIT: klicka på den blåa pricken brevid erbjudandet så ser du vem som säljer Ahaaa nu såg jag. Aja nu har du 4,75 guld mera och jag har lite mera INR. En bra deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Vafan, då blir det ju inte lika roligt Men vi är ju inte bara ute efter Rootas, vi har ju även trådskaparen kvar att hämnas. Sedan tror jag säkert att vi siktar på att kunna konkurera lite med Flashback. Paddan: Jag invitar dig. Redigerad 17 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Någon får gärna donera lite INR till mig eftersom jag inte kommer att ha tillräckligt för att köpa mat när det kniper. Gärna Godfather, du sitter ju på en hel förmögenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Lugna puckar, hur mycket behöver du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Lugna puckar, hur mycket behöver du? ~10INR vore jättegulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 ~10INR vore jättegulligt. Då har du 15. Stellan fick 50 för någon timme sedan, ifall du undrar vem som skänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts