Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag förväntar mig att jag blir Borgmästarkandidat i Bangalore! Jag kommer att titta närmare på det ikväll när alla har joinat partiet. Då kommer jag också att bestämma partilistan till kongressvalet, dvs i vilken ordning partimedlemmarna blir invalda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Helvetes jävla satan. Hade ett vattentätt system för att få tag i "tvättade" pengar där Erep's admins inte kan ta bort dom eller banna folk för. Någon som vet någon annan väldigt simpel mail med eller utan registrering? Bugmenot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Min kompis vill ha en invite; stina.w@ihaveabigass.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Min kompis vill ha en invite; stina.w@ihaveabigass.comTar hon den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Rootas kommentar på Bombay Tea Partys senaste press release. "Nice with a new Parti but you are bleaming me for Corruption you dont even now what that is if you bleam me for it." Han är bra på att stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Bugmenot Du brände precis mina 2 sista invites på en skitsida som inte funkar.. Bugmenot visar inga bilder, och länken till inviten ligger i en bild som således försvinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 den 20/2 har jag för mig nu ska jag försöka få tag på gold så jag kan starta ett housing företag Skulle vi inte satsa på sjukhus, eller kör vi både och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Rootas kommentar på Bombay Tea Partys senaste press release. "Nice with a new Parti but you are bleaming me for Corruption you dont even now what that is if you bleam me for it." Han är bra på att stava. P12!!! Du brände precis mina 2 sista invites på en skitsida som inte funkar.. Bugmenot visar inga bilder, och länken till inviten ligger i en bild som således försvinner.. Då får du jobba ihop lite pengar i Sverige. Skulle vi inte satsa på sjukhus, eller kör vi både och? Iofs får var och en göra vad de vill men jag tycker ändå att vi först borde komma överens om VEM som skall driva det nya företaget. Jag och Tweak är givetvis uteslutna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Skulle vi inte satsa på sjukhus, eller kör vi både och? Vi kan ju köra både och? för jag vill gärna vara en mer betydelsefull person än en vanlig arbetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Funkar för mig, jag tar gärna och sparkar igång ett sjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Du brände precis mina 2 sista invites på en skitsida som inte funkar.. Bugmenot visar inga bilder, och länken till inviten ligger i en bild som således försvinner.. Tänkte inte på det. Nu har rootas gått ut med en ny nyhet: "Now it is the end of this. all ppl out there now what i talk about The one that did this is not very clever and finally we will get rid of this man. As soon as Admin take care of our bussniess this is over. thanks for nothing" Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Nä, vicken' fuling den där Rootas är. Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Nu har rootas gått ut med en ny nyhet: "Now it is the end of this. all ppl out there now what i talk about The one that did this is not very clever and finally we will get rid of this man. As soon as Admin take care of our bussniess this is over. thanks for nothing" Uhm va, vem syftar han på? En tidning som drivs av någon Goffy har skrivit om vårt parti. <a href="http://www.erepublik.com/article-80262.html" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-80262.html</a> Men.. Goffy verkar vara någon av oss. Redigerad 17 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Uhm va, vem syftar han på? En tidning som drivs av någon Goffy har skrivit om vårt parti. <a href="http://www.erepublik.com/article-80262.html" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-80262.html</a> Men.. Goffy verkar vara någon av oss. Godfather... Tidningen, alltså. Rootas tror nog att alla är samma person, btw. Redigerad 17 februari, 2008 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Uhm va, vem syftar han på? En tidning som drivs av någon Goffy har skrivit om vårt parti. <a href="http://www.erepublik.com/article-80262.html" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-80262.html</a> Men.. Goffy verkar vara någon av oss. Lol, rootas verkar vara nervis Rootas | Feb 17, 2008 06:41 It's enogh with 1 Articel dont need to spam it out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Ge mig inbjudan, bums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Rootas börjar bli äckligt nervös nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Rootas börjar bli äckligt nervös nu... Börjar nästan tycka lite synd om honom. Ge mig inbjudan, bums Visst, vad för adress? Redigerad 17 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Börjar nästan tycka lite synd om honom. Det är aldrig synd om E-Hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Rootas vill att JAG ska förklara vad korruption betyder för HONOM när HAN anklagar MIG att inte veta vad det är. "haha nej jag kan besrkiva för dig eftersom du inte kan. Om du nu visste skulle du tagit chanse och bivisat de. Och du gÃ¥r i försvars ställning direkt sÃ¥ fort nÃ¥gon säger nÃ¥got" Redigerad 17 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts