Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Aa, det tycker jag. -- Jag kommer nu att starta partiet. Jag hoppas att media står beredda med hyllningar och gratulationer! Yaay. Stold medlem i Bombay Tea Party! Edit: Nu kan Rootas åka dit där solen inte skiner. Btw, det här förtjänar en Jungle Boogie! Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Yaay. Stold medlem i Bombay Tea Party! Edit: Nu kan Rootas åka dit solen inte skiner. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag är också med! När är valet föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag är också med! När är valet föresten? den 20/2 har jag för mig nu ska jag försöka få tag på gold så jag kan starta ett housing företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 den 20/2 har jag för mig nu ska jag försöka få tag på gold så jag kan starta ett housing företag Har donerat 5 guld åt dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag är också med! När är valet föresten? Borgmästarval 20.2 Kongressval 27.2 Presidentval 1.3 (Tror jag) Partival 10.3 (Tror jag) btw. Fixa gärna avatarer så man ser att ni är seriösa medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Har donerat 5 guld åt dig nu. Tack så mycket målet är att alla GTAsajtare ska kunna köpa sig billiga hus för höjd wellness Synd ingen vill växla INR till GOLD =/ Redigerad 17 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) btw. Fixa gärna avatarer så man ser att ni är seriösa medlemmar. http://www.erepublik.com/images/users/thumbs/user_79641.jpg Seriös? Hell yeah! Redigerad 17 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag förväntar mig att jag blir Borgmästarkandidat i Bangalore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Köp mina INR för guld plix så mitt nousing företag kan starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Borgmästarval 20.2 Kongressval 27.2 Presidentval 1.3 (Tror jag) Partival 10.3 (Tror jag) btw. Fixa gärna avatarer så man ser att ni är seriösa medlemmar. Vilken storlek ska avatarerna ha? Jag har testat lite bilder men ingen fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vilken storlek ska avatarerna ha? Jag har testat lite bilder men ingen fungerar. 100x100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vilken storlek ska avatarerna ha? Jag har testat lite bilder men ingen fungerar. 800x600 fick jag ladda upp som max, eftersom den förminskar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vilken storlek ska avatarerna ha? Jag har testat lite bilder men ingen fungerar. Jag kunde ha min avatar här från GTAsajten köp mina INR alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) 100x100 Okej, tack. 800x600 fick jag ladda upp som max, eftersom den förminskar själv. Gör den verkligen det? För jag laddade upp en bild som har det vanliga avatarmåttet, men den laddades inte upp. Jag är med i vårat parti ny förresten, betyder det att jag kan vara med i borgmästarvalet sen? Edit: Guardian, okej. Jag får testa igen då. Edit igen: Fick det att fungera nu. Redigerad 17 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Aff, sen när fungerar inte Slaskpost?! Bor numera i Hyderabad. Har också samma problem som eXo.. Kan inte byta avatar, har testat massa olika storlekar och format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Aff, sen när fungerar inte Slaskpost?! 2 dagar sedan. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Har också samma problem som eXo.. Kan inte byta avatar, har testat massa olika storlekar och format..jpg ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Gör den verkligen det? För jag laddade upp en bild som har det vanliga avatarmåttet, men den laddades inte upp. Jao, det är denna jag laddade upp som avatar: Redigerad 17 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 2 dagar sedan. Usch Helvetes jävla satan. Hade ett vattentätt system för att få tag i "tvättade" pengar där Erep's admins inte kan ta bort dom eller banna folk för. Någon som vet någon annan väldigt simpel mail med eller utan registrering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts