Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Robs är gullig ändå ju.

That comment I think was more looked at me I think, like an answer. And iif he writed in sweden he can write the last sence too in swedish. We are from sweden but now we living in india, play for india, help india and fight for india. Iam even top soldier, and got the only weapons company here. Should I move back to sweden and dont use my strenght for an little country and doesnt sell weapon for them?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big post ahead. :)

Först och främst skall Pico, Godfather och Spam Snuten ha ett stort beröm för sina tidningar. Välskrivna och seriösa (förutom Spam Snutens tidning då grin_896077_0.gif). Jag gillar hur ni alla utklassar den tidigare tidningsmarknaden både språkligt och innehållsmässigt! Jag föreslår att Picos tidning The Gandhi Gazette blir den officiella partitidningen och Godfathers tidning Paper of Great Justice blir den officiellt "oberoende" systertidningen, som ändå oftast följer partiets linje. ^_^ Spam Snutens tidning Bollocks är nöjesblaskan för vilken ingen "nyhet" är för stor eller för liten, dvs ungefär Indiens svar på Aftonhoran. :naughty:

Jag hoppas ni alla börjar prenumerera på dessa tre tidningar!

Nu jävlar! :shifty:

Eftersom Umbro inte svarar på mitt PM så frågar jag här: Hur går man tillväga för att vara borgmästarkandidat till valet?

Partiledaren väljer en partimedlem/region.

Kan man byta namn på företaget? GTA Food är ganska tamt i min åsikt.

Jag slår ett slag för New Delhicious! :naughty:

Jag håller med och stödjer namnförslaget!

Borde jag testa på detta? Det är så många sidor i den här tråden jag inte har läst, men om jag förstår rätt så är det någon slags statskupp på gång? :D

Naturligtvis! Testa! yes_645834_0.gif

Fyndigt. :) Jag har funderat lite på det här med företaget. Hade det inte varit bättre om vi hade valt t.ex Housing? Nu slåss alla om att sälja maten, men vi har ingen tillgång till varken vapen, hus, sjukhus eller moving tickets.

Förresten Pico, bra skrivet i tidningen.

Grejen är att sgs ingen har råd eller behov att köpa hus i Indien ännu. Nästa företag vi grundar tycker jag borde vara i sjukhusindustrin. Borgmästarna bestämmer nämligen om det ska byggas sjukhus i deras regioner och då krävs det sjukhusmaterial, på så vis får vi pengar ur statskassan!

Sen är det lite idiotiskt att vissa köper upp ALLT GTA Food som finns på marknaden eftersom folk som faktiskt behöver mat då måste vända sig till Rootas företag och det vill vi ju inte. Köp inte mer än ni behöver.

Min artikel fick visst makthavarna att reagera en aning - både analfabet-Robs och Rootas (som av någon anledning skrev på svenska) kommenterade den! grin_873864_0.gif

Humbug. :naughty:

Jag nämnde aldrig korruption i texten, men om Rootas vill fylla i så be my guest. Han vet nog bäst vad som pågår bakom stängda dörrar. yes_645834_0.gif

Hahahaha!

Nu ska jag flytta till Indien! Vilken stad borde jag flytta till?

Gärna Hyderabad.

---------------

DÅ var det det här med ett parti - jag tror vi är överens om att Bombay Tea Party är ett bra namn?

Det krävs en logga och jag har några förslag här:

th_woman_979708_4.jpgth_Tea_979708_5.jpg

th_oldman_979708_6.jpgth_lolcat_979708_7.jpg

th_chimp_979708_8.jpgth_cat_979708_9.jpg

th_bag_979708_10.jpgth_50s_979708_11.jpg

Kom gärna med egna om ni har. Jag lutar iaf mot apan eller den tecknade katten.

----

@Godfather: Enda sättet du kan ha fått så mycket guld på så kort tid är genom att fuska och vi försöker undvika att vi blir förknippade med fuskare. :(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde jag fel som tog Sverige som startland? :)

Vill ju flytta ner till sydligare breddgrader, men resebiljetter kostar mer än vad jag har på mig för tillfället.

Ja vill du vara med och ta över Indien så hamnade du lite fel.

Nästa gång någon vill ha invite så är det du som skickar. Du får 5 Gold då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor